Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΕνέργειες των Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Ενέργειες των Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου

Η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης , με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην περιοχή αλλά και την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, κατάρτισε πρόγραμμα επαγγελματικών επισκέψεων των […]

Η Ένωση Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας – Θράκης , με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη της τουριστικής κίνησης στην περιοχή αλλά και την<...> επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, κατάρτισε πρόγραμμα επαγγελματικών επισκέψεων των μελών της σε προορισμούς που συνδέονται άμεσα με την Θεσσαλονίκη.

Η πρώτη επαγγελματική αποστολή πραγματοποιήθηκε στο νησί της Λέσβου.

Η αποστολή είχε σκοπό αφενός να γνωρίσουν οι πράκτορες μέλη της Ένωσης από κοντά το νησί του Βορείου Αιγαίου και τις τουριστικές υποδομές του και αφετέρου να συναντηθούν με τους πράκτορες, τους ξενοδόχους και τους άλλους τοπικούς παράγοντες του νησιού, προκειμένου συντονισμένα και από κοινού να διερευνηθεί η δυνατότητα επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου και η περαιτέρω ανάπτυξη της υπάρχουσας τουριστικής κίνησης μεταξύ των δύο προορισμών.

Κοινά προβλήματα και προβληματισμοί

Σε συγκέντρωση που διοργάνωσε η Ένωση με τους τοπικούς παράγοντες του νησιού στο Επιμελητήριο της Λέσβου δόθηκε η ευκαιρία στους επαγγελματίες που ασχολούνται με τον τουρισμό να συναντηθούν, να συζητήσουν τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν στην άσκηση του επαγγέλματός τους και από κοινού να προτείνουν λύσεις προς τα αρμόδια θεσμικά όργανα.

Στην συνάντηση έγιναν τοποθετήσεις επί θεμάτων που αφορούν στον τουρισμό και αντηλλάγησαν απόψεις από τους επαγγελματικούς φορείς των δύο μερών, τους εκπροσώπους του Επιμελητηρίου, του υπουργείου Αιγαίου κ.λπ.

Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, συζητήθηκαν και αντηλλάγησαν απόψεις κυρίως για τα παρακάτω θέματα:

1. Προβολή – Ανάδειξη – Διαφήμιση των τουριστικών, οικολογικών και πολιτιστικών τόπων των δύο προορισμών.

2. Το θέμα VISA ιδιαίτερα εν όψει της επικείμενης συνεργασίας Κίνας-Ελλάδος.

3. Δημιουργία τουριστικών πακέτων τουλάχιστον 4 προορισμών ( πχ. Ελλάδος-Τουρκίας ή Ελλάδος-Βουλγαρίας).

4. Παραπέρα βελτίωση της ποιότητας των παρεχομένων υπηρεσιών και προϊόντων, καθώς και της αυθεντικότητας, μοναδικότητας και παράδοσης των δύο προορισμών.

5. Εμπέδωση με κάθε τρόπο και μέσο στην τοπική κοινωνία της οικολογικής συνείδησης, μετατρέποντας έτσι όλους τους κατοίκους σε προστάτες και φύλακες του περιβάλλοντος μέσα στο οποίο προσφέρουμε το Ελληνικό Τουριστικό Προϊόν.

6. Προώθηση του θεματικού / εναλλακτικού τουρισμού (Θρησκευτικού – Ιαματικού – Οικολογικού – Μακεδονικής, Λεσβιακής γαστρονομίας).

Στην σύσκεψη μετείχαν:
Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Αιγαίου, ο πρόεδρος του επιμελητηρίου Λέσβου, ο διευθυντής Μεταφορών του υπουργείου Αιγαίου, ο πρόεδρος των ξενοδόχων Λέσβου, ο πρόεδρος των τουριστικών πρακτόρων Λέσβου, 50 ιδιοκτήτες τουριστικών γραφείων, το διοικητικό συμβούλιο της Ένωσης Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας και Θράκης και πλήθος επαγγελματιών από όλο το νησί.

Στην σημαντική και ευρεία αυτή σύσκεψη αποφασίσθηκε, προκειμένου να υπάρξει αποτέλεσμα, να δοθεί συνέχεια στην πρωτοβουλία αυτή της Ένωσης των Τουριστικών Γραφείων Μακεδονίας και Θράκης.

Το επόμενο βήμα των ενεργειών είναι να συγκροτηθούν δύο ολιγομελείς ομάδες εργασίας από επιχειρηματίες των δύο πλευρών και εκπροσώπους των δύο επιμελητηρίων, που αφού συγκεντρώσουν τα απαραίτητα στοιχεία να επεξεργασθούν κοινή πρόταση προς την πολιτεία.

Επιθυμία των επαγγελματιών του νησιού αλλά και της Ένωσης είναι οι παραπέρα ενέργειες να τεθούν υπό την αιγίδα και υποστήριξη των επιμελητηρίων Λέσβου και Επαγγελματικού Θεσσαλονίκης που, έχοντας τον θεσμικό ρόλο του συμβούλου της πολιτείας, αλλά και του προστάτη των επαγγελματιών μελών τους, θα προσδώσουν πρόσθετο κύρος και θα ενισχύσουν σημαντικά την κοινή προσπάθεια.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024