Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Πονοκέφαλο στην American Airlines φέρνουν οι "κοπάνες" των εργαζομένων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 13 January 2003, 00:00

Η American Airlines στην προσπάθεια της να μειώσει τα κόστη της αναλύει σε έρευνα που έκανε τις<...>

απουσίες του προσωπικού της και τους καλεί να μην απουσιάζουν από την εργασία τους παρά μόνο τις μέρες που πραγματικά είναι πολύ άρρωστοι και πραγματικά ανίκανοι για εργασία.

Ο γενικός διευθυντής της American Airlines Don Carty σε ανακοίνωσή του προς τους εργαζομένους της εταιρίας τους προτρέπει να προσπαθήσουν να μειώσουν τις μέρες που λείπουν από την εργασία τους και φυσικά και τα κόστη των αποζημιώσεων που παίρνουν για τις αναρρωτικές τους άδειες. Ο κ. Don Carty είπε ότι σύμφωνα με σχετική έρευνα που έγινε μια συνηθισμένη μέρα του 2002, περίπου το 5% των Αμερικανών εργαζομένων -που αντιπροσωπεύουν περίπου 3.700 ανθρώπους- δεν δούλεψαν την ημέρα αυτή για λόγους ασθενείας, κοστίζοντας στην αεροπορική εταιρία περισσότερο από 1 εκατ. δολάρια.

“Χρειαζόμαστε απεγνωσμένα όλοι οι υπάλληλοι μας να έρχονται στην δουλειά,εκτός και αν η αρρώστια ή ο τραυματισμός τους πραγματικά δεν τους επιτρέπει να εργασθούν”, ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Carty στο μήνυμά τους προς τους εργαζόμενους της American Airlines, και πρόσθεσε ότι ”αν είσαστε ικανοί για εργασία και απλά δεν θέλετε να έρθετε στην δουλειά, θα πρέπει να το ξανασκεφθείτε.”

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top