Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsExpedia και Priceline διερευνούν τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης
OTAs

Expedia και Priceline διερευνούν τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης

Το 'κλειδί' για την επιτυχημένη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η εφαρμογή της σε μαζικές, επαναλαμβανόμενες εργασίες που ένας υπολογιστής θα μπορούσε να μάθει με την πάροδο του χρόνου, π.χ. αιτήματα καταναλωτών σε ξενοδοχεία για late check-out ή early check-in.

Δύο από τους μεγαλύτερους ΟΤΑ των Ηνωμένων Πολιτειών, η Expedia Inc. και ο Όμιλος Priceline, επενδύουν στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης και τις πιθανές χρήσεις του.

Για παράδειγμα, στην Kayak της Priceline, ομάδες εργασίας ασχολούνται με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης και ένα από τα “παρακλάδια” της, την επεξεργασία της φυσικής γλώσσας, ώστε να είναι δυνατό για τους πελάτες να αναζητήσουν ταξίδια στο Facebook Messenger και το Echo της Amazon, σύμφωνα με τον προσωρινο CEO της εταιρείας, Jeffery Boyd.

Μιλώντας κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των τελευταίων οικονομικών αποτελεσμάτων της Priceline ο Boyd δήλωσε ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται “στα πρώτα στάδιά της αυτήν τη στιγμή”.

“Δεν ‘παράγει’ επιχειρηματικότητα, αλλά πιστεύω ότι βρίσκεται στην κορυφή μερικών αρκετά σημαντικών αλλαγών στο διαδίκτυο εν γένει και τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι αλληλεπιδρούν με την τεχνολογία – και η Kayak κάνει πολύ καλή δουλειά με το να βρίσκεται μπροστά σε αυτό το κομμάτι”, δήλωσε.

Ο ομόλογος του Boyd στην Expedia, διευθύνων σύμβουλος Dara Khosrowshahi, αναφέρθηκε και αυτός στην Τεχνητή Νοημοσύνη κατά τη διάρκεια της ανακοίνωσης των οικονομικών αποτελεσμάτων της εταιρείας του στα τέλη του περασμένου μήνα. Δήλωσε ότι η Expedia δοκιμάζει την Τεχνητή Νοημοσύνη μέσω του Facebook Messenger, για να μπορούν οι καταναλωτές να κάνουν κράτηση ξενοδοχείων, “μια πολύ πρώιμη βελτιωμένη εκδοχή του πως μπορεί να μοιάζει μελλοντικά η εμπειρία των καταναλωτών”.


Dara Khosrowshahi, διευθύνων σύμβουλος Expedia.

“Προσωπικά πιστεύω ότι η μεγαλύτερη, η πιο σημαντική ευκαιρία στην Τεχνητή Νοημοσύνη μεσοπρόθεσμα είναι όσον αφορά σε συχνά επαναλαμβανόμενες -πείτε τις και απλές- δραστηριότητες, στις οποίες εμπλέκονται οι καταναλωτές”, για παράδειγμα, αλλαγές πτήσεων μέσω chat υπηρεσίας.

“Το ‘κλειδί’ για την επιτυχημένη χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης θα είναι κατά πάσα πιθανότητα η εφαρμογή της σε μαζικές, επαναλαμβανόμενες εργασίες που ένας υπολογιστής θα μπορούσε να μάθει με την πάροδο του χρόνου”, είπε. Για παράδειγμα, ορισμένα από τα κανάλια της Expedia επιτρέπουν στους καταναλωτές να στέλνουν μηνύματα σε ξενοδοχεία και να κάνουν ορισμένα αιτήματα, όπως late check-out ή early check-in. Ο Khosrowshahi πιστεύει ότι τέτοιου είδους αιτήματα θα μπορούσαν εύκολα να διεκπεραιωθούν με τη χρήση Τεχνητής Νοημοσύνης.

“Νομίζω ότι θα δείτε μερικά ‘σέξι’ πράγματα από την πλευρά των κρατήσεων, και στη συνέχεια θα δείτε μερικά όχι και τόσο ‘σέξι’ πράγματα από την πλευρά της εξυπηρέτησης πελατών -και σχεδιάζουμε να πειραματιστούμε και με τα δύο”, είπε χαρακτηριστικά.

Ο Khosrowshahi είπε ακόμη ότι η εταιρεία εξετάζει αυτήν τη στιγμή τη δημιουργία πλατφορμών Εικονικής Πραγματικότητας (Virtual Reality).

“Νομίζω ότι οι δυνατότητες που βλέπουμε στη VR στοχεύουν στο να ανοίξουν την όρεξη κάποιου που αναζητά προορισμούς” είπε. “Θέλουμε η VR να είναι τόσο καλή ώστε να σε κάνει να θέλεις να πας εκεί, αλλά όχι αρκετά καλή (ρεαλιστική) για για να αποφύγεις το ταξίδι”.

Τα θέματα της τεχνητής νοημοσύνης αλλά και του ψηφιακού τουρισμού γενικότερα θα αναλυθούν εκτενώς στο επερχόμενο συνέδριο Digi.travel EMEA Conference & Expo 2016 που θα γίνει στην Αθήνα στις 22 & 23 Νοεμβρίου.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024