Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ TUI ανακοινώνει σχέδιο 10 σημείων για τη λειτουργία των ξενοδοχείων της
TOs

Η TUI ανακοινώνει σχέδιο 10 σημείων για τη λειτουργία των ξενοδοχείων της

Online check-in, απόσταση 1,5-2 μέτρων σε κοινόχρηστους χώρους (λόμπι, εστιατόρια, διαδρόμους, γυμναστήρια), εκδηλώσεις, αθλήματα και ψυχαγωγίες μόνο με μικρό αριθμό συμμετεχόντων και χωρίς στενή επαφή.

Η TUI παρουσίασε σήμερα ένα σχέδιο 10 σημείων με το σύνολο των μέτρων και των προτύπων για την επανέναρξη των ξενοδοχεία της. Τα μέτρα θα επιτρέψουν στους επισκέπτες να απολαύσουν τις διακοπές τους γνωρίζοντας ότι έχουν τεθεί σε εφαρμογή τα υψηλότερα πρότυπα υγιεινής σε σχέση με τον COVID-19. Εκτός από την οργάνωση, το σχεδιασμό της χωρητικότητας και τα μέτρα υγιεινής, το σχέδιο περιλαμβάνει επίσης εντατική εκπαίδευση του ντόπιου προσωπικού. Τα νέα πρότυπα δε θα εφαρμοστούν μόνο στα εμπορικά σήματα των ξενοδοχείων του Ομίλου, όπως τα TUI Blue, Robinson και TUI Magic Life, αλλά θα διατεθούν επίσης και στους συνεργάτες ξενοδόχους. Πρόκειται για μέρος ενός πιο περιεκτικού πακέτου μέτρων, που καλύπτει όλα τα στοιχεία εξυπηρέτησης του Τ.Ο., από το λιανικό εμπόριο, τις πτήσεις και τις μεταφορές έως τη διαμονή στα ξενοδοχεία, τις τοπικές εκδρομές και τις κρουαζιέρες.

“Οι έρευνες πελατών δείχνουν σαφώς ότι η ασφάλεια και η υγιεινή θα είναι υψίστης σημασίας για τους παραθεριστές μετά το lockdown”, λέει ο Sebastian Ebel, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Ομίλου, υπεύθυνος για τις εμπειρίες διακοπών. “Με το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης υγείας και ασφάλειας σε ολόκληρο τον Όμιλο, μπορούμε να διασφαλίσουμε ότι τα ξενοδοχεία μας ανταποκρίνονται στις υψηλές προσδοκίες των επισκεπτών και προσφέρουν την καλύτερη δυνατή προστασία από λοιμώξεις σε αυτές τις δύσκολες στιγμές. Βάζουμε τα θεμέλια για μια ευέλικτη και ασφαλή επιστροφή, ώστε να είμαστε έτοιμοι να προσφέρουμε ξανά τις μοναδικές μας εμπειρίες διακοπών το συντομότερο δυνατόν”.

Οργάνωση ξενοδοχείου

1) Online check-in: Οι παραθεριστές μπορούν να κάνουν το check-in ανέπαφα σε πολλά ξενοδοχεία, κάνοντας check-in online μέσω του ιστότοπου του ξενοδοχείου ή μέσω του smartphone τους.
2) Κανόνας απόστασης: Σε κοινόχρηστους χώρους, όπως στα εστιατόρια, τους διαδρόμους ή στα γυμναστήρια, όλοι οι υπάλληλοι πρέπει να διατηρούν απόσταση 1,5-2 μέτρων μεταξύ αυτών και των επισκεπτών. Για παράδειγμα, τα τραπέζια σε εστιατόρια θα καθαρίζονται μόνο όταν οι πελατες έχουν αποχωρήσει.
3) Προγραμματισμός προσωπικού: Το προσωπικό θα συνεργαστεί σε συγκεκριμένες ομάδες, προκειμένου να διαχειροστεί πιθανές “αλυσίδες” λοίμωξης.

Προσαρμογή χωρητικότητας
4) Εστιατόριο: Ο περιορισμός του αριθμού των επισκεπτών σε εστιατόρια θα μειωθεί σημαντικά. Τα τραπέζια θα βρίσκονται σε απόσταση τουλάχιστον 1,5 μέτρων μεταξύ τους.
5) Παράταση των ωρών λειτουργίας: Προκειμένου να παρέχεται επαρκής χώρος για όλους τους επισκέπτες, θα παραταθούν οι ώρες λειτουργίας εστιατορίων και άλλων ξενοδοχειακών εγκαταστάσεων.
6) Διασκέδαση και δραστηριότητες: Θα γίνονται μόνο εκδηλώσεις, αθλήματα και ψυχαγωγίες που περιλαμβάνουν μικρό αριθμό συμμετεχόντων και χωρίς στενή επαφή. Για παράδειγμα, γκολφ ή τένις είναι επιτρεπτά, αλλά π.χ. τουρνουά ποδοσφαίρου όχι. Η προσφορά σπα θα προσαρμοστεί και η φροντίδα των παιδιών θα οργανωθεί σύμφωνα με τα νέα πρότυπα, σύμφωνα με τις απαιτήσεις των προορισμών και των χωρών προέλευσης των επισκεπτών.

Υγιεινή και απολύμανση
7) Ευρεία χρήση απολυμαντικών: Ο αριθμός των απολυμαντικών θα αυξηθεί σημαντικά, ώστε οι πελάτες και οι εργαζόμενοι να μπορούν να απολυμάνουν τα χέρια τους σε όλα τα βασικά σημεία που έρχονται σε επαφή. Για παράδειγμα, σε όλα τα μέρη που προσφέρονται φαγητό και ποτό, στις αθλητικές εγκαταστάσεις και στο χώρο του λόμπι.
8) Καθαρισμός δωματίου: Θα αναπτυχθούν εκτεταμένες νέες πρακτικές καθαρισμού για την καλύτερη δυνατή προστασία. Όλα τα δωμάτια θα καθαριστούν εντατικά πριν από την άφιξη των πελατών και θα ισχύουν τα ίδια αυστηρά πρωτόκολλα καθαρισμού κατά την αλλαγή κάθε πελάτη. Τα μέρη που χρησιμοποιούνται πιο συχνά, όπως τα μπάνια και οι περισσότερες συσκευές όπως τα τηλεχειριστήρια της τηλεόρασης, θα λάβουν ιδιαίτερη προσοχή.
9) Περιορισμός αυτοεξυπηρέτησης: Οι προσφορές αυτοεξυπηρέτησης, όπως οι μπουφέδες, θα μειωθούν στο ελάχιστο. Όπου είναι δυνατόν, τρόφιμα και ποτά θα σερβίρονται στους επισκέπτες από το προσωπικό που θα φορά προστατευτικές μάσκες.

Εντατικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα
10) Εκπαίδευση από ανεξάρτητους ελεγκτές: Η TUI θα εκπαιδεύσει όλους τους υπαλλήλους στα δικά της ξενοδοχεία. Τα πρώτα εκπαιδευτικά πρωτόκολλα θα είναι διαθέσιμα αυτήν την εβδομάδα. Αυτά τα μέτρα θα είναι επιπλέον των κανονισμών των αντίστοιχων προορισμών. Προκειμένου να διασφαλιστεί ένα εξίσου υψηλό επίπεδο ασφάλειας και στα συνεργαζόμενα ξενοδοχεία που δε λειτουργούν από την TUI, ο Όμιλος ξεκίνησε ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης και επιθεώρησης σε συνεργασία με κορυφαίους συμβούλους υγιεινής και ασφάλειας της Cristal International Standards. Η εκπαίδευση περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό, διαδικτυακά σεμινάρια, λίστες ελέγχου και πληροφορίες πελατών και θα διατεθεί άμεσα στους συνεργάτες της και τους συνεργαζόμενους ξενοδόχους.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024