Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΗ TUI καταργεί 8.000 θέσεις εργασίας για να μειώσει το κόστος
TOs

Η TUI καταργεί 8.000 θέσεις εργασίας για να μειώσει το κόστος

Ο όμιλος δηλώνει έτοιμος για επανέναρξη των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων στην Ευρώπη. Ενώ οι κρατήσεις για αυτό το καλοκαίρι μειώθηκαν κατά 36%, η TUI δήλωσε ότι οι χειμερινές κρατήσεις στο Ην. Βασίλειο έχουν αυξηθεί κατά 8% ετησίως και για το καλοκαίρι του 2021 οι πωλήσεις 'φαίνονται θετικές, με μικρούς όγκους'.

Η TUI πρόκειται να καταργήσει 8.000 θέσεις εργασίας, καθώς επιδιώκει να μειώσει το κόστος κατά 30% μετά από δραματική αύξηση των απωλειών κατά το α’ εξάμηνο του έτους λόγω της πανδημίας του κορονοϊού και της καθήλωσης του Boeing Max.

Ο όμιλος σημείωσε πτώση 10% στον κύκλο εργασιών το β’ τρίμηνο του 2020 σε σύγκριση με το αντίστιχο περυσινό διάστημα (κατά -2,98 δισ. ευρώ), με αποτέλεσμα την απώλεια για την περίοδο αυτή 681 εκατ. ευρώ, επιπλέον 438 εκατ. ευρώ σε ετήσια βάση. Η απώλειες του α’ εξαμήνου ανήλθαν σε 829 εκατ. ευρώ, μια αύξηση 175%.

Ωστόσο, πριν από τον Μάρτιο, όταν ο όμιλος αναγκάστηκε να σταματήσει την πώληση πακέτων διακοπών, ο κύκλος εργασιών για τους πρώτους πέντε μήνες του οικονομικού έτους αυξήθηκε κατά 6%, στα 6 δισ. ευρώ και οι απώλειες μειώθηκαν κατά 21% σε ετήσια βάση, σε 240 εκατ. ευρώ. “Ήμασταν πολύ επιτυχημένοι οικονομικά πριν από την κρίση και θα είμαστε πάλι μετά το τέλος της κρίσης”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Fritz Joussen.

Ο ταξιδιωτικός κολοσσός ανέφερε ότι οι μειώσεις του προσωπικού θα επιτευχθούν μέσω παγώματος προσλήψεων και απολύσεων. Ήδη το 90% από το σύνολο των 53.000 ατόλων του εργατικού δυναμικού του είτε εργάζεται με μερική απασχόληση, με μειωμένη αμοιβή είτε λαμβάνει άδεια άνευ αποδοχών.

Ο όμιλος είπε ακόμη ότι απαιτούνται περαιτέρω περικοπές κόστους για την γρήγορη αποπληρωμή του δανείου που χρηματοδοτήθηκε από τη γερμανική κυβέρνηση, ύψους 1,8 δισ. ευρώ, όταν αναγκάστηκε να αναστείλει τις δραστηριότητές του το Μάρτιο και αύξησε την πιστωτική διευκόλυνσή του.

Η TUI διαθέτει περίπου 2,1 δισ. ευρώ, με ένα συνδυασμό μετρητών και πιστώσεων, για να ανταπεξέλθει στην κρίση, αλλά ξοδεύει 250-300 εκατ. ευρώ μηνιαίως την περίοδο αυτή της διακοπής των ταξιδιών παρά το γεγονός ότι έχει μειώσει το σταθερό κόστος της στο ελάχιστο δυνατό.

Για να διασφαλιστεί ότι η ισχυρή λειτουργική απόδοση μπορεί να συνεχιστεί σε μια παγκόσμια εξασθενημένη αγορά μετά την πανδημία, ο Όμιλος εφαρμόζει τώρα ένα παγκόσμιο πρόγραμμα με εκτεταμένα μέτρα μείωσης του κόστους. Αυτό θα επιταχύνει περαιτέρω τη μετατροπή του σε μια εταιρεία ψηφιακής πλατφόρμας, κάτι που έχει ήδη ξεκινήσει”, δήλωσε ο Joussen.

Ο όμιλος εξετάζει επίσης την πώληση μη κερδοσκοπικών τμημάτων της επιχείρησης, το μέγεθος της αεροπορικής εταιρείας του και την αύξηση των πωλήσεων μόνο αεροπορικών θέσεων και καταλυμάτων, καθώς και δυναμικών πακέτων διακοπών.

“Η TUI πρέπει να βγει από την κρίση ισχυρότερη”, πρόσθεσε ο Joussen. “Αλλά θα είναι μια διαφορετική TUI και θα βρει ένα διαφορετικό περιβάλλον αγοράς από ό,τι πριν από την πανδημία. Αυτό θα απαιτήσει περικοπές: στις επενδύσεις, στο κόστος, στο μέγεθός μας και στην παρουσία μας σε όλο τον κόσμο. Πρέπει να είμαστε πιο λιτοί από πριν, περισσότερα αποτελεσματικοί, ταχύτεροι και πιο ψηφιακοί.

Θα εφαρμόσουμε τη στρατηγική μας ‘asset right’, την οποία ξεκινήσαμε το 2019, ακόμη πιο στοχευμένα και γρήγορα. Θα γίνουμε πιο ψηφιακοί σε όλα τα επίπεδα – συγκεκριμένα, θα επιταχύνουμε την επέκταση των ψηφιακών πλατφορμών σε νέες αγορές και για τις δραστηριότητές μας στους προορισμούς.

Στοχεύουμε να μειώσουμε μόνιμα τη γενική κοστολογική βάση κατά 30% σε ολόκληρο τον όμιλο. Αυτό θα έχει αντίκτυπο σε δυνητικά 8.000 θέσεις εργασίας παγκοσμίως, που είτε δε θα προσληφθούν αλλά ούτε θα μειωθούν. Για να επιστρέψουμε στην επιτυχή εξέλιξη των τελευταίων ετών μετά την κρίση, πρέπει τώρα να υλοποιήσουμε την επανευθυγράμμιση αυτή γρήγορα”.

Η TUI δήλωσε ότι είναι “έτοιμη για επανέναρξη των ταξιδιωτικών δραστηριοτήτων” στην Ευρώπη. Ένας κατάλογος 10 σημείων για αυξημένα μέτρα υγιεινής και προστασίας εφαρμόζεται ήδη στα ξενοδοχεία της σε όλο τον κόσμο.

“Οι καλοκαιρινές διακοπές στην Ευρώπη μπορούν πλέον σταδιακά να είναι και πάλι εφικτές – με υπευθυνότητα και με σαφείς κανόνες. Τα οργανωμένα ταξίδια προσφέρουν μεγάλα πλεονεκτήματα ειδικά τώρα: με την αξιόπιστη μάρκα της TUI προσφέρουμε ασφάλεια, τοπική υποστήριξη και, σε ειδικές περιπτώσεις, εγγυόμαστε το ταξίδι επιστροφής στο σπίτι”, πρόσθεσε ο Joussen.

“Μαζί με τους προορισμούς και τους συνεργάτες μας, έχουμε αναπτύξει εκτεταμένα μέτρα για την προστασία των επισκεπτών μας. Η ζήτηση για διακοπές εξακολουθεί να είναι πολύ υψηλή. Οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν. Το επιχειρηματικό μας μοντέλο μας επιτρέπει να ξεκινήσουμε ταξιδιωτικές δραστηριότητες το συντομότερο δυνατό. Η σεζόν ξεκινά αργότερα, αλλά θα μπορούσε να διαρκέσει περισσότερο. Για το 2020 θα επανακαλύψουμε τις διακοπές: Νέοι προορισμοί, αλλαγμένες ταξιδιωτικές εποχές, νέες τοπικές προσφορές, περισσότερη ψηφιοποίηση”.

Ενώ οι κρατήσεις για αυτό το καλοκαίρι μειώθηκαν κατά 36%, η TUI δήλωσε ότι οι χειμερινές κρατήσεις στο Ην. Βασίλειο έχουν αυξηθεί κατά 8% σε ετήσια βάση και για το καλοκαίρι του 2021 οι πωλήσεις “φαίνονται θετικές, με μικρούς όγκους”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024