Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνΠανδημία: Ποιος είναι ο νέος ρόλος των τουριστικών πρακτόρων – Επιστροφή στο μέλλον
Τουριστικοί Πράκτορες

Πανδημία: Ποιος είναι ο νέος ρόλος των τουριστικών πρακτόρων – Επιστροφή στο μέλλον

Πως μπορούν να εκπαιδευτούν οι τουριστικοί πράκτορες για τα νέα τους καθήκοντα;

Ότι η πανδημία έχει αλλάξει πλήρως την τουριστική βιομηχανία, είναι ένα αδιαμφισβήτητο γεγονός. Τα τελευταία 2 χρόνια όχι μόνο ελαττώθηκε ο αριθμός των ταξιδιών αλλά διαφοροποιήθηκε η διαδικασία και τα απαραίτητα έγγραφα για την πραγματοποίησή τους (covid test). Μέσα από μερικές μαρτυρίες από ορισμένους πράκτορες που βρίσκονται στον κλάδο για πολλά χρόνια θα δούμε με ποιο τρόπο πιστεύουν ότι θα διαμορφωθεί το μέλλον.

Οι τουριστικοί πράκτορες, παρατηρητές σε ένα εναλλασσόμενο σκηνικό, προσπάθησαν να βρουν τον ρόλο τους στη νέα βιομηχανία και τελικά μετατράπηκαν σε «σύμβουλοι ταξιδιών». Λόγω της εύκολης πρόσβασης που έχουν οι δυνητικοί πελάτες στο διαδίκτυο, οι τουριστικοί πράκτορες αυτομάτως έγιναν σύμβουλοι των ορθότερων πρακτικών, όπως υποστηρίζει ο Steve Orens – πρόεδρος του πρακτορείου Plaza Travel με έδρα την Καλιφόρνια.

Σύμφωνα με την Erin Green, από το πρακτορείο Pique Travel Design, με έδρα τη Μινεσότα, μετά την πανδημική κρίση οι ερωτήσεις που άρχισε να δέχεται από τους πελάτες της μετατοπίστηκαν από το «Ποιο είναι το καλύτερο κατάλυμα;» στο «Αν κολλήσω Covid τι θα συμβεί;» και στο «Πιστεύετε ότι αυτός ο προορισμός θα παραμείνει ανοιχτός σε 6 μήνες;».

Και εδώ γεννάται το βασικό ερώτημα: Πως μπορούν να εκπαιδευτούν οι τουριστικοί πράκτορες για τα νέα τους καθήκοντα;

Για την εταιρία της Green, η απάντηση στο ερώτημα έρχεται με την διοργάνωση brainstorming meetings, που σχετίζονται με τις παγκόσμιες κοινωνικοπολιτικές εξελίξεις και λιγότερο με τις τεχνολογικές.

«Μιλάμε για τον πόλεμο στην Ουκρανία και πώς να αντιμετωπίσουμε τις ανησυχίες των πελατών για αυτό», ανέφερε παραδειγματικά.

Ο Otto de Vries, διευθύνων σύμβουλος της Ένωσης Ταξιδιωτικών Πρακτόρων της Νότιας Αφρικής, επιβεβαιώνει τα παραπάνω και συμφωνεί ότι οι ταξιδιωτικοί πράκτορες παίζουν πλέον, έναν περισσότερο συμβουλευτικό ρόλο. Από την άλλη, υποστηρίζει πως οι πράκτορες πρέπει να δουν την αλλαγή αυτή ως μια ευκαιρία να αναπτύξουν στενές σχέσεις με τους πελάτες και να κάνουν ένα πιο στοχευμένο targeting.

Επιστροφή στο Μέλλον

Πως αναμένεται λοιπόν το μέλλον των τουριστικών πρακτόρων; Αν και ο de Vries βλέπει αύξηση στις διαδικτυακές ταξιδιωτικές κρατήσεις, θεωρεί ότι σύντομα θα γίνει η επιστροφή στην «No Internet Era». Συγκεκριμένα την νέα εποχή την ονομάζει «Επιστροφή στο Μέλλον», καθώς είναι βέβαιος πως οι ταξιδιώτες θα αναζητούν όλο και περισσότερο ένα ανθρώπινο στοιχείο στις συναλλαγές τους, που η τεχνολογία δεν μπορεί να τους προσφέρει.

«Οι πελάτες θέλουν έναν καλό «παλιομοδίτικο» ταξιδιωτικό πράκτορα που να ξέρει πράγματα….», είπε ο de Vries.

TraveldailyNews Greece & Cyprus | + Άρθρα

Στην πρώτη γραμμή της ενημέρωσης, δημοσιογράφος σε καθημερινές e-εφημερίδες και απόφοιτη του τμήματος δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024