Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΔωρεάν διάθεση πακέτου υπηρεσιών/λύσεων για ακτοπλοϊκές και ταξιδιωτικά γραφεία από τη Liknoss
Τεχνολογία

Δωρεάν διάθεση πακέτου υπηρεσιών/λύσεων για ακτοπλοϊκές και ταξιδιωτικά γραφεία από τη Liknoss

Νέο πακέτο υπηρεσιών ‘SeaOnline Plus’ για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και νέο online B2C προϊόν ‘Liknoss Screen’ για τα ταξιδιωτικά γραφεία.

Η Liknoss, εταιρεία στον τομέα του Travel Tech στην Ελλάδα και μέλος του ομίλου North Star, συμμετέχει στην προσπάθεια επανεκκίνησης του ελληνικού τουρισμού και προχωρά στη δωρεάν διάθεση ενός νέου πακέτου καινοτόμων υπηρεσιών και λύσεων για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες και τα ταξιδιωτικά πρακτορεία.

Η εταιρεία προσφέρει στο δίκτυο συνεργατών της τον κατάλληλο σύμμαχο που θα τους επιτρέψει, αυτή τη δύσκολη περίοδο, να ανταπεξέλθουν με επιτυχία στις αναμενόμενες διακυμάνσεις ζήτησης τελευταίας στιγμής ή όγκου κρατήσεων και εκδόσεων εισιτηρίων, με απόλυτη ακρίβεια, ασφάλεια και ταχύτητα.

Πιο συγκεκριμένα, η ομάδα της Liknoss ανέπτυξε για τους συνεργάτες της το “Πακέτο Καινοτόμων Υπηρεσιών και Λύσεων”, δίνοντας τη δυνατότητα να δραστηριοποιηθούν άμεσα και χωρίς επιπλέον οικονομική επιβάρυνση σε ένα πλέον πιο ψηφιακό περιβάλλον και να ενισχύσουν την επιχείρησή τους κατά τη νέα τουριστική περίοδο, με τεχνολογικά προϊόντα υψηλής προστιθέμενης αξίας.

Για τις ακτοπλοϊκές εταιρείες
Δημιουργήθηκε το νέο πακέτο υπηρεσιών “SeaOnline Plus” που προσθέτει σημαντική λειτουργικότητα στο βραβευμένο Σύστημα Κρατήσεων SeaOnline και στο Δίκτυο Πρακτορείων των ακτοπλοϊκών εταιρειών. Η νέα υπηρεσία περιλαμβάνει μια σειρά χρήσιμων και πρακτικών λειτουργιών, όπως E-ticket, Loyalty, Credit limit, Liknoss Screen και άλλες, που θα παρέχονται εφεξής χωρίς επιπλέον χρέωση.

Για τα ταξιδιωτικά γραφεία
Το καινοτόμο online B2C προϊόν “Liknoss Screen”, θα παρέχεται εφεξής χωρίς χρέωση: α) του εφάπαξ κόστους εγκατάστασης (set-up fee) και β) του μηνιαίου κόστους υποστήριξης (monthly subscription fee).

Το “Liknoss Screen” είναι ένα πλήρες e-shop για την online αναζήτηση δρομολογίων, πώληση και έκδοση εισιτηρίων, προσθέτει δε ένα σημαντικό ψηφιακό κανάλι πώλησης στην τουριστική επιχείρηση. Οι νέες υπηρεσίες δίνουν ένα ισχυρό προβάδισμα στις επιχειρήσεις των συνεργατών, ενισχύουν την εμπειρία και ικανοποίηση των πελατών τους, δημιουργούν νέες πηγές εισοδήματος διασφαλίζοντας τις υπάρχουσες, μειώνουν δραστικά το λειτουργικό κόστος και παρέχουν πρόσβαση στην παγκόσμια ψηφιακή αγορά. Η διαδικασία απόκτησης του νέου πακέτου υπηρεσιών είναι απλή και πραγματοποιείται από την έμπειρη ομάδα της Liknoss σύμφωνα με τις συγκεκριμένες ανάγκες κάθε εταιρείας.

“Σε αυτήν την εποχή που όλοι εργαζόμαστε σκληρά για την επανεκκίνηση του τουρισμού, τα νέα εργαλεία που προσφέρουμε στους συνεργάτες μας αυξάνουν την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων τους στην παγκόσμια online αγορά, χωρίς να επιβαρύνονται με έξοδα και χρονοβόρες διαδικασίες” δήλωσε ο κ. Μιχάλης Μαυρόπουλος, CEO Liknoss Group, για να συμπληρώσει: “Ειδικά σε αυτές τις συνθήκες, η δοκιμασμένη αξιοπιστία και σταθερότητα του συστήματος της Liknoss αποκτά ιδιαίτερη βαρύτητα γιατί επιτρέπει στους συνεργάτες μας να αφιερωθούν απρόσκοπτα στην επιχειρηματική τους δραστηριότητα”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024
08/03/2024