Τελευταία νέα
HomeΤεχνολογίαInternet και MobileΗ Travelplanet24 με νέα εταιρική ταυτότητα
OTAs

Η Travelplanet24 με νέα εταιρική ταυτότητα

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Travelplanet24 αποτελείται από μια βαλίτσα, πιστό σύντροφο του κάθε ταξιδιώτη, μέσα από την οποία απογειώνεται ένα αεροπλάνο, συμβολίζοντας το στρατηγικό στόχο της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της.

Η Travelplanet24 αλλάζει πρόσωπο και εμφανίζεται με σύγχρονο σχεδιασμό και νέα χρωματική παλέτα, αποπνέoντας δυναμισμό και στρατηγική επέκτασης.

Η νέα εταιρική ταυτότητα αποτελείται από μια βαλίτσα, πιστό σύντροφο του κάθε ταξιδιώτη, μέσα από την οποία απογειώνεται ένα αεροπλάνο, συμβολίζοντας το στρατηγικό στόχο της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη και επέκταση των δραστηριοτήτων της με σκοπό να γίνει το No1 διαδικτυακό ταξιδωτικό γραφείο στην Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Το λογότυπο παρουσιάζεται πιο απλό και καθαρό, αλλάζοντας σχεδιασμό και γραμματοσειρά η οποία ταυτίζεται με την γραμματοσειρά του brand “tripsta”, του λογοτύπου που χρησιμοποιείται στην επέκταση της εταιρείας στις ξένες αγορές. Θέλοντας να στηρίξει το διαχρονικό της χαρακτήρα και δίνοντας έμφαση στην πρόοδο και την τεχνολογία, το λογότυπο διατηρεί το μπλε χρώμα. Σε διαφορετικό τόνο, το μπλε που επιλέχτηκε συμβολίζει το χρώμα της θάλασσας και του ουρανού, στοιχεία που περιβάλλουν την ατμόσφαιρα της χώρας, στηρίζοντας το προφίλ της αμιγώς ελληνικής επιχείρησης που διατηρεί τα κεντρικά της γραφεία στην Αθήνα. Ακόμη, το μπλε αποπνέει εμπιστοσύνη και αξιοπιστία, βασικές αξίες της εταιρείας που βρίσκεται πάντα στο πλευρό του καταναλωτή.

Ο Philipp Brinkmann, CEO της Travelplanet24 δήλωσε: “Η ανανέωση της εικόνας αποτελεί ακόμα μια δέσμευση για συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας προς τους πελάτες. Η εταιρεία επενδύει στη μελλοντική της ανάπτυξη και συνθέτει την εικόνα της νέας εποχής, που τώρα αποτυπώνεται με συνέπεια στην ανανεωμένη της ενιαία ταυτότητα”.

Εκτός από το λογότυπο, η εταιρεία παρουσιάζει ένα νέο σλόγκαν το οποίο προβάλλει ένα ξεκάθαρο μήνυμα “Let’s Travel”, το οποίο ενοποιεί τον τρόπο προβολής με ενιαία γραφικά. Το σλόγκαν δηλώνει την κινητικότητα, ενέργεια και διάθεση της εταιρείας για συνεχή ανάπτυξη και βελτίωση των υπηρεσιών της, ενώ, ταυτόγχρονα προσδιορίζει άμεσα το προϊόν της, τα αεροπορικά εισιτήρια, τα ακτοπλοικά και τα ξενοδοχεία. Το νέο εταιρικό μήνυμα αναδεικνύει την βαθιά πεποίθησή της εταιρείας ότι κάθε φορά που ένας χρήστης επιλέγει να κλείσει τα εισιτήριά του μέσα από την ιστοσελίδα www.travelplanet24.com μπορεί να πραγματοποιήσει γρήγορα, εύκολα και απλά την κράτηση του και να ταξιδέψει φερέγγυα στον προορισμό της επιλογής του.

Εκδότης - Αρχισυντάκης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/09/2022
28/09/2022
27/09/2022
26/09/2022
23/09/2022
22/09/2022