Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΠαγκόσμια καμπάνια της airtickets.com θέμα ‘a world to share’
OTAs

Παγκόσμια καμπάνια της airtickets.com θέμα ‘a world to share’

Η καμπάνια ‘τρέχει’ αυτή τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου όπως HΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ιαπωνία και σύντομα σε Ρωσία, Πολωνία, Τουρκία και Ιταλία.

H airtickets.gr λάνσαρε πρόσφατα τη νέα της παγκόσμια διαφημιστική καμπάνια με θέμα “a world to share” – “Ο Κόσμος είναι για να τον μοιράζεσαι”, επικοινωνώντας το διεθνές της website airtickets.com στο παγκόσμιο κοινό.

Η καμπάνια “τρέχει” αυτήΝ τη στιγμή σε παγκόσμιο επίπεδο στις μεγαλύτερες αγορές του κόσμου όπως HΠΑ, Ηνωμένο Βασίλειο, Ινδία, Ιαπωνία και σύντομα σε Ρωσία, Πολωνία, Τουρκία και Ιταλία.
 
Στην ταινία πρωταγωνιστεί ένας ταξιδιώτης, που μοιράζεται στιγμές με τους φίλους του και προτρέπει το θεατή να κάνει το ίδιο. Βλέποντας μέσα από τα μάτια του, ο θεατής μεταφέρεται στις πιο όμορφες γωνιές του πλανήτη “ζώντας” αξέχαστες στιγμές: ιστιοπλοΐα στο νησί Catalina στην Καλιφόρνια, paragliding στην Τουρκία, περιπλάνηση στις ζούγκλες του Chiang Mai της Ταϊλάνδης, χορός σε συναυλία στο Μαϊάμι, γεύσεις, αρώματα και χαρούμενες στιγμές σε ολόκληρο τον κόσμο. Η μουσική υπόκρουση με το κομμάτι Ηope του Τony Anderson, “δένει” αρμονικά με τις εικόνες και παρασύρει τον θεατή στο ταξίδι.

Ο κ. Δημήτρης Κοντογεώργος, ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της airtickets.gr, δήλωσε: “Μετά από 15 χρόνια που ‘ταξιδεύουμε’ την Ελλάδα, τώρα πλέον ‘ταξιδεύουμε’ και ολόκληρο τον κόσμο. Στη μεγάλη διεθνή καμπάνια επικοινωνίας που δημιουργήσαμε εκφράσαμε το πιστεύω μας: ‘a world to share’. Με αυτό θέλουμε να περάσουμε τη φιλοσοφία της εταιρείας μας, ότι δηλαδή μοιραζόμαστε τον ίδιο κόσμο στην κυριολεξία αλλά και ότι θέλουμε να τον μοιραζόμαστε και μεταφορικά, δηλαδή να δούμε τον πλανήτη που ζούμε, να γνωρίσουμε τους ανθρώπους του, να ταξιδέψουμε. H φιλοσοφία αυτή έγινε το παγκόσμιο σλόγκαν μας”.

Το σποτ έχει ήδη πάνω από 1.000.000 views στην ελληνική και παγκόσμια αγορά. H airtickets παρουσίασε την παγκόσμια καμπάνια της στην Αθήνα, συμμετέχοντας στο TBEX 2014, τη μεγαλύτερη διεθνή συνάντηση συντακτών και bloggers από 50 χώρες του κόσμου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024