Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΠρώτη πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια της TUI για την επανατοποθέτηση του brand
ΤΟs

Πρώτη πανευρωπαϊκή διαφημιστική καμπάνια της TUI για την επανατοποθέτηση του brand

Η καμπάνια θα ξεκινήσει στο Βέλγιο τον Οκτώβριο, στη Σουηδία, τη Φινλανδία, τη Δανία και τη Νορβηγία το Νοέμβριο του 2016, ακολουθούμενη από τις Κάτω Χώρες και τη Γαλλία. Από το τέλος του Δεκεμβρίου 2016, θα ξεκινήσει επίσης στη Γερμανία. Σε Ην. Βασίλειο και Ιρλανδία, η αλλαγή του ονόματος από Thomson σε TUI θα πραγματοποιηθεί το επόμενο έτος.

Η TUI επανατοποθετεί το εμπορικό της σήμα στην αγορά: Ο γνωστός τουριστικός όμιλος θα ξεκινήσει την πρώτη διεθνή διαφημιστική καμπάνια του σε οκτώ ευρωπαϊκές αγορές. Η καμπάνια αυτή περιλαμβάνει τηλεοπτική, ψηφιακή, έντυπη και υπαίθρια διαφήμιση, συμπεριλαμβάνοντας ανθρώπους όλων των ηλικιακών ομάδων σε πολλές διαφορετικές καταστάσεις διακοπών – από διακοπές ευεξίας στην παραλία μέχρι ταξίδια για οικογένειες ή ζευγάρια και από πακέτα-προσφορές αθλητικού τουρισμού και ταξίδια περιπέτειας.

Η δημιουργική προσέγγιση βασίζεται στις διεθνείς ταξιδιωτικές και lifestyle τάσεις και εστιάζεται στις ατομικές εμπειρίες διακοπών του κάθε πελάτη, κάτι που τονίζει το συνεργαζόμενο με την TUI πρακτορείο Forsman & Bodenfors, το οποίο χρησιμοποιεί εικόνες από τον κόσμο της μόδας.

“Η lifestyle, με αναφορές στη διεθνή μόδα και σε όλα τα ΜΜΕ προσέγγιση είναι εντελώς νέα στον τομέα του τουρισμού. Αυτό θα μας βοηθήσει να τοποθετηθούμε ως ένας ευέλικτος, ξεχωριστός για τον καθένα οργανισμός σχεδιασμού διακοπών”, δήλωσε η Barbara Haase, Chief Creative Officer στον όμιλο της TUI. “Μέσω της στρατηγικής μας, ‘oneBrand’, έχουμε τη στήριξη του διεθνούς ονόματος TUI. Η κοινή αυτή εκστρατεία αποτελεί βασικό στοιχείο της στρατηγικής μας και τα αποτελέσματα της έρευνας μας αποδεικνύουν ότι έχουμε δίκιο”.

Μέχρι το 2017, όλα τα μεγάλα ευρωπαϊκά εμπορικά σήματα τουριστικών πρακτορείων του Ομίλου TUI θα μετονομαστούν υπό το κύριο εμπορικό σήμα TUI. Η διαφημιστική καμπάνια θα δημιουργήσει σε παγκόσμιο επίπεδο ενιαίο branding και θα ενισχύσει το εμπορικό σήμα TUI. Και οι οκτώ εθνικές αγορές οι οποίες επανατοποθετήθηκαν εμπορικά ως TUI το 2016, θα λάβουν μέρος στη διαφημιστική εκστρατεία. Η καμπάνια θα ξεκινήσει στο Βέλγιο τον Οκτώβριο, στη Σουηδία, τη Φινλανδία, τη Δανία και τη Νορβηγία το Νοέμβριο του 2016, ακολουθούμενη από τις Κάτω Χώρες και τη Γαλλία. Από το τέλος του Δεκεμβρίου 2016, θα ξεκινήσει επίσης στη Γερμανία. Στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, η αλλαγή του ονόματος από Thomson σε TUI θα πραγματοποιηθεί το επόμενο έτος.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024