Τελευταία νέα
ΑρχικήΠεριβάλλονΦορείςΤοποθεσία vs branding

Τοποθεσία vs branding

Καθοριστική είναι η σημασία που έχει για την επιλογή ή όχι ενός ξενοδοχείου η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από έρευνα της Deloitte με τίτλο «Hospitality 2010». Ειδικότερα προκύπτει το στοιχείο ότι για το 97% των εύπορων ταξιδιωτών, όταν αναζητούν ξενοδοχείο ο παράγοντας τοποθεσία είναι πολύ σημαντικός…

Καθοριστική είναι η σημασία που έχει για την επιλογή ή όχι ενός ξενοδοχείου η τοποθεσία στην οποία βρίσκεται<...>. Αυτό τουλάχιστον προκύπτει από έρευνα της Deloitte με τίτλο «Hospitality 2010». Ειδικότερα προκύπτει το στοιχείο ότι για το 97% των εύπορων ταξιδιωτών, όταν αναζητούν ξενοδοχείο ο παράγοντας τοποθεσία είναι πολύ σημαντικός για την τελική τους επιλογή. Στο ίδιο επίπεδο, φτάνει και όταν πρόκειται για επαγγελματικά ταξίδια όπου το ποσοστό είναι 93%.

Σε αντίθεση, μόνο το 57% και το 54% αντίστοιχα επηρεάζονται από τη μάρκα (brand). Ωστόσο, ο παράγοντας branding τα επόμενα χρόνια αναμένεται να έχει μεγάλη σημασία, καθώς οι πελάτες θα γίνονται ολοένα και πιο πιστοί σε μια ξενοδοχειακή μάρκα και παράλληλα θα είναι διατεθειμένοι να μείνουν και να ξοδέψουν περισσότερο.

Όσο αφορά στον ανθρώπινο παράγοντα, μέχρι το 2050, και σύμφωνα πάντα με την ίδια έρευνα, ο πληθυσμός παγκόσμια θα φτάσει τα 9 δις., όμως λιγότερο από το 6% της ανάπτυξης αυτής θα πραγματοποιηθεί στις αναπτυγμένες χώρες. Στην Ευρώπη, το ποσοστό του πληθυσμού ηλικίας από 65 και άνω θα αυξηθεί από 15% που ήταν το 2000 σε 25% έως το 2015. Η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να μπορεί να προσελκύσει καλύτερους εργαζομένους καθώς και να δημιουργήσει τις προϋποθέσεις ώστε να μείνουν στον τουρισμό. Η αύξηση της ηλικίας του πληθυσμού των αναπτυγμένων χωρών σημαίνει ότι θα υπάρξει ζήτηση ανθρώπινου δυναμικού από τις αναπτυσσόμενες χώρες και η τουριστική βιομηχανία θα πρέπει να υιοθετήσει νέα πρότυπα στη διοίκηση του.

Ένα άλλο ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν διαρκώς περισσότερο τον συνδυασμό του οικονομικού προϊόντος με το προϊόν πολυτελείας. Λόγω αυτού, βλέπουμε τουρίστες να ταξιδεύουν με αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και να μένουν σε ξενοδοχεία πολυτελείας.

Aλλες εκτιμήσεις που περιέχει η έρευνα αφορούν στις αναδυόμενες αγορές, καθώς μέχρι το 2010, θα υπάρχουν περίπου 1 δις τουρίστες τον χρόνο. Μέχρι το 2020, η Ευρώπη θα διατηρήσει τη θέση της ως την περιοχή με το μεγαλύτερο μερίδιο εξερχόμενου τουρισμού που θα φτάσει τα 730 εκατ. ταξιδιώτες. Μέχρι το 2010, εκτιμάται ότι παγκόσμια ο αριθμός των επιβατών που θα χρησιμοποιεί αεροπορικές εταιρείες για ταξίδια επαγγελματικά και αναψυχής θα φτάσει τα 2,3 δις με το έσοδο ανά χιλιομετρικό επιβάτη (Revenue Passenger Kilometres RPK’s) να φτάνει τα 5 τρις. μέχρι το 2010, εκτιμάται μια στροφή από το Βορρά στο Νότο και από τη Δύση στην Ανατολή, με τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ινδίας και της Κίνας να συνεισφέρουν το 15% της παγκόσμιας αύξησης. Μέχρι το 2020, η Κίνα θα γίνει ο “top” προορισμός στον κόσμο με 130 εκατ. τουρίστες το χρόνο. Μέχρι το 2010, στην Ινδία οι διεθνείς αφίξεις τουριστών θα αυξηθούν σημαντικά φτάνοντας τα 5,1 εκατ. Η Μέση Ανατολή είναι πλέον η τέταρτη πιο επισκέψιμη περιοχή στον κόσμο και οι τεράστιες επενδύσεις στον τουριστικό τομέα έχουν ήδη αρχίσει να αποδίδουν.

Μεγαλύτερη επιρροή στην τουριστική βιομηχανία αναμένεται να έχει η τεχνολογία καθώς το διαδίκτυο θα αποτελεί το πρώτο σημείο επαφής μεταξύ επισκέπτη και ξενοδοχείου, οι στρατηγικές eCRM θα πρέπει να μπορούν να «κρατούν» τον επισκέπτη του 2010 και να γνωρίζουν τα προσωπικά του στοιχεία. Η εφαρμογή online στρατηγικών σε αναδυόμενους προορισμούς, όπως η Κίνα και η Ινδία, θα είναι καθοριστική/κρίσιμη στη μεγιστοποίηση των άμεσων κρατήσεων μέχρι το 2010.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024