Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΣυνέντευξηΑνδρέας ΣτυλιανόπουλοςΑνοδικές οι τάσεις στον χώρο της κρουαζιέρας για το 2007

Ανδρέας ΣτυλιανόπουλοςΑνοδικές οι τάσεις στον χώρο της κρουαζιέρας για το 2007

Ανδρέας Στυλιανόπουλος
Ανοδικές οι τάσεις στον χώρο της κρουαζιέρας για το 2007

TravelDailyNews: Ποιοί είναι οι δημοφιλέστεροι προορισμοί ταξιδίων, τόσο του εσωτερικού, όσο και του εξωτερικού, για τις αποδράσεις των Χριστουγέννων;

Ανδρέας Στυλιανόπουλος: Οι πιο δημοφιλείς προορισμοί στην Ελλάδα κατά την περίοδο των εορτών είναι αδιαμφισβήτητα το Πήλιο, τα Ζαγοροχώρια, τα Καλάβρυτα, η ορεινή Αρκαδία και η Λίμνη Πλαστήρα. Στο εξωτερικό και όσον αφορά στα μεμονωμένα εισιτήρια, δημοφιλείς προορισμοί αναδεικνύονται τα εξωτικά θέρετρα της Νοτιοανατολικής Ασίας, ενώ αποκλειστικά στο κομμάτι των κρουαζιέρων, την πρώτη θέση καταλαμβάνει η μαγευτική Καραϊβική και τη δεύτερη θέση η Νότια Αμερική.

TDN: Συγκριτικά με πέρσι η κίνηση ταξιδιωτών σε τι επίπεδο βρίσκεται και ποιοί οι κυριότεροι παράγοντες διαμόρφωσης της;

Α.Σ.: Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που έχουμε από τον Σύνδεσμο Ελληνικών Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Πρακτορείων (HATTA), το 2006 κλείνει με μια αύξηση της τάξεως του 6-10% όσον αφορά στον κλάδο των κρουαζιέρων, τάση που προβλέπεται να αυξηθεί αν όχι να διπλασιαστεί το επόμενο έτος, χάρη στην είσοδο ακόμη μεγαλύτερων κρουαζιερόπλοιων αλλά και προορισμών. Για τις υπόλοιπες μορφές τουρισμού η κίνηση θεωρούμε πως έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια, γεγονός που οφείλεται κυρίως στη σχέση ποιότητας παροχών και κόστους.

TDN: Η αλλαγή του καθεστώτος με τα ταξιδιωτικά έγγραφα επηρέασε τα σχέδια των Ελλήνων για ταξίδια στο εξωτερικό;

Α.Σ.: Γεγονός είναι πως ο Έλληνας αφήνει τα πάντα για την τελευταία στιγμή και με δεδομένη την αυξημένη τουριστική κίνηση, παρουσιάστηκε σημαντική καθυστέρηση στην έκδοση των απαιτούμενων ταξιδιωτικών εγγράφων και κατ’ επέκταση στην έγκαιρη έκδοση των εισιτηρίων. Η αλήθεια είναι πως για ένα ποσοστό της τάξεως του 5%, η αλλαγή του καθεστώτος αποτέλεσε ανασταλτικό παράγοντα για την πραγματοποίηση ταξιδιών στο εξωτερικό, αλλά ενίσχυσε τον εγχώριο τουρισμό και αυτό είναι εξίσου σημαντικό να αναφερθεί.

TDN: Ποιόν τρόπο κράτησης επιλέγουν οι πελάτες σας; Η ανάπτυξη του internet στην παγκόσμια τουριστική βιομηχανία σε τι βαθμό έχει αλλάξει τον τρόπο λειτουργίας του γραφείου σας;

Α.Σ.: Η συντριπτική πλειονότητα των πελατών μας επιλέγουν να έρθουν σε επικοινωνία είτε τηλεφωνική είτε προσωπική με το άρτια εξειδικευμένο τμήμα πωλήσεών μας, προκειμένου να κλείσουν τα εισιτήριά τους ή τις διακοπές τους σε κάποιο από τα υπερπολυτελή κρουαζιερόπλοια των Royal Caribbean International, Celebrity Cruises και Silversea Cruises. Αυτό οφείλεται κυρίως στη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτυχθεί ανάμεσα μας και εν μέρει στην ελλιπή ενημέρωση που έχει το ευρύ κοινό για την κρουαζιέρα και τις παροχές της.

Εκεί έρχεται το Internet να συνεισφέρει σημαντικά στην επικοινωνία και την προώθηση του προϊόντος. Πολλοί από τους πελάτες μας χρησιμοποιούν το Internet για να ενημερωθούν αναλυτικά για τις παροχές των κρουαζιερόπλοιων και τα αξιοθέατα των προορισμών, αφού χάρη στις διαδραστικές λειτουργίες των ιστοσελίδων, του δίνεται η δυνατότητα να περιηγηθεί στο κρουαζιερόπλοιο και να πάρει μια πρώτη γεύση των όσων πρόκειται να ζήσει εν πλω.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024