Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΝέα τουριστική ταυτότητα για τον Δήμο Βοΐου
Προώθηση προορισμού

Νέα τουριστική ταυτότητα για τον Δήμο Βοΐου

Το νέο λογότυπο του Βοΐου δεν είναι μια λέξη, ως είθισται, αλλά μια ολόκληρη πρόταση: 'Μυστικά και εκπλήξεις. Πού αλλού; Βόιο–Δυτική Μακεδονία'.

Την πόλη της Θεσσαλονίκης και τη Διεθνή Τουριστική Έκθεση “Philoxenia” επέλεξε ο Δήμος Βοΐου, για να παρουσιάσει τη νέα του τουριστική ταυτότητα.


Ο δήμαρχος Βοΐου κ. Χρήστος Ζευκλής.

Σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 13 Νοεμβρίου στο Open Stage, Περίπτερο 13, ο δήμαρχος Βοΐου κ. Χρήστος Ζευκλής τόνισε: “Ξεκινάμε από την 36η Philoxenia και παρουσιάζουμε το τουριστικό μας brand, βάζοντας τα θεμέλια, έτσι ώστε να μπορέσουμε να κάνουμε τη σωστή προώθηση για να γίνει ο τόπος γνωστός στο ευρύτερο κοινό” και προσκάλεσε τους εκπροσώπους των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης να επισκεφτούν το Βόιο ώστε να ανακαλύψουν τα μυστικά του τόπου και να βιώσουν μοναδικές εμπειρίες.


Ο σκηνοθέτης και διαφημιστής κ. Αντώνης Κιούκας.

Στη συνέχεια ο σκηνοθέτης και διαφημιστής – υπεύθυνος της Ομάδας Έργου Τουριστικής Προβολής Δήμου Βοΐου κ. Αντώνης Κιούκας έκανε την παρουσίαση της νέας τουριστικής ταυτότητας (branding) του Δήμου Βοΐου η οποία περιείχε πολλαπλά πρωτότυπα στοιχεία.

“Παρουσιάζουμε το νέο λογότυπο του Βοΐου το οποίο δεν είναι μια λέξη, ως είθισται, αλλά μια ολόκληρη πρόταση: ‘Μυστικά και εκπλήξεις. Πού αλλού; Βόιο–Δυτική Μακεδονία’. Προσδοκώντας να αναδείξουμε έναν τόπο γεμάτο κρυμμένα και ανεξερεύνητα μυστικά όπως, τα πέτρινα γεφύρια, τα περίφημα Μαστοροχώρια, τα επιβλητικά αρχοντικά και μουσεία της Σιάτιστας με τη μακεδονική αρχιτεκτονική τους, τα αιώνια μοναστήρια και τις βυζαντινές εκκλησίες καθώς και τις μοναδικές ξεχωριστές εμπειρίες που μπορεί κανείς να βιώσει στο Βόιο: Χριστούγεννα με τις Κλαδαριές και τα Μπουμπουσάρια, Πάσχα με extreme σπορ στη μαγευτική φύση, Δεκαπενταύγουστο με τους Καβαλάρηδες της Παναγιάς, αλλά και όλο το χρόνο με την τοπική κουζίνα και τα εξαιρετικά κρασιά της περιοχής με κορωνίδα το ηλιαστό κρασί της Σιάτιστας”, επισήμανε ο κ. Κιούκας.

Η παρουσίαση του τουριστικού brand του Δήμου Βοΐου με θέμα “Μυστικά και εκπλήξεις. Πού αλλού; Βόιο–Δυτική Μακεδονία” ολοκληρώθηκε με την προβολή ενός τρίλεπτου βίντεο με εικόνες του Δήμου, σε σενάριο και σκηνοθεσία Αντώνη Κιούκα.

Σύντομο χαιρετισμό απεύθυνε ο Βοϊότης βουλευτής Α’ Θεσσαλονίκης της Νέας Δημοκρατίας κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας, λέγοντας ότι “το Βόιο είναι ένας τόπος που συνδυάζει μοναδικά επιβλητική αρχιτεκτονική, ανεπανάληπτη φυσική ομορφιά, και πολύ πλούσια ιστορία“.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024