Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟλοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής στην WTM
Προβολή προορισμού

Ολοκληρωμένο Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής στην WTM

Η Περιφέρεια Αττικής απέκτησε παρουσία σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, καθώς και το δικό της κανάλι στο youtube. Επίσης, δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού.

“Region of Attica, Athens Live: The greatest live of your life!”. Αυτός ήταν ο αντiπροσωπευτικός τίτλος της παρουσίασης του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, που πραγματοποιήθηκε με επιτυχία τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου στο Platinum Hall, κατά την έναρξη της World Travel Market London 2013, μιας από της μεγαλύτερες τουριστικές εκθέσεις στην Ευρώπη, από την Αντιπεριφερειάρχη Αττικής, κα Άννα Παπαδημητρίου. Την παρουσίαση, που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο Συνέντευξης Τύπου που αφορούσε στη συνολική παρουσίαση της τουριστικής προβολής της Ελλάδας και ολοκληρώθηκε με ένα εντυπωσιακό βίντεο, παρακολούθησαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων Μέσων της Βρετανίας. Μέσα από την παρουσίαση αναδείχτηκε η Αθήνα, η Αττική και τα νησιά του Αργοσαρωνικού, που  αποτελούν έναν από τους ελκυστικότερους city break προορισμούς καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου καθώς προσφέρουν ένα μοναδικό Τουριστικό Προϊόν που καλύπτει ποικίλες ταξιδιωτικές ανάγκες και ενδιαφέροντα, όπως Πολιτισμός, Γαστρονομία, Nightlife, Sun-Sea-Sailing, Luxury & Fashion, Συνεδριακός Τουρισμός.

Η Περιφέρεια Αττικής συμμετείχε στην έκθεση με δικό της stand μέσα στο περίπτερο του EOT, όπου και πραγματοποιήθηκαν τα προκαθορισμένα ραντεβού με δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς Φορείς. Στο πλαίσιο της ευρύτερης προβολής του Τουριστικού Προγράμματος, η αντιπεριφερειάρχης Αττικής παραχώρησε αποκλειστική συνέντευξη όσον αφορά στις ελληνικές συμμετοχές, στο Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του κόσμου. Η συνέντευξη θα προβληθεί στα 18 διαφορετικά websites του καναλιού, συμπεριλαμβανομένου της Αμερικής και στα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης του Travel Channel. Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, η αντιπεριφερειάρχης παραχώρησε δύο ακόμα τηλεοπτικές συνεντεύξεις, στον ΑNT1 TV και το Hellenic TV International.

H παρουσία της Περιφέρειας Αττικής κορυφώθηκε με τη συμμετοχή της κας Παπαδημητρίου στο καθιερωμένο Ministerial Dinner, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 5 Νοεμβρίου στο Cutty Sark, Greenwich, με τη συμμετοχή υπουργών Τουρισμού και σημαντικών προσωπικοτήτων της τουριστικής βιομηχανίας από όλο τον κόσμο, όπως ο κ. Simon Press, Senior Exhibition Director, World Travel Market, η κα Maria Miller, Secretary of State for Culture, Media and Sport, UK, ο κ. Taleb Rifai, Secretary-General, World Tourism Organization (UNWTO), ο κ. Jon Sichel, Managing Director, UK & EMEA, Scripps Networks International. Οι καλεσμένοι στο δείπνο είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το τουριστικό προϊόν που διαθέτει η Αττική μέσω της πολυτελούς έκδοσης του λευκώματος της Περιφέρειας Αττικής.

Απαντώντας άμεσα στην ανάγκη της άμεσης πληροφόρησης σχετικά με το τουριστικό προϊόν της Αττικής και τις πολλαπλές προσφερόμενες επιλογές, από το αρχικό στάδιο διερεύνησης, κατά το σχεδιασμό, αλλά και κατά τη διάρκεια της παραμονής στην Αττική, η Περιφέρεια δημιούργησε το portal www.athensattica.com στο πλαίσιο αντίστοιχων κορυφαίων διεθνών portals.

Μεγιστοποιώντας τη φιλικότητα προς το χρήστη, καθώς είναι πλέον διαθέσιμο σε έξι γλώσσες – ελληνική, αγγλική, γαλλική, ιταλική, γερμανική και ισπανική – με περιεχόμενο που ανανεώνεται σε εβδομαδιαία βάση και ξεπερνά τις 150.000 λέξεις, αποτελεί το βέλτιστο εργαλείο πληροφόρησης για ταξιδιώτες με προορισμό την Αττική, όπως αποδεικνύεται από τους πάνω από 145.000 μοναδικούς επισκέπτες του σε μόλις 7 μήνες ζωής. Παράλληλα, η Περιφέρεια Αττικής απέκτησε παρουσία σε όλα τα ευρέως διαδεδομένα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, όπως Facebook, Pinterest και Instagram, καθώς και το δικό της κανάλι στο youtube. Επίσης, δημιουργήθηκαν 11 θεματικές διαφημιστικές ταινίες σε 6 γλώσσες και 11 καταχωρήσεις που παρουσιάζουν με τον καλύτερο τρόπο την ευρεία γκάμα διαθέσιμων ταξιδιωτικών εμπειριών που ο επισκέπτης μπορεί να βιώσει στην Αττική και στα νησιά του Αργοσαρωνικού, η προβολή των οποίων έγινε στο Travel Channel, το μεγαλύτερο ταξιδιωτικό κανάλι του πλανήτη, που παρακολουθείται από 25.000.000 νοικοκυριά. Τέλος, με στόχο τη διευκόλυνση της περιήγησης του επισκέπτη κατά την παραμονή του στην Περιφέρεια, είναι στο τελικό στάδιο υλοποίησης ένα smart phone application, το οποίο ο επισκέπτης θα μπορεί να κατεβάσει δωρεάν στο κινητό του, και θα λειτουργεί ως ένας “ηλεκτρονικός προσωπικός ξεναγός”.

Στα άμεσα πλάνα της Περιφέρειας Αττικής περιλαμβάνονται ενέργειες που ενισχύουν ακόμα περισσότερο την προβολή της σε σημαντικές αγορές όπως η Αγγλία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Ιταλία, η Ισπανία, η Ρωσία, όπως τα δημοσιογραφικά ταξίδια και τα ταξίδια εξοικείωσης (fam trips) με τη συμμετοχή δημοσιογράφων και tour operators που παίζουν σημαντικό ρόλο στον τουριστικό κλάδο κάθε χώρας-στόχου. Παράλληλα, το Πρόγραμμα ενισχύεται με τη συμμετοχή της Περιφέρειας σε μεγάλες Τουριστικές Εκθέσεις στη Ευρώπη για πρώτη φορά, όπως η WTM, ενέργειες με σκοπό την αναβάθμιση του Κλασικού Μαραθωνίου Αθηνών, αλλά και τη διοργάνωση του Festival Αργοσαρωνικού, σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής.

Παρατηρώντας την τουριστική κίνηση που αφορά σε ταξιδιώτες του εξωτερικού στην Αθήνα-Αττική κατά τους τελευταίους μήνες, διακρίνουμε μια σημαντική αύξηση κατά τη φετινή περίοδο σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή. Συγκεκριμένα, η  τουριστική κίνηση στα ξενοδοχεία της Αθήνας – Αττικής τον Ιανουάριο – Αύγουστο 2013, έκλεισε με αύξηση 8,1% στις πληρότητες και 5,8% στο έσοδο ανά διαθέσιμο δωμάτιο (revpar). Παράλληλα, παρατηρείται αύξηση κατά 11,6% στο ποσοστό των ξένων επιβατών στο Ελευθέριος Βενιζέλος με βασικό προορισμό την Αθήνα, για το διάστημα Μαΐου-Αυγούστου 2013, ενώ ρεκόρ εξαετίας (2008-2013) κατέγραψε η κίνηση από τους επιβάτες κρουαζιέρας στον Πειραιά τον Αύγουστο, όπου οι αφιξοαναχωρήσεις transit τουριστών με κρουαζιερόπλοια αυξήθηκαν κατά 43,22%. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στη ζώνη των φθηνών προορισμών για το α’ εξάμηνο του έτους βρέθηκε η Αθήνα, σύμφωνα με έρευνα της Hotels.com. Το συμπέρασμα αυτό προκύπτει από τη σύγκριση των ξενοδοχειακών τιμών σε 111 πόλεις σε όλο τον κόσμο, όπου η Aθήνα κατατάχθηκε στην 21η θέση μεταξύ των προορισμών με τις φθηνότερες τιμές.

Η κα Παπαδημητρίου, στο πλαίσιο της παρουσίασης του Προγράμματος Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Αττικής, δήλωσε: “Οι ξένοι τουρίστες επιστρέφουν στην Αθήνα, στον Πειραιά και στα νησιά της Αττικής, σε ένα προορισμό ασφαλή και φιλόξενο. Το γεγονός αυτό μας κάνει ιδιαίτερα χαρούμενους και επιβεβαιώνει την πολυετή επένδυση και προγραμματισμό της Περιφέρειας Αττικής σε μια ολοκληρωμένη Τουριστική καμπάνια”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024