Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΠροβολή της Σάμου ως προορισμός εναλλακτικού τουρισμού στην Ολλανδία
Προβολή προορισμού

Προβολή της Σάμου ως προορισμός εναλλακτικού τουρισμού στην Ολλανδία

Ολλανδές bloggers ανακάλυψαν τον προορισμό της Σάμου, συμμετέχοντας σε εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως πεζοπορία, ιππασία, μαθήματα μαγειρικής, γιόγκα, κατάδυση.

Ταξίδι εξοικείωσης για πέντε bloggers από την Ολλανδία διοργάνωσε από τις 10 έως τις 13 Σεπτεμβρίου η Υπηρεσία ΕΟΤ Κάτω Χωρών, σε συνεργασία με τη μεγαλύτερη πλατφόρμα τουριστικών αξιολογήσεων στην Ολλανδία Zoover.nl (1,3 εκατ. μοναδικοί επισκέπτες μηνιαίως) και την υποστήριξη του Δήμου Ανατολικής Σάμου. Στόχος του ταξιδιού ήταν η προβολή και η προώθηση στη δυναμική τουριστική αγορά της Ολλανδίας της Σάμου, ως προορισμός πολλαπλών επιλογών εναλλακτικού τουρισμού, ενισχύοντας ταυτόχρονα την προτίμηση των Ολλανδών για διακοπές σε περιοχές ιδιαίτερου φυσικού κάλλους.


Κατάδυση στο Καταδυτικό Κέντρο Κέρβελη Σάμου.

Κατά τη διάρκεια του ταξιδιού, οι Ολλανδές bloggers Femke Sneek του holistk.nl με 300.000 μοναδικούς επισκέπτες, Josine Mooij του herhealth.nl με 250.000 επισκέπτες, Ilja Mul του Onehandinmypocket.nl με 62.000 επισκέπτες, Αnita Noon του Reisvlinder.nl με 17.000 επισκέπτες και Tessa Van Den Broek, εκπρόσωπος του zoover.nl/blog με 70.000 επισκέπτες μηνιαίως, ανακάλυψαν τον προορισμό της Σάμου, συμμετέχοντας σε εναλλακτικές δραστηριότητες, όπως πεζοπορία, ιππασία, μαθήματα μαγειρικής, γιόγκα, κατάδυση. Επιπλέον, γνώρισαν τα τοπικά προϊόντα του νησιού, μέσα από επισκέψεις σε παραδοσιακές επιχειρήσεις και συμμετοχή σε οινογευσία σαμιώτικων κρασιών σε τοπικό οινοποιείο, ξεναγήθηκαν σε αρχαιολογικά μνημεία και σημεία ενδιαφέροντος και απέκτησαν προσωπικές εμπειρίες από το νησί.


Η ομάδα των Ολλανδών bloggers, κατά τη διάρκεια οινογευσίας σε οινοποιείο στο Καρλόβασι Σάμου.

Επισημαίνεται ότι στο πλαίσιο της διαφημιστικής εκστρατείας του ΕΟΤ, η πλατφόρμα zoover.nl, θα ολοκληρώσει online καμπάνια για την Σάμο (branded content) διάρκειας ενός έτους, ενώ αρθογραφία για την προβολή του προορισμού θα δημοσιευθεί στα δημοφιλή Μέσα που διαχειρίζονται οι Ολλανδοί bloggers, οι οποίοι συμμετείχαν στο ταξίδι εξοικείωσης.

Η ολλανδική αγορά αποτελεί την πρώτη πηγή επισκεπτών στη Σάμο. Το 2018 πραγματοποιήθηκαν 378 απευθείας πτήσεις που μετέφεραν 30.000 Ολλανδούς ταξιδιώτες, ενώ το 2019 παρουσιάζεται αυξητική τάση, καθώς την περίοδο Απριλίου – Αυγούστου, σημειώθηκαν 21.600 αφίξεις επισκεπτών που έφτασαν στο νησί με 341 απευθείας πτήσεις από την Ολλανδία. Η τάση επιβεβαιώνεται και από τα στατιστικά στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, καθώς το α’ 7μηνο του έτους οι αφίξεις από την Ολλανδία προς την Ελλάδα παρουσιάζουν αύξηση 3,7%, μετά από δύο συνεχόμενες χρονιές με ανοδική πορεία.

Στιγμιότυπο από την επίσκεψη των πέντε bloggers από την Ολλανδία στη Σάμο. Εικονίζονται, αριστερά, η εκπρόσωπος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Κάτω Χωρών, κα Αγγελική Τζίφα, η εκπρόσωπος της ολλανδικής πλατφόρμας zoover.nl, Tessa Van Den Broek, και οι bloggers κα Josine Mooij του herhealth.nl, Ilja Mul του Onehandinmypocket.nl, Femke Sneek του www.holistik.nl, και Αnita Noon του Reisvlinder.nl.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024