Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣειρά προωθητικών ενεργειών και συμμετοχή σε 18 διεθνείς εκθέσεις για την Πάρο το 2019
Προώθηση προορισμού

Σειρά προωθητικών ενεργειών και συμμετοχή σε 18 διεθνείς εκθέσεις για την Πάρο το 2019

Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των επαγγελματιών για τη συμβολή τους στην επέκταση της τουριστικής περιόδου.

Η εξειδίκευση των δράσεων προσέγγισης των τουριστικών αγορών, με στόχο τη διεύρυνση των ομάδων ενδιαφέροντος με ταυτόχρονη ανάδειξη των επί μέρους στοιχείων του τουριστικού προϊόντος αποτελούν τον βασικό κορμό του προγράμματος του Δήμου Πάρου για την τουριστική προβολή το 2019, όπως εγκρίθηκε από το Δημοτικό Συμβούλιο.

Συγκεκριμένα, πέρα από τη συμμετοχή σε 18 συνολικά εκθέσεις που επιλέχθηκαν με βάση την πιο πάνω στόχευση, προβλέπονται:

  • Ενέργειες ψηφιακής προώθησης του προορισμού με χρήση όλων των σύγχρονων τεχνολογικών εργαλείων.
  • Δράσεις ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των επαγγελματιών για τη συμβολή τους στην επέκταση της τουριστικής περιόδου.
  • Δημιουργία οπτικοακουστικού υλικού (video) για την ανάδειξη των θρησκευτικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων της περιόδου του Πάσχα που λαμβάνουν χώρα σε όλο το νησί με προοπτική προβολής σε τηλεοπτικούς σταθμούς της Ελλάδας με δορυφορική εμβέλεια στην αμερικανική ήπειρο και την Αυστραλία.
  • Συνέχιση του προγράμματος φιλοξενίας δημοσιογράφων και επαγγελματιών του Τουρισμού από τις αγορές ενδιαφέροντος με κριτήριο τις θεματικές μορφές που πρόκειται να προβληθούν, βάσει του σχεδιασμού.
  • Τέλος, σχετικά με τις εκθέσεις, αξίζει να αναφερθούν η επιτυχημένη συμμετοχή στη FERRIEN της Βιέννης, που μαζί με τη FESPO στη Ζυρίχη, που πραγματοποιείται 31/1-3/2/2019, εξυπηρετούν το στόχο της προσέγγισης ποιοτικού τουρισμού, η ΒΟΟΤ στο Ντύσελντορφ για την ανάδειξη του θαλάσσιου τουρισμού, η ΙΜΤΜ στο Τέλ Αβίβ για την προσέγγιση της ισραηλινής αγοράς, η Arabian Travel Market στο Ντουμπάι, που, πέρα από τις αραβικές χώρες, έχει και διεθνή χαρακτήρα, η SEA TRADE στο Μαϊάμι για την κρουαζιέρα, η ΜΙΤΤ στη Μόσχα με στόχο τον θρησκευτικό τουρισμό και, φυσικά, οι υπόλοιπες καθιερωμένες εκθέσεις στο Μιλάνο, το Βερολίνο, το Λονδίνο, τη Σκανδιναβία και το Παρίσι.

Σε δήλωσή του ο δήμαρχος κ. Μάρκος Κωβαίος τόνισε: “Το μοντέλο προώθησης του νησιού μας εναρμονίζεται απόλυτα  με τις τάσεις που διαμορφώνονται διεθνώς, τις οποίες και παρακολουθούμε, προσαρμόζοντας τη στρατηγική μας. Βασική μας μέριμνα, πράγμα που αποτυπώνεται στο σχεδιασμό μας, είναι η διατήρηση και προβολή των φυσικών, αρχιτεκτονικών και περιβαλλοντικών στοιχείων της Πάρου, η προστασία και ανάδειξη των οποίων αποτελεί τον πυλώνα της πολιτικής μας. Λειτουργούμε με σοβαρότητα και συνέπεια ώστε να επιτύχουμε μεν την επέκταση της τουριστικής περιόδου, αποφεύγοντας όμως τη μαζικοποίηση που αλλοιώνει το χαρακτήρα κάθε τουριστικού προορισμού”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024