Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΣυνέργεια, ενότητα, εθελοντισμός το τρίπτυχο της επιτυχίας του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω
Προβολή προορισμού

Συνέργεια, ενότητα, εθελοντισμός το τρίπτυχο της επιτυχίας του Οργανισμού Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω

Με υπομονή, επιμονή, πίστη και δύναμη o προ-αθωνικός Οργανισμός Τουρισμού στο δρόμο που άνοιξε και χάραξε για ένα ακόμη γοητευτικότερο μέλλον της Προ του Άθω περιοχής. Οι δράσεις του οργανισμού χαρακτηρίζονται από επαγγελματισμό, συνέπεια και συνέχεια.

Συνέργεια, ενότητα, εθελοντισμός. Αυτό είναι το τρίπτυχο θεμέλιο της επιτυχίας και της αναγνώρισης των προσπαθειών που καταβάλλει εδώ και μια πενταετία ο Οργανισμός Τουριστικής Ανάπτυξης προ του Άθω, για να ενταχθεί το “τρίτο πόδι” της Χαλκιδικής στον παγκόσμιο τουριστικό χάρτη.

Χρειάζονται πάρα πολλές σελίδες, για να περιγραφεί ο τρόπος και οι συνθήκες ανάπτυξης, δραστηριοποίησης και στήριξης αυτού του οράματος (για την τουριστική ανάδειξη και προώθηση της περιοχής), ώστε να φτάσουμε στο σημερινό ευτυχές σημείο η προσπάθεια να αγκαλιάζεται τόσο θερμά από τους επιχειρηματίες, τους επαγγελματίες και την κοινωνία του τρίτου “ποδιού” της Χαλκιδικής.

Το πιο σημαντικό όμως είναι οι δρόμοι που άνοιξε σύσσωμη η τοπική επαγγελματική οικογένεια, για να ταξιδέψουν εικόνες, στιγμές, γωνιές και γεύσεις της Αριστοτελικής γης σ’όλη την υφήλιο, αναδεικνύοντας έτσι τις πολυποίκιλες θεματικές ενότητες, που μπορεί να προσφέρει ο προορισμός ακόμη και στις πιο απαιτητικές τουριστικές αγορές.

Με στοχευμένες ιδέες και δράσεις προβολής ο Οργανισμός πέτυχε να κάνει παγκοσμίως αναγνωρίσιμο τον “αριστοτελικό περίπατο”, που ξεκινά από το Άλσος του Αριστοτέλη και τα Οθωμανικά Σιδηροκαύσια και καταλήγει μέσα από μια καταπληκτική διαδρομή, βουτηγμένη στην ιστορία και την οργιώδη βλάστηση, στη γενέτειρα του φιλόσοφου Αριστοτέλη, τα Στάγειρα.

Αντίστοιχο βεληνεκές απήχησης και αναγνωρισιμότητας έχουν αποκτήσει η γαστρονομία και τα προϊόντα της περιοχής, μέσα από τον ετήσιο θεσμό του “Mount Athos Area Kouzina”. Μια δραστηριότητα που ανέδειξε το ειδικό βάρος της μοναδικής ποιότητας και γεύσης των πέντε γαστρονομικών πυλώνων που επηρέασαν την περιοχή αλλά και των ξεχωριστών προϊόντων του τόπου, όπως της ελιάς, του λαδιού, του κρασιού, του μελιού, των τυριών, των ασύγκριτων αλιευμάτων των θαλασσών, κ.λπ.

Παράλληλα, ο Οργανισμός απευθύνθηκε στην εγχώρια και διεθνή αγορά μέσα από ελκυστικά προγράμματα τουρισμού που εκπόνησε, παρέχοντας κίνητρα σε ηλικίες άνω των 50 ετών, σε ομογενείς με νόστο για την πατρίδα και σε υποψήφιους νεόνυμφους που επιθυμούν η πρώτη από τις όμορφες στιγμές του έγγαμου βίου τους  να καταστεί μια ευτυχής ανάμνηση από κάθε άποψη.

Πριν κλείσει αυτή η σύντομη και περιεκτική σύνοψη των πεπραγμένων του φορέα, κρίνεται απαραίτητο να γίνει ειδική μνεία σ’όλους τους υπέροχους συνεργάτες του, δηλαδή στους εκπροσώπους της τοπικής κοινωνίας, που όλα αυτά τα χρόνια με την ανιδιοτελή προσφορά τους έδωσαν πνοή και ψυχή στο όραμα.

Όλοι μαζί απέδειξαν πως τα σπουδαιότερα πράγματα και οι πιο μεγαλεπήβολοι στόχοι μπορούν να υλοποιηθούν χωρίς σπατάλες και καθυστερήσεις, μόνο όταν αποσύρεται  το «εγώ» και μέσα από άδολες συνεργασίες επικρατήσει το «εμείς».

Ο Οργανισμός λοιπόν συνεχίζει στο δρόμο που άνοιξε και χάραξε με υπομονή, επιμονή, πίστη  και δύναμη για ένα ακόμη γοητευτικότερο τουριστικό αύριο της προ του Άθω περιοχής.

Με την ευκαιρία του απολογιστικού έργου του προ-αθωνικού Οργανισμού Τουρισμού, θα θέλαμε να τονίσουμε την πολύ καλή ενημέρωση που είχαμε για το έργο προβολής της περιοχής, ένα έργο που σπάνια το έχουμε δει από ελληνικές περιοχές. Ως Travel Daily News έχουμε γνώση όλων των προσπαθειών που γίνονται στην Ελλάδα για την προβολή της χώρας μας οι οποίες είναι εξαίρετες και αυτό αποδεικνύεται από την ολοένα αυξανόμενη τουριστική κίνηση της χώρας μας. Ανάμεσα σε αυτές ξεχωρίζει το έργο του Οργανισμού που καιρό τώρα έχει στην κυριολεξία οργώσει όλη την Ευρώπη με προσωπικές συναντήσεις με δημοσιογράφους και τουριστικούς πράκτορες παρουσιάζοντας τις καταπληκτικές δυνατότητες της περιοχής αυτής που μέχρι πρότινος ήταν εντελώς άγνωστες στο εξωτερικό. Ξεχωρίζει το έργο της προβολής της κουζίνας που είναι σε άψογη αρμονία με την εθνική προσπάθεια προβολής της ελληνικής κουζίνας, το έργο με την καταγραφή των καλύτερων παραλιών, που αποτελεί μεγάλο πόλο έλξης τουριστών, το έργο με την χάραξη των ποδηλατικών μονοπατιών με στόχο την προσέλκυση εξειδικευμένων τουριστικών γραφείων ανά την Ευρώπη που διακινούν τουρίστες που θέλουν να έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν ένα τόπο με το ποδήλατο, ή να αθληθούν με το ποδήλατο. Ο κατάλογος μεγάλος, που συμπεριλαμβάνει και τα πακέτα για τουρίστες άνω των 50 ετών που αναφέρεται και παραπάνω, όπως και τις προσκλήσεις και φιλοξενία δημοσιογράφων και τουριστικών πρακτόρων στην περιοχή με στόχο την καλύτερη γνωριμία του τόπου. Το έργο αυτό για να έρθει σε πέρας χρειάζεται εκτός από πολύ καλές γνώσεις marketing και πολύ όρεξη και δουλειά. Βλέπουμε ότι ο Οργανισμός έχει στελέχη που έχουν και τα δύο και ευχόμαστε να συνεχιστεί αυτό το έργο.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024