Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΒίντεο τουριστικής προβολής της Αθήνας 'επιστρατεύθηκε' σε προεκλογική καμπάνια
Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών

Βίντεο τουριστικής προβολής της Αθήνας 'επιστρατεύθηκε' σε προεκλογική καμπάνια

Την απόσυρση βίντεο τουριστικής προβολής της Αθήνας, ιδιοκτησίας της ΕΑΤΑ ΑΕ από κάθε εκδήλωση και δράση της προεκλογικής εκστρατείας της 'Φιλελεύθερης Συμμαχίας' και του υποψηφίου δημάρχου Αθηναίων, κ. Γρηγόρη Βαλλιανάτου ζητά η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών.

Σε επιστολή της προς τη Φιλελεύθερη Συμμαχία και τον υποψήφιο δήμαρχο Αθηναίων, κ. Γρηγόρη Βαλλιανάτο η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών να διαμαρτύρεται έντονα για τη χρήση βίντεο που ενσωματώθηκε και χρησιμοποιείται στην προεκλογική του εκστρατεία, ως υποψηφίου δημάρχου για το Δήμο Αθηναίων και ζητά αμέσως στην απόσυρση του συγκεκριμένου βίντεο από κάθε εκδήλωση και δράση της προεκλογικής του εκστρατείας.

Ακολουθεί ολόκληρη η επιστολή:

Αγαπητέ κ. Βαλλιανάτο,

Με μεγάλη έκπληξη διαπιστώνουμε ότι το βίντεο που ενσωματώσατε και χρησιμοποιείτε στην προεκλογική σας εκστρατεία, ως υποψήφιος δήμαρχος για το Δήμο Αθηναίων, έχει αποσπαστεί σχεδόν αυτούσιο – πλην της μουσικής υπόκρουσης – από το επίσημο βίντεο τουριστικής προβολής της πόλης της Αθήνας, το οποίο ανήκε στην τότε “Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης Αθηνών ΑΑΕ ΟΤΑ” (ΕΤΟΑΑ ΑΕ) και πλέον στην καθολική της διάδοχο “Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών ΑΕ ΟΤΑ” (ΕΑΤΑ ΑΕ). Το εν λόγω βίντεο δημιουργήθηκε για λογαριασμό της ως άνω πρώτης εταιρείας από την εταιρεία Living Project το 2009, δημοσιοποιήθηκε επίσημα με δελτία Τύπου και παρουσιάσεις και αποτελεί έκτοτε το κύριο spot της καμπάνιας “Breathtaking Athens”. Το βίντεο έχει προβληθεί και αναμεταδοθεί σε διεθνές επίπεδο, ως το επίσημο spot προώθησης της τουριστικής εικόνας της Αθήνας.

Μάλιστα, αξίζει να σημειωθεί προς ενημέρωσής σας ότι το παραπάνω βίντεο έχει αποσπάσει το τρίτο βραβείο στην κατηγορία City Tourism στο πλαίσιο του διεθνούς διαγωνισμού Golden City Gate στη έκθεση ITB 2010. Το εν λόγω βραβείο απονεμήθηκε κατά τη διάρκεια επίσημης τελετής που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 11 Μαρτίου 2010 στο Βερολίνο.

Το spot αυτό βρίσκεται αναρτημένο στα site της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών (ΕΑΤΑ ΑΕ), σε όλα τα προφίλ της στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και φυσικά και στο youtube. Περιττεύει ίσως να αναφερθεί ότι η ΕΑΤΑ ΑΕ, ως καθολική διάδοχος της ΕΤΟΑΑ ΑΕ, είναι ο αποκλειστικός φορέας των σχετικών πνευματικών δικαιωμάτων και των συναφών δικαιωμάτων χρήσης, εκμετάλλευσης, κ.λπ.

Σχετικά links:
http://www.thisisathens.org
https://www.facebook.com/photo.php?v=279666412182361
http://www.youtube.com/watch?v=VhlLxGw959s

Με βάσει τα παραπάνω, αντιλαμβάνεστε ότι οποιαδήποτε χρήση, εκμετάλλευσή του, αναπαραγωγή του χωρίς πλήρη παραπομπή στην προέλευσή του αλλά με το όνομά σας και ως τμήμα της προεκλογική σας καμπάνιας για το Δήμο Αθηναίων,  χωρίς σχετική προηγούμενη συναίνεση της ΕΑΤΑ είναι πασιφανώς παράνομη και καταχρηστική.

Για λόγους ηθικής τάξης, νομιμότητας και δεοντολογίας, σας καλούμε να προβείτε αμέσως στην απόσυρση του συγκεκριμένου βίντεο από κάθε εκδήλωση και δράση της προεκλογικής σας εκστρατείας, διαμαρτυρόμαστε έντονα για αυτή τη συμπεριφορά σας και επιφυλασσόμαστε για την άσκηση κάθε νομίμου δικαιώματός μας”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024