Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΓιατί είναι μονόδρομος το data management για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις;
Τουρισμός και επιχειρηματικότητα

Γιατί είναι μονόδρομος το data management για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις;

Ο κ. Μανώλης Κόντος, Μanaging Director της INFORM, αποκαλύπτει τα στοιχεία που λαμβάνει υπόψη όταν καταρτίζει μια στρατηγική, αλλά και τα κριτήρια με τα οποία χτίζει την ομάδα του.

Αν μπορούσαμε να δώσουμε μία γεύση από το μέλλον και τον τρόπο λειτουργίας των εταιρειών, όπως αυτός θα διαμορφωθεί στην ψηφιακή εποχή, ποια θα ήταν αυτή; Σε ποιους τομείς και υπηρεσίες πρέπει να επενδύσουν οι ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, έτσι ώστε να είναι ανθεκτικές σε απρόσμενους εξωγενείς παράγοντες που απειλούν τη βιωσιμότητά τους;

Ο κ. Μανώλης Κόντος, Μanaging Director της INFORM, μιας από τις μακροβιότερες ελληνικές επιχειρήσεις με ιστορία που ξεπερνά τον ένα αιώνα, η οποία δεν σταμάτησε ποτέ να επενδύει σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμα προϊόντα, απαντά σε καίρια ερωτήματα στη Μαρία Ακριβού και το “Think Big”.

Η πολυετής εμπειρία του ως C-level στέλεχος σε πολύ γνωστές πολυεθνικές όπως η General Mills, η Colgate Palmolive, η ΚΟΡΡΕΣ και η Coca – Cola υπογραμμίζουν τη βαθιά γνώση που έχει σε διαφορετικά industries, αλλά και τη διοίκηση διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών. Ο κ. Κόντος αποκαλύπτει τα στοιχεία που λαμβάνει υπόψη όταν καταρτίζει μια στρατηγική, αλλά και τα κριτήρια με τα οποία χτίζει την ομάδα του.

Δείτε περισσότερα στο βίντεο που ακολουθεί:

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024