Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileAmadeus, American Express Global Business Travel και Microsoft Ταξιδιωτική Ομάδα της Χρονιάς
Business Travel Awards

Amadeus, American Express Global Business Travel και Microsoft Ταξιδιωτική Ομάδα της Χρονιάς

Η Amadeus απέσπασε, μαζί με τους συνεργάτες της, Microsoft και American Express Global Business Travel, την κορυφαία τιμητική διάκριση ως Ταξιδιωτική Ομάδα της Χρονιάς στα Business Travel Awards, που πραγματοποιήθηκαν […]

Η Amadeus απέσπασε, μαζί με τους συνεργάτες της, Microsoft και American Express Global Business Travel, την κορυφαία τιμητική διάκριση ως Ταξιδιωτική Ομάδα<...> της Χρονιάς στα Business Travel Awards, που πραγματοποιήθηκαν στο Λονδίνο πρόσφατα.

Οι τρεις εταιρείες συνεργάστηκαν για να αντιμετωπίσουν αποτελεσματικά τις προκλήσεις που παρουσιάστηκαν στην Microsoft με το λανσάρισμα της νέας online ταξιδιωτικής πρωτοβουλίας στην Ευρώπη και να δημιουργήσουν έναν νέο τρόπο παροχής ταξιδιωτικών υπηρεσιών για τους χρήστες της Microsoft. Η πλήρης συμφωνία και σύμπραξη των τριών εταιρειών ήταν κρίσιμη. Οι ομάδες εργάστηκαν δημιουργικά για να ξεπεράσουν τους υπάρχοντες οργανωτικούς περιορισμούς, δημιουργώντας μια απρόσκοπτη σχέση μεταξύ των παρόχων ταξιδιωτικών υπηρεσιών, του πελάτη και του τεχνολογικού συνεργάτη. Αυτός ο νέος τρόπος συνεργασίας γεφύρωσε το κενό μεταξύ των εταιρειών, επικεντρώθηκε στην ταξιδιωτική εμπειρία και προσέφερε μια σύγχρονη λύση, αντάξια μιας κορυφαίας τεχνολογικής εταιρείας.

Για μια περίοδο μηνών, η ομάδα εργάστηκε όχι μόνο πάνω στην διαδικασία εφαρμογής, αλλά συνέχισε να προσφέρει εντυπωσιακά επιχειρηματικά αποτελέσματα και για τους τρεις συνεργάτες αποδεικνύοντας την αποτελεσματικότητα του υβριδικού μοντέλου. Μέχρι σήμερα η Microsoft έχει πετύχει σημαντικά επίπεδα εξοικονόμησης μέσω του εργαλείου online booking και έχει αυξήσει την υιοθέτηση των online υπηρεσιών σε ποσοστό έως και 30% στις περιοχές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής (EMEA).

Η Julia Heesterman, επικεφαλής του Τμήματος Ταξιδιωτικών Υπηρεσιών της Microsoft για την περιοχή EMEA σχολίασε: “Αυτό το βραβείο είναι απόδειξη ότι ένα ξεκάθαρο και κοινό όραμα μπορεί πραγματικά να οδηγήσει σε εκπληκτικά αποτελέσματα. Η υποστήριξη των συνεργατών μας και η προθυμία όλων όσων συμμετείχαν να αντιμετωπίσουν τις προκλήσεις έπαιξαν κρίσιμο ρόλο σε αυτή την επιτυχία, συνεπώς είμαι ενθουσιασμένη που μπορώ να δείξω την αξία μιας αληθινής συνεργατικής προσέγγισης, η οποία θριάμβευσε στο παραδοσιακό μοντέλο πελατειακής εξυπηρέτησης. Με απλά λόγια, αυτό ήταν ένα σημαντικό εγχείρημα που επιτεύχθηκε από μια ξεχωριστή ομάδα αληθινών επαγγελματιών στον τομέα των ταξιδιών”.

Ο John Lyons, αντιπρόεδρος του Τμήματος Business Development στην American Express Global Business Travel σχολίασε: “Αυτό είναι ένα παράδειγμα για το πως η American Express Global Business Travel μετασχηματίζει τον τρόπο που οι πελάτες μας βλέπουν τα ταξιδιωτικά τους προγράμματα, καθώς και τα αποτελέσματα που μπορούμε να επιτύχουμε όταν θέτουμε δημιουργικές προκλήσεις στον εαυτό μας. Είμαι πολύ ευχαριστημένος που η δουλειά μαζί με τους συνεργάτες μας έχει αναγνωριστεί και προσβλέπω στην συνεχή προσφορά εξαιρετικών αποτελεσμάτων”.

Καθώς οι νικητές παραλάμβαναν το βραβείο τους, ο παρουσιαστής της εκδήλωσης σχολίασε: “Όντως αξίζει έπαινος! Οι κριτές είπαν ότι αυτό αποτέλεσε μια συναρπαστική, ομαδική άσκηση που συνταίριαξε διαφορετικές τεχνολογίες και δημιούργησε μια πρωτοποριακή σχέση, στηριγμένη στο πλάνο μιας καταπληκτικής ομάδας. Όλα μαζί αποτελούν ένα λαμπρό παράδειγμα για τον τρόπο οικοδόμησης μιας νέας κουλτούρας και ενός μοντέλου εργασίας στην προσπάθεια να βελτιώσουμε την ταξιδιωτική εμπειρία”.

Τα βραβεία, στην κριτική επιτροπή των οποίων συμμετείχαν κορυφαία στελέχη εταιρειών του τομέα των ταξιδιών και η συντακτική ομάδα του Buying Business Travel, ήταν από τα πιο έντονα σε συναγωνισμό τα τελευταία χρόνια.

Ο Albert Pozo, αντιπρόεδρος του Τμήματος Multinational Business & Corporate Travel της Amadeus δήλωσε: “Η Amadeus είναι πολύ ευχαριστημένη που δημιούργησε ισχυρές σχέσεις με δύο σημαντικούς παίκτες της βιομηχανίας, οι οποίες έχουν οδηγήσει σε μια αμοιβαία επωφελή σχέση για όλους. Αυτοί οι τύποι συνεργασίας χρειάζονται χρόνο για να αναπτυχθούν και απαιτούν αφοσίωση από όλα τα μέρη, ωστόσο η εξοικονόμηση εσόδων και τα λειτουργικά οφέλη μιλούν μόνα τους. Προσβλέπουμε στην επέκταση της συνεργασίας με σκοπό την εδραίωση νέων σχέσεων με σημαντικούς εταίρους στο μέλλον, ενώ θέλουμε να συνεχίσουμε να αποδεικνύουμε ότι συνδυάζοντας την εξειδίκευση και τις βασικές ικανότητες που έχει αναπτύξει καθένας από μας μεμονωμένα, έχουμε την δυνατότητα να επιτύχουμε αποτελέσματα που ξεπερνούν τις ατομικές μας δυνατότητες και μπορούμε να διαχειριστούμε καλύτερα τις βελτιώσεις που έχουν ένα θετικό αντίκτυπο στο καθαρό κέρδος”.

Αυτό είναι το δεύτερο βραβείο για την Amadeus αυτή τη χρονιά, έχοντας ήδη λάβει τιμητική διάκριση ως Καλύτερος Τεχνολογικός Πάροχος στα πρόσφατα βραβεία Travel Weekly Globe. Ήταν η τρίτη διαδοχική χρονιά που η Amadeus κέρδισε το βραβείο, επιδεικνύοντας την συνεχή αφοσίωσή της στην παροχή των καλύτερων υπηρεσιών και λύσεων στους τουριστικούς πράκτορες.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024