Τελευταία νέα
HomeΤεχνολογίαInternet και MobileΟλοένα και μεγαλύτερη η διείσδυση της Google στη online αναζήτηση/κράτηση ταξιδιών
Online booking

Ολοένα και μεγαλύτερη η διείσδυση της Google στη online αναζήτηση/κράτηση ταξιδιών

Η Google χρησιμοποίησε το εργαλείο της ITA Software για τη δημιουργία της πλατφόρμας Google Flights, η οποία συγκεντρώνει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων απευθείας στη δική της πανίσχυρη μηχανή αναζήτησης.

Η Google εγκαινιάζει ένα εργαλείο λογισμικού, το οποίο επιτρέπει σε άλλες εταιρείες να έχουν πρόσβαση σε πληροφορίες αναζήτησης για αεροπορικά εισιτήρια, κάτι που αποτελέι “χτύπημα” στις επιχειρήσεις online κρατήσεων ταξιδιών.

Η κίνηση δεν ήταν εντελώς απροσδόκητη: Το εργαλείο της Google πρωτοπαρουσιάστηκε το 2011 μετά την εξαγορά -ύψους 700 εκατ. δολ.-της ITA Software Inc., ενός OTA αεροπορικών εισιτηρίων. Κατά την έγκριση της συμφωνίας, ομοσπονδιακός δικαστής ζήτησε από την Google να επιτρέπει την πρόσβαση σε ένα λογισμικό αναζήτησης και τιμολόγησης πτήσεων, το QPX, σε τρίτους για τουλάχιστον πέντε χρόνια.

Η Google χρησιμοποίησε το εργαλείο της ITA για τη δημιουργία της πλατφόρμας Google Flights, η οποία συγκεντρώνει τις τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων απευθείας στη δική της πανίσχυρη μηχανή αναζήτησης. Το προϊόν ανταγωνίζεται εταιρείες όπως η Kayak.com του Ομίλου Priceline, και η Skyscanner του κινεζικού ταξιδιωτικού κολοσσου Ctrip.com International Ltd. Οι ανταγωνιστές στους οποίους μέχρι σήμερα επιτρεπόταν η πρόσβαση στη μηχανή αναζήτησης πτήσεων της Google μέσω ανοιχτού λογισμικού δε θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν την υπηρεσία από την επόμενη χρονιά.

Η κίνηση αυτή είναι ένα ακόμα βήμα πιο κοντά στην είσοδο της Google στο πεδίο της online αναζήτησης και κράτησης ταξιδιών. Από την εξαγορά της ITA και μετά, η Google βελτίωσε σιγά σιγά τα προϊόντα της αναζήτησης ταξιδιών και έχει αρχίσει να επιτρέπει σε μερικούς χρήστες να κλείνουν πτήσεις χωρίς να χρειάζεται να επισκέπτονται απευθείας ιστότοπους που ανήκουν στην Expedia και την Priceline, τους δύο κυρίαρχους “παίκτες” του κλάδου. Παρ’όλα αυτά, οι δύο αυτές εταιρείες συγκαταλέγονται στους σημαντικότερους πελάτες της Google, ξοδεύοντας δισεκατομμύρια σε online διαφημίσεις κάθε χρόνο.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/09/2022
22/09/2022
21/09/2022
20/09/2022
19/09/2022