Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤρίτη κατά σειρά τεχνολογική ημερίδα από την Amadeus Hellas

Τρίτη κατά σειρά τεχνολογική ημερίδα από την Amadeus Hellas

Στοχεύοντας στη συνεχή ενημέρωση των συνεργατών της σε Ελλάδα και Κύπρο, η εταιρία τεχνολογικών λύσεων της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, Amadeus, διοργάνωσε προχτές, Τετάρτη, την 3η κατά σειρά τεχνολογικήτης ημερίδα, […]

Στοχεύοντας στη συνεχή ενημέρωση των συνεργατών της σε Ελλάδα και Κύπρο, η εταιρία τεχνολογικών λύσεων της ταξιδιωτικής και τουριστικής βιομηχανίας, Amadeus, διοργάνωσε προχτές, Τετάρτη, την 3η κατά σειρά τεχνολογική<...>της ημερίδα, αυτή τη φορά στο Ηράκλειο της Κρήτης.

Η συμμετοχή στην ημερίδα ξεπέρασε κάθε προσδοκία, καθώς στελέχη τουριστικών και ταξιδιωτικών πρακτορείων από ολόκληρη την Κρήτη είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τις πλέον εξελιγμένες τεχνολογικές λύσεις της Amadeus, οι οποίες εξασφαλίζουν αύξηση των πωλήσεων και παροχή ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων στον τομέα της Εξυπηρέτησης Πελατών, χαρακτηριστικά απαραίτητα για την εξέλιξη και διαφοροποίηση των σύγχρονων επιχειρήσεων.

Οι τεχνολογικές λύσεις της Amadeus που παρουσιάστηκαν είναι οι εξής:

  • Amadeus All Fares: Εξασφαλίζει στον ταξιδιώτη την καλύτερη δυνατή τιμή και το πλέον ευέλικτο δρομολόγιο, καθώς η αναζήτηση που πραγματοποιείται από τον πράκτορα περιλαμβάνει και τις ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιριών.
  • Amadeus Mobile SMS: Παρέχει τη δυνατότητα αυτόματης αποστολής σύντομου γραπτού μηνύματος (SMS) στο κινητό τηλέφωνο του επιβάτη/πελάτη προκειμένου να επιβεβαιώσει μια κράτηση ή να τον ενημερώσει για ενδεχόμενη αλλαγή στο ταξίδι του οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας, άμεσα και κυρίως απλά.
  • Amadeus Service Fee Manager: Εξασφαλίζει τον αποτελεσματικό υπολογισμό, αποθήκευση και συλλογή όλων των service fees.
  • Amadeus Quality Control: Εξασφαλίζει συστηματικό έλεγχο κάθε PNR κατά τη στιγμή της κράτησης, διασφαλίζοντας πως οι απαιτούμενες πληροφορίες λαμβάνονται ταυτόχρονα και αποκλείοντας στο μέγιστο το περιθώριο λάθους και την ανάγκη επανελέγχου.
  • Amadeus Hotel Plus: Πρωτοποριακή και εξαιρετικά εύκολη στη χρήση web-based πλατφόρμα για κρατήσεις ξενοδοχείων.
  • Amadeus Agency Internet Engine – e Power: Αποτελεί αυτόνομη λύση κρατήσεων online χωρίς να απαιτείται ειδική ανάπτυξη, ενώ η ευέλικτη παραμετροποίησή του επιτρέπει την ομαλή ενσωμάτωση με την εκάστοτε εταιρική ιστοσελίδα.


Κατά τη διάρκεια της ημερίδας, οι παρευρισκόμενοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν και για την έρευνα που διενήργησε η ανεξάρτητη εταιρία συμβούλων Hermes Management Consulting για λογαριασμό της Amadeus η οποία αποσκοπεί στην καλύτερη κατανόηση της διάρθρωσης του λειτουργικού κόστους των ταξιδιωτικών γραφείων και των tour operators στην Ελλάδα, προσδιορίζοντας τα ανεπαρκή σημεία και τις αναξιοποίητες ευκαιρίες δημιουργίας εσόδων.

Η Γενική Διευθύντρια της Amadeus Hellas, κα Εύα Καραμάνου, δήλωσε σχετικά: «Όταν περίπου 2 μήνες πριν αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε τη σειρά των τεχνολογικών αυτών ημερίδων στην Αθήνα δεν μπορούσαμε να φανταστούμε την εξαιρετικά μεγάλη απήχηση που θα είχαν στους ταξιδιωτικούς και τουριστικούς πράκτορες σε Ελλάδα και Κύπρο. Αναμφίβολα η συντριπτική πλειοψηφία τους έχει αντιληφθεί την ανάγκη υιοθέτησης πιο σύγχρονων και αποδοτικών τεχνολογικών λύσεων που θα τους διαφοροποιήσουν από τον ανταγωνισμό, γι` αυτό ολοένα και περισσότεροι εμπιστεύονται τις πρωτοποριακές και σύγχρονες λύσεις της Amadeus».

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024