Δεν υπήρξε ενδιαφέρον για 4 από τις 11 άγονες γραμμές, στο χθεσινό διαγωνισμό του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, που διεξήχθη στη Μυτιλήνη. Πρόκειται για τις γραμμές: – Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια […]
Δεν υπήρξε ενδιαφέρον για 4 από τις 11 άγονες γραμμές, στο χθεσινό διαγωνισμό του Υπουργείου Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας, που διεξήχθη στη<...> Μυτιλήνη. Πρόκειται για τις γραμμές:
– Ηράκλειο-Σητεία-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Ρόδος.
– Θήρα-Ανάφη-Κάσος-Πηγάδια Καρπάθου-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδος.
– Θεσσαλονίκη-Σιγρί-Χίος-Καρλόβασι Σάμου-Πάτμος-Κάλυμνος-Κως-Ρόδος και
– Ψαρά ή Μεστά-Σιγρί-Λήμνος.
Οι γραμμές αυτές θα εξυπηρετούνται για ακόμα τέσσερις μήνες από τις υπάρχουσες συμβάσεις, ενώ το υπουργείο θα προχωρήσει σε νέο διαγωνισμό.
Ενδιαφέρον υπήρξε για τις γραμμές:
– Ρόδος-Μεγίστη από την Blue Star Ferries με το πλοίο “Διαγόρας”,
– Διαφάνι-Πηγάδια Καρπάθου από την εταιρεία Πρωτόπαππας με το πλοίο “Χρυσοβαλάντου”.
– Διαφάνι-Πηγάδια-Καρπάθου από την εταιρεία Χανιά ΙΙ με το πλοίο “Ραφαέλλα”.
– Θηρασιά-Οία-Θήρα από την εταιρεία Συρίγος Αντώνιος με το πλοίο “Θηρασιά ΙΙ”
– Αγ.Ευστράτιος-Λήμνος από την εταιρεία Αιολίς ΝΕ με το πλοίο “Αιολίς”
– Πυθαγόρειο-Αγαθονήσι από την εταιρεία ΑΝΕ Καλύμνου με το πλοίο “Νήσος Κάλυμνος” και
– Θηρασιά-Θήρα από την εταιρεία Νήσος Θηρασιά με το πλοίο “Νήσος Θήρας”.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.