Αργά χθες το βράδυ επετράπη ο απόπλους και στο δεύτερο καράβι της Royal Olympia Cruise ‘Ρενεσάνς’ που είχε κρατηθεί για χρέη σε τουρκικό λιμάνι. Νωρίτερα είχε αποπλεύσει και το άλλο […]
Αργά χθες το βράδυ επετράπη ο απόπλους και στο δεύτερο καράβι της Royal Olympia Cruise ‘Ρενεσάνς’ που είχε κρατηθεί για χρέη σε τουρκικό<...> λιμάνι. Νωρίτερα είχε αποπλεύσει και το άλλο καράβι της εταιρίας ‘Τρίτων’.
Όπως έγινε γνωστό τα καράβια της ROC πλέον θα θέλουν ειδική άδεια για να ξαναπιάσουν λιμάνι της Τουρκίας, μιας και η εταιρία χρωστά μεγάλα ποσά σε προμηθευτές της στην Τουρκία.
Το πιο πάνω γεγονός έρχεται να σφραγίσει το δράμα που περνά η ελληνική κρουαζιέρα, η οποία βρίσκεται πλέον στο τελευταίο στάδιο της πορείας της, αναφέρουν ειδικοί από το χώρο της κρουαζιέρας. Είναι χαρακτηριστικό ότι στα τέλη της δεκαετίας του `70 η Ελλάδα είχε έναν από τους μεγαλύτερους στόλους στον κόσμο που αριθμούσε 32 κρουαζιερόπλοια. Τώρα δεν υπάρχουν παρά μόνο 3. Επιπρόσθετα, την ίδια περίοδο, η Ελλάδα είχε το ίδιο ποσοστό με την Καραϊβική στον τομέα του θαλάσσιου τουρισμού. Σήμερα, η χώρα έχει πλέον ποσοστό που αγγίζει το 5,5% του συνολικού δυναμικού της Καραϊβικής.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.