Τελευταία νέα
ΑρχικήΘαλάσσιες ΜεταφορέςΚρουαζιέρες‘Αναταράσσονται τα νερά’ με κρουαζιέρες από τον Πειραιά στο Αιγαίο

‘Αναταράσσονται τα νερά’ με κρουαζιέρες από τον Πειραιά στο Αιγαίο

Η Louis Cruise Lines (LCL), η οποία δραστηριοποιείται διεθνώς με δέκα ιδιόκτητα κρουαζιερόπλοια, ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει στη σύσταση θυγατρικής εταιρίας, η οποία θα αρχίσει κρουαζιέρες τον προσεχή Μάρτιο, από την Ελλάδα, αναταράσσοντας τα ήδη ‘φουρτουνιασμένα’ νερά της…

Η Louis Cruise Lines (LCL), η οποία δραστηριοποιείται διεθνώς με δέκα ιδιόκτητα κρουαζιερόπλοια, ανακοίνωσε ότι έχει προχωρήσει στη σύσταση θυγατρικής<...> εταιρίας, η οποία θα αρχίσει κρουαζιέρες τον προσεχή Μάρτιο, από την Ελλάδα, αναταράσσοντας τα ήδη ‘φουρτουνιασμένα’ νερά της ελληνικής κρουαζιέρας. Η κίνηση της Louis Cruise Lines έρχεται λίγες μόλις μέρες μετά την κατάσχεση των δύο κρουαζιερόπλοιων της Royal Olympia Cruises στην Κωνσταντινούπολη και στο Κουσάντασι, γεγονός που στέρησε στην εταιρία τη δυνατότητα να πιάνει τουρκικά λιμάνια, μέχρι να λυθούν τα οικονομικά προβλήματα που αντιμετωπίζει από συνεργάτες της στην Τουρκία. Είναι γνωστό ότι τα πλοία της ROC πάνε πλέον αντί για την Κωνσταντινούπολη στην Αλεξανδρούπολη (και από εκεί οδικώς οι τουρίστες μεταφέρονται στην Κωνσταντινούπολη) και στην Σάμο, όπου περνούν απέναντι με άλλο πλοίο της εταιρίας.

Σε πρώτο στάδιο η Louis Cruise Lines, με τα κρουαζιερόπλοια Καλυψώ και Ιθάκη (σημερινή ονομασία Ausonia), θα εκτελεί 3-ήμερες, 4-ήμερες και 7-ήμερες κρουαζιέρες από το λιμάνι του Πειραιά, ακολουθώντας τη κλασσική διαδρομή του Αιγαίου. Να σημειωθεί ότι επιθυμία της εταιρίας είναι οι κρουαζιέρες να γίνονται με ελληνική σημαία.

Ο κ. Γιώργος Σταθόπουλος, Γενικός Διευθυντής της νέας εταιρίας, ανέφερε ότι “η απόφαση αυτή εντάσσεται στo πλαίσιo της στρατηγικής της LCL για επέκταση των δραστηριοτήτων της σε νέες αγορές που παρουσιάζουν σημαντικές προοπτικές. Αποδεικνύει, επίσης, έμπρακτα την εμπιστοσύνη της LCL στο μέλλον της Ελληνικής Κρουαζιέρας και ειδικά τις δυνατότητες που έχει ο Πειραιάς να καταστεί ένα από το πιο σημαντικά και κομβικά κέντρα κρουαζιέρας διεθνώς”.

“Η μεγάλη προβολή της Ελλάδας κατά τη διάρκεια των Ολυμπιακών Αγώνων, η θεαματική αναβάθμιση των υποδομών και η σημαντική αύξηση και βελτίωση των ξενοδοχειακών μονάδων στο λεκανοπέδιο της Αττικής, θα αποτελέσουν”, κατά τον κ. Σταθόπουλο, “γερά θεμέλια πάνω στα οποία θα στηριχτεί η μελλοντική σημαντική άνοδος του τουριστικού ρεύματος προς την Ελληνική πρωτεύουσα. Παράλληλα, όμως”, επεσήμανε ο κ. Σταθόπουλος, ότι “χρειάζεται να προσφερθούν στον ξένο επισκέπτη αναβαθμισμένες υπηρεσίες σ` όλους τους τομείς. Στόχος της LCL είναι να συμβάλει αποφασιστικά προς την κατεύθυνση αυτή, προσφέροντας το κατάλληλο προϊόν, που θα αναβαθμίζεται συνεχώς και θα προσαρμόζεται στις ανάγκες της αγοράς”.

Ακόμα, τόνισε ότι “δυστυχώς, το λιμάνι του Πειραιά δεν έχει ακολουθήσει μέχρι σήμερα τη γρήγορη ανάπτυξη στον τομέα της κρουαζιέρας, που παρουσίασαν άλλα λιμάνια της Μεσογείου, αλλά και διεθνώς. Είμαστε αποφασισμένοι να συμβάλουμε με τον πιο θετικό και αποτελεσματικό τρόπο στη διαφοροποίηση της κατάστασης αυτής, γιατί πιστεύουμε στις δυνατότητες της Ελλάδας ως τουριστικού προορισμού, αλλά και κέντρου της ευρύτερης περιοχής, που αποτελεί την πιο ελκυστική διεθνώς για την ανάπτυξη της κρουαζιέρας”.

Συγκεκριμένα, ο κ. Σταθόπουλος ανέφερε ότι “είμαστε βέβαιοι ότι, η απόφασή μας αυτή, θα έχει πολύ θετικά αποτελέσματα τόσο στην εισροή συναλλάγματος, όσο και στην απασχόληση ανθρώπινου δυναμικού, αλλά και την αναβάθμιση της εικόνας του Πειραιά. Με τη συνεχή επέκταση και αναβάθμιση των προγραμμάτων μας, στα επόμενα χρόνια θα δημιουργήσουμε, επίσης, ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα για προσέλκυση ακόμα μεγαλύτερου αριθμού τουριστών. Ταυτόχρονα, η LCL, θα δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην προσπάθεια να προωθήσει την κρουαζιέρα και στην Ελληνική αγορά και να κάνει τον Έλληνα τουρίστα να αγαπήσει αυτή τη μορφή του τουρισμού, που είναι η πιο γρήγορα αναπτυσσόμενη διεθνώς”.

“Με τις στενές σχέσεις που έχουμε με τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς του κόσμου προσδοκούμε να προσελκύσουμε πελατεία από νέες πηγές, με γενικότερα θετικά αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό”, κατέληξε ο κ. Σταθόπουλος.

Να σημειωθεί ότι η εταιρία αποφάσισε, επίσης, να δρομολογήσει από το καλοκαίρι του 2005 το κρουαζιερόπλοιο της `Aquamarine` (σημερινή ονομασία `Carousel`) από την Γένοβα και τη Μασσαλία, προσφέροντας 7-μερες κρουαζιέρες προς τη Δυτική Μεσόγειο. Η μέχρι στιγμής επιτυχής παρουσία του κρουαζιερόπλοιου της Sapphire με 10-μερες και 11-μερες κρουαζιέρες από Γένοβα και Μασσαλία προς την Κεντρική και Ανατολική Μεσόγειο, καθώς επίσης και οι πολύ καλές προοπτικές, που παρουσιάζει ο τομέας διεθνώς, προδιαγράφουν την επιτυχή πορεία της εταιρίας στην Ευρωπαϊκή αγορά.

Τέλος, να επισημανθεί ότι οι πιο πάνω αποφάσεις, που εντάσσονται στα πλαίσια της στρατηγικής της LCL για επέκταση των εργασιών της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, αναμένεται ότι θα οδηγήσουν στην αύξηση του κύκλου εργασιών της εταιρίας και θα συμβάλλουν θετικά στην κερδοφορία της για τα επόμενα χρόνια.

Η εταιρία, πληροφορεί, ακόμα, ότι σύμφωνα με τους όρους του σχετικού συμβολαίου, η διαχείριση του κρουαζιερόπλοιου `Island Escape` τερματίζεται στις 2 Νοεμβρίου 2004. Όλα τα παραπάνω δεν διαφοροποιούν την πρόβλεψη της Louis Public Company Ltd για τα αποτελέσματα του τρέχοντος έτους, ότι δηλαδή τα κέρδη της αναμένεται να υπερτετραπλασιαστούν, σε σχέση με εκείνα του 2003 και να ξεπεράσουν τα 8 εκατ. Λίρες Κύπρου.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024