Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςAllied Market Research: Τεράστια αύξηση της παγκόσμιας online ταξιδιωτικής αγοράς
Έρευνες

Allied Market Research: Τεράστια αύξηση της παγκόσμιας online ταξιδιωτικής αγοράς

Η διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά αναμένεται να φτάσει τα 1.835,6 δις δολάρια έως το 2031, σύμφωνα με έρευνα της Allied Market Research.

Η παγκόσμια online ταξιδιωτική αγορά αποτιμήθηκε σε 354,2 δισ. δολ. το 2020 και εκτιμάται ότι θα φτάσει τα 1.835,6 δισ. δολ. έως το 2031, σημειώνοντας ετήσιο ποσοστό αύξησης 14,8% από το 2022 έως το 2031.

Η ταξιδιωτική αγορά έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια, λόγω της ψηφιοποίησης των ταξιδιωτικών υπηρεσιών και της αναπτυξιακής τάσης των ενδοταξιδιών, παγκοσμίως. Η εξάπλωση των κινητών συσκευών συμπληρώνει σε μεγάλο βαθμό την ανάπτυξη αυτής της αγοράς. Η αγορά σημειώνει ενοποίηση, με κορυφαία διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, τα γνωστά OTA’s να εξαγοράζουν τις νεοφυείς επιχειρήσεις και άλλους μικρότερους παίκτες, δίνοντας έτσι έναν σκληρό ανταγωνισμό στους καθιερωμένους άμεσους ταξιδιωτικούς προμηθευτές και ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Σύμφωνα με την νέα έκθεση που δημοσιεύτηκε από την Allied Market Research, με τίτλο “Διαδικτυακή ταξιδιωτική αγορά ανά τύπο υπηρεσιών, πλατφόρμες, τρόπο κράτησης και ηλικιακή ομάδα: Ανάλυση παγκόσμιας ευκαιρίας και πρόβλεψη κλάδου, 2022-2031”, η παγκόσμια αγορά ταξιδιών στο διαδίκτυο αποτιμήθηκε σε 354,2 δισ. δολ. το 2020 και εκτιμάται ότι θα φτάσουν τα 1.835,6 δισ. δολ. έως το 2031, καταγράφοντας ετήσια αύξηση 14,8% από το 2022 έως το 2031. Σε παγκόσμιο επίπεδο, ο αριθμός των ανθρώπων που ταξιδεύουν στη μεσαία και ανώτερη μεσαία τάξη αυξάνεται με ταχείς ρυθμούς.

Οι άνθρωποι πλέον επιλέγουν περισσότερα από ένα ταξίδια κάθε χρόνο με την αύξηση του βιοτικού τους επιπέδου και την αυξημένη αγοραστική τους δύναμη. Επιπλέον, για ευκολία και εύκολες συναλλαγές, οι άνθρωποι άρχισαν να χρησιμοποιούν διαδικτυακές ταξιδιωτικές υπηρεσίες, εξοικονομώντας έτσι χρόνο και πόρους, ενισχύοντας την ανάπτυξη της online ταξιδιωτικής αγοράς.

Η ανάπτυξη της διαδικτυακής ταξιδιωτικής αγοράς οφείλεται στην αύξηση της διείσδυσης του διαδικτύου, στην αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος των ανθρώπων στις αναδυόμενες αγορές και στην ευκολία σύγκρισης μιας ποικιλίας ταξιδιωτικών επιλογών στο διαδίκτυο. Οι παίκτες της αγοράς εισάγουν καινοτόμες προσφορές για ταξίδια και πακέτα διακοπών για να βοηθήσουν τους ταξιδιώτες να λαμβάνουν ορθές ταξιδιωτικές αποφάσεις ανάλογα με τις δυνατότητές τους για δαπάνες, όπως οικονομικά πακέτα για διεθνείς προορισμούς, εκπτώσεις σε ενοικιάσεις αυτοκινήτων και επιστροφή μετρητών σε διεθνείς πτήσεις.

Η πολιτική αναταραχή και οι φυσικές καταστροφές είναι μερικοί από τους παράγοντες που περιορίζουν την ανάπτυξη της διαδικτυακής ταξιδιωτικής αγοράς. Όμως, η χαμηλή ψηφιακή γνώση και η μη διαθεσιμότητα της σύνδεσης στο διαδίκτυο σε απομακρυσμένες περιοχές αναμένεται να περιορίσουν την ανάπτυξη της αγοράς. Η έξαρση του COVID-19 επηρέασε αρνητικά την ανάπτυξη της online ταξιδιωτικής αγοράς το 2020.

Οι παίκτες που δραστηριοποιούνται στον διαδικτυακό ταξιδιωτικό κλάδο έχουν υιοθετήσει την κυκλοφορία προϊόντων και την επέκταση των επιχειρήσεων ως βασικές αναπτυξιακές στρατηγικές τους για να επεκτείνουν το μερίδιο αγοράς τους, να αυξήσουν την κερδοφορία και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί στην αγορά. Οι βασικοί παίκτες που παρουσιάζονται σε αυτήν την αναφορά περιλαμβάνουν τις Expedia Group, Inc., Ebury Partners UK Ltd, Fareportal Inc., Hostelworld.com Limited, Hurb Co S/A, HRS, Make MyTrip Ltd., Oracle Corporation, Priceline (Booking Holdings Inc. ), SABS Travel Technologies, Tavisca Solutions Pvt. Ltd., Thomas Cook India Ltd., travelomatix.com, Trip.com Group, Tripadvisor, Inc. και WEX Inc.

Σύμφωνα με τις ευκαιρίες της διαδικτυακής ταξιδιωτικής αγοράς, σε περιφερειακό επίπεδο, η Βόρεια Αμερική κυριάρχησε στο μερίδιο της διαδικτυακής ταξιδιωτικής αγοράς και αναμένεται να είναι κυρίαρχη κατά την περίοδο πρόβλεψης. Η αύξηση της ζήτησης για ταξιδιώτες που αναζητούν απόλυτα καθαρούς ιστότοπους και εξατομικευμένες υπηρεσίες σε ένα κανονικό περιβάλλον αυξάνει επίσης τη ζήτηση για τουριστικά πακέτα στη Βόρεια Αμερική. Η αύξηση του αριθμού των ταξιδιών ανά έτος και η εμφάνιση και η αύξηση της ζήτησης για αγροτουρισμό, οικοτουρισμό αποδίδονται περαιτέρω στην ανάπτυξη της αγοράς στη Βόρεια Αμερική.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024