Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΗ Ευρώπη ψηλά στην προτίμηση Κινέζων και Βραζιλιάνων
Τάσεις

Η Ευρώπη ψηλά στην προτίμηση Κινέζων και Βραζιλιάνων

Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα του Long-Haul Travel Barometer, η διάθεση για ταξίδια και στις δύο αγορές (Κίνα και Βραζιλία) βελτιώθηκε κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Παρά τις παγκόσμιες ανησυχίες σχετικά με την επιβράδυνση και την πολιτική ένταση μεταξύ των κορυφαίων οικονομιών, το ταξιδιωτικό συναίσθημα προς την Ευρώπη αποδεικνύεται θετικό για την καλοκαιρινή περίοδο τόσο στην Κίνα όσο και στη Βραζιλία. Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα του Long-Haul Travel Barometer, η διάθεση για ταξίδια και στις δύο αγορές βελτιώθηκε κατά τέσσερις μονάδες σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι. Το Barometer, κοινή πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ταξιδιών (ETC), του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Τουρισμού (ETOA) και του Eurail, μέτρησε την πρόθεση 1.000 ατόμων από τη Βραζιλία, την Κίνα, την Ιαπωνία, τη Ρωσία και τις ΗΠΑ να ταξιδέψουν στην Ευρώπη μεταξύ Μαΐου και Αυγούστου 2019.
 
Η Ευρώπη παραμένει υψηλα στις λίστες επιθυμίας των κινεζικών ταξιδιωτών
 
Περισσότεροι από 1 στους 2 (54%) ερωτηθέντες από την Κίνα ανέφεραν ότι έχουν έναν ευρωπαϊκό προορισμό για την καλοκαιρινή περίοδο στο μυαλό τους. Το γεγονός αυτό αντικατοπτρίζει καλά το 2018 Τουριστικό Έτος ΕΕ-Κίνας, η επιτυχία του οποίου εξακολουθεί να γίνεται αισθητή, η αυξανόμενη ευημερία των Κινέζων πολιτών, οι βελτιωμένες αεροπορικές συνδέσεις και οι πολιτικές χαλάρωσης visa που έχουν θεσπιστεί σε ορισμένες ευρωπαϊκές χώρες. Ψάχνοντας βαθύτερα στα αποτελέσματα της έρευνας, το 70% των Κινέζων ταξιδιωτών ανέφερε ότι θα μείνουν στην Ευρώπη μεταξύ 7 και 14 διανυκτερεύσεων και είναι πιθανό να συνδυάσουν κατά μέσο όρο τέσσερις προορισμούς σε ένα ταξίδι. Είναι ενδιαφέρον το γεγονός ότι, ενώ η Γαλλία και η Γερμανία βρίσκονται στην κορυφή του καταλόγου για τους ευρωπαϊκούς προορισμούς, αρκετές χώρες έχουν αυξήσει σημαντικά τη δημοτικότητα τους τελευταίους 12 μήνες μεταξύ δυνητικών Κινέζων ταξιδιωτών. Πρόκειται για την Κροατία, την Ιταλία, την Ουγγαρία, το Μονακό, τη Ρουμανία, τον Άγιο Μαρίνο και τη Σερβία.
 
Οι πολιτικές αλλαγές στη Βραζιλία φέρνουν αισιοδοξία με θετικές επιπτώσεις στο ταξιδιωτικό συναίσθημα
 
Στη Βραζιλία, η πρόθεση για ταξίδια βελτιώνεται τους καλοκαιρινούς μήνες, με 2 στους 5 (39%) ερωτηθέντες να έχουν έναν ευρωπαϊκό προορισμό στο μυαλό τους. Η αισιοδοξία που προκαλείται από την αλλαγή της κυβέρνησης και την επιβολή ανώτατων επιτοκίων στη νομισματική πολιτική υποδηλώνει καλά το αισθηματικό ταξίδι των ανθρώπων, αλλά παραμένει να δούμε αν αυτό θα μεταφραστεί σε πραγματική συμπεριφορά, καθώς οι οικονομικές τάσεις παραμένουν αρνητικές. Η έλξη του τοπικού φαγητού, των αξιοθέατων και των φυσικών τοπίων στην Ευρώπη είναι ένας από τους κύριους παράγοντες που προσελκύουν επισκέπτες από τη Βραζιλία αυτό το καλοκαίρι, με την Πορτογαλία και τη Γαλλία να είναι οι δύο πρώτοι προορισμοί που προσδιορίζονται.
 
Οι Ρώσοι έχουν έντονο ενδιαφέρον να επισκεφθούν την Ευρώπη το καλοκαίρι
 
Ενώ το ρωσικό συναίσθημα να ταξιδέψει στην Ευρώπη ήταν χαμηλό στις αρχές του 2019, τα αποτελέσματα για τους καλοκαιρινούς μήνες δείχνουν ένα ανανεωμένο ενδιαφέρον για ευρωπαϊκούς προορισμούς, με τη Γερμανία να βρίσκεται στην κορυφή της λίστας επιθυμιών. Ωστόσο, η συνεχής διακύμανση της συναλλαγματικής ισοτιμίας του ρουβλίου, η αύξηση των φόρων προστιθέμενης αξίας, ο αυξανόμενος πληθωρισμός και η στασιμότητα της αγοράς εργασίας ενδέχεται να οδηγήσουν σε μείωση της πραγματικής ταξιδιωτικής συμπεριφοράς. Η πλειοψηφία (70%) Ρώσων ερωτηθέντων που επιθυμούν να επισκεφθούν την Ευρώπη μεταξύ Μαΐου-Αυγούστου σχεδιάζουν να περάσουν από τις 7 έως τις 14 νύχτες στην περιοχή.
 
Η διάθεση για ταξίδια των Αμερικανών μειώνεται λόγω των οικονομικών αναταραχών
 
Η εξασθένιση των δημοσιονομικών κινήτρων και η αβεβαιότητα του εμπορίου κατέστρεψαν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, ασκώντας πίεση στα ταξιδιωτικά σχέδια των Αμερικανών το καλοκαίρι, ενώ ο δείκτης των ΗΠΑ έπεσε από τους 103 στις αρχές του έτους στους 96 για τους καλοκαιρινούς μήνες. Μόνο το 27% των Αμερικανών ερωτηθέντων σχεδιάζουν να επισκεφθούν την Ευρώπη μεταξύ Μαΐου-Αυγούστου 2019, ωστόσο, δεδομένης της σημερινής δύναμης του δολαρίου ΗΠΑ έναντι της βρετανικής στερλίνας και του ευρώ, η Ευρώπη είναι πιθανό να αποτελεί θετική επιλογή για τα ταξίδια τους. Η Γαλλία και η Ιταλία βρίσκονται στην κορυφή της λίστας προορισμών για Αμερικανούς επισκέπτες, με τα αξιοθέατα να είναι η πιο δημοφιλής εμπειρία.
 
Η διάθεση για ταξίδια στην Ιαπωνία παραμένει αρνητική
 
Η παγκόσμια επιβράδυνση αποδυναμώνει την έντονη οικονομία της Ιαπωνίας το πρώτο τρίμηνο του 2019, με μείωση στην κατανάλωση και στις δαπάνες των νοικοκυριών. Μόνο το 18% των ερωτηθέντων σχεδιάζει να επισκεφθεί την Ευρώπη μεταξύ Μαΐου-Αυγούστου 2019, μετά από μικρή ζήτηση από την ιαπωνική ταξιδιωτική αγορά το 2018 και τις αρχές του 2019. Από τους ερωτηθέντες, οι Ιάπωνες τουρίστες είναι πιθανότερο να παραμείνουν στην Ευρώπη για σύντομο χρονικό διάστημα, με το 52% των ερωτηθέντων να προγραμματίζουν να παραμείνουν για λιγότερο από επτά ημέρες.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024