Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΗ βρετανική τουριστική βιομηχανία ανθίσταται στους πελάτες-'εκβιαστές'
Τάσεις

Η βρετανική τουριστική βιομηχανία ανθίσταται στους πελάτες-'εκβιαστές'

Η τουριστική βιομηχανία της Βρετανίας αποφάσισε να αντισταθεί στους πελάτες που απειλούν με αρνητικά σχόλια στο TripAdvisor, με στόχο να αποκομίσουν από τους ξενοδόχους εκπτώσεις ή δωρεάν παροχές.

Τα τελευταία χρόνια όλο και πληθαίνουν οι πελάτες ξενοδοχείων και εστιατορίων που ουσιαστικά εκβιάζουν τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ότι θα γράψουν αρνητικά σχόλια αν δεν τους προσφερθούν εκπτώσεις ή δωρεάν παροχές, σύμφωνα με δημοσιεύματα του βρετανικού Τύπου.

Η British Hospitality Association (ΒΗΑ), ανακοίνωσε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με το TripAdvisor για το θέμα των πελατών που εκβιάζουν τις τουριστικές επιχειρήσεις με αρνητικά σχόλια με μοναδικό στόχο το δικό τους όφελος. Ο διευθύνων σύμβουλος του ΒΗΑ κ. Martin Couchman δήλωσε ότι “υπάρχουν άνθρωποι που απειλούν εστιατόρια και ξενοδοχεία με κακές κριτικές στο TripAdvisor, με στόχο να αποσπάσουν δωρεάν υπηρεσίες και αυτό είναι ένα πρόβλημα το οποίο έχει αυξηθεί τον τελευταίο καιρό. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ακόμα και δυο ή τρεις κακές κριτικές μπορούν να βλάψουν τη φήμη μιας επιχείρησης”.

Για παράδειγμα, κάποιοι μπορεί να προσπαθήσουν να εκβιάσουν κατά τη διάρκεια ενός γεύματος. Ενώ μπορεί να είναι δύσκολο να αποδειχθεί ότι κάποιος κρατά την επιχείρησή σας σε ομηρία με αυτόν τον τρόπο, θα σας συμβουλεύαμε τους ιδιοκτήτες να μην ανταποκρίνονται – ή να κάνουν δωρεάν προσφορές – σε σχολιαστές που υποπτεύονται ότι είναι κακόβουλοι.

Θα ήθελα να ζητήσω τους ξενοδόχους να επικοινωνούν με την TripAdvisor ή την British Hospitality Association εάν ανησυχούν για κακόβουλα σχόλια”.

Από τη μεριά της, το TripAdvisor δήλωσε ότι παίρνει πολύ στα σοβαρά οποιεσδήποτε κατηγορίες, εκβιασμούς ή εκβιαστική συμπεριφορά από πελάτες.

“Είναι απολύτως ενάντια στους όρους και το πνεύμα του site μας να χρησιμοποιείται το όνομα TripAdvisor για να προσπαθήσει κάποιος να διεκδικήσει εκπτώσεις ή δωρεάν παροχές που δε θα είναι διαθέσιμες σε άλλους επισκέπτες. Ευτυχώς, τέτοιες περιπτώσεις είναι σπάνιες, αλλά αν ο ιδιοκτήτης βρθεί αντιμέτωπος με μια τέτοια περίπτωση, έχουμε τα εργαλεία να τον βοηθήσουμε ώστε να το αναφέρουν σε εμάς”, δήλωσε εκπρόσωπος της εταιρείας.

Μέσω του Κέντρου Διαχείρισης της TripAdvisor, η εταιρεία δίνει πλέον στους ξενοδόχους την ευκαιρία να αναφέρουν απειλές πριν υποβληθεί η κριτική στο site. “Εμπειρογνώμονες ανίχνευσης απάτης θα ερευνήσουν στη συνέχεια το περιστατικό και, όπου βρεθούν ενδείξεις απειλητικής συμπεριφοράς, να αναλάβουν δράση, για να σταματήσουν τα σχόλια πριν αναρτηούν στο site”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024