Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΟι συνήθειες ταξιδιωτών της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού αλλάζουν ταχύτατα

Οι συνήθειες ταξιδιωτών της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού αλλάζουν ταχύτατα

Οι συνήθειες ταξιδιωτών της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού αλλάζουν ταχύτατα, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου και CEO ενός εκ των μεγαλύτερων οργανισμών ταξιδίων της περιοχής, Abacus International,κ. Don Birch, αναφορικά […]

Οι συνήθειες ταξιδιωτών της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού αλλάζουν ταχύτατα, σύμφωνα με δηλώσεις του προέδρου και CEO ενός εκ των μεγαλύτερων οργανισμών ταξιδίων της περιοχής, Abacus International,<...>κ. Don Birch, αναφορικά με τις προβλέψεις ταξιδίων για την τρέχουσα χρονιά.

“Ο αυξανόμενος αριθμός των ταξιδιωτών αλλάζει συνεχώς το τοπίο ταξιδίων στην Ασία. Οι ανάγκες τους γίνονται πιο σύνθετες και πιο απαιτητικές. Για παράδειγμα, οι μαζικοί ταξιδιώτες προτιμούν τις παραδοσιακές υπηρεσίες του ταξιδιωτικού πράκτορα, τις συμφέρουσες τιμές και ταξιδεύουν συχνότερα, ενώ από την άλλη, οι μεμονωμένοι ταξιδιώτες αναζητούν αυθεντικές εμπειρίες και προσαρμοσμένα στις ανάγκες τους πακέτα” εξήγησε ο κ. Birch.

“Τα ταξίδια δεν αποτελούν πλέον πολυτέλεια για τους περισσότερους ανθρώπους της Ασίας, αλλά αναγκαιότητα, τόσο για αυτούς που ταξιδεύουν για λόγους επαγγελματικούς, όσο και αναψυχής. Επίσης, παρά το γεγονός ότι οι αεροπορικές εταιρίες επηρεάζονται από τις υψηλές τιμές καυσίμων, με αποτέλεσμα να επιβάλλουν επιπλέον χρεώσεις στις τιμές των εισιτηρίων τους, οι ταξιδιώτες της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού δεν αποθαρρύνονται πρόσθεσε ο κ. Birch.

Σύμφωνα μάλιστα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της MasterCard, οι γυναίκες θα κυριαρχούν στο τομέα ταξιδίων της Ασίας – Ειρηνικού, καθώς εκτιμάται πως μέχρι το 2010 οι γυναίκες θα δαπανήσουν περίπου 13,4 δισ. δολάρια στους 4 κυριότερους προορισμούς της Ασίας – Ειρηνικού – Σεούλ, Χονγκ – Κονγκ, Σιγκαπούρη και Μπανγκόκ. Ακόμα, οι γυναίκες όχι μόνο προτιμούν τα ανεξάρτητα ταξίδια, αλλά είναι και τα άτομα που οργανώνουν τα οικογενειακά ταξίδια, με το 70% των σχετικών αποφάσεων να είναι δικές τους, σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Τουριστικών Επιχειρήσεων των χωρών της Ασίας και του Ειρηνικού – Pacific Asia Travel Association (PATA).

Αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους

Αναφορικά με τις αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους, ο κ. Birch εκτίμησε πως “αν και το 2005 ήταν μια ιδιαίτερα καλή χρονιά για αυτές στην Ασία, το 2006 θα δούμε νέες εταιρίες να εισέρχονται στην αγορά, όπως και την επέκταση των δραστηριοτήτων τους σε νέες αγορές”.

Οι αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους ωριμάζουν και επεκτείνονται, γεγονός ενθαρρυντικό για ολόκληρη την ταξιδιωτική βιομηχανία, καθώς θα καλύπτονται αποτελεσματικότερα οι ανάγκες ζήτησης του επιβατικού κοινού, του οποίου οι επιλογές θα είναι περισσότερες, ενώ παράλληλα θα δημιουργηθούν και νέες θέσεις εργασίας, συμβάλλοντας στην οικονομική ανάπτυξη της περιοχής.

Από την άλλη, οι αεροπορικές εταιρίες τακτικών πτήσεων θα κληθούν να προσεγγίσουν διαφορετικά την αγορά, προσφέροντας στο επιβατικό κοινό συμφέρουσες υπηρεσίες, τόσο για πτήσεις μακρινών, όσο και κοντινών προορισμών. Εκτιμάται πως οι επαγγελματίες ταξιδιώτες θα συνεχίσουν να προτιμούν τις αεροπορικές εταιρίες τακτικών πτήσεων εξαιτίας της αξιοπιστίας των υπηρεσιών τους, του προγράμματος δρομολογίων τους και των πλεονεκτημάτων, που προσφέρουν από κάποιες συμμαχίες.

Η συμβολή της τεχνολογίας στην ταξιδιωτική βιομηχανία

Το internet θα αποτελέσει το πιο σημαντικό εργαλείο της ταξιδιωτικής βιομηχανίας στο μέλλον. Παρόλο που ο τομέας των ταξιδίων και του τουρισμού αποτελεί τη δεύτερη μεγαλύτερη βιομηχανία στον κόσμο, μετά την γεωργία, έχει πολλά να κάνει ακόμα, ώστε να επωφεληθεί πλήρως των πλεονεκτημάτων, που έχει να προσφέρει η νέα αυτή τεχνολογία. Σήμερα, πολλοί από τους παροχείς ταξιδιωτικών υπηρεσιών είτε δεν χρησιμοποιούν όλες τις υπηρεσίες του internet, είτε δεν επωφελούνται πλήρως από την μεγάλη ταχύτητα, λειτουργικότητας και συνδεσιμότητας, που το internet προσφέρει.

Με όλες αυτές τις αλλαγές στην ταξιδιωτική βιομηχανία, ο ρόλος των πρακτόρων γίνεται ακόμη πιο σημαντικός, καθώς καλούνται να ικανοποιήσουν τους ταξιδιώτες, τη στιγμή που οι τελευταίοι έχουν πλέον τη δυνατότητα, λόγω των πλεονεκτημάτων της χρήσης της τεχνολογίας (internet), να αναζητήσουν μόνοι τους τις πιο συμφέρουσες επιλογές, τόσο σε επίπεδο ταξιδίων, όσο και αεροπορικών εισιτηρίων. Έτσι, πλέον οι ταξιδιωτικοί πράκτορες καλούνται να αλλάξουν τον τρόπο δουλειάς τους, όπως ακριβώς έχουν κάνει και οι περισσότερες αεροπορικές εταιρίες. Οι επιλογές τους είναι δύο: είτε να προχωρήσουν σε κάποια συγχώνευση, ώστε να επιβιώσουν στο παιχνίδι του ανταγωνισμού, είτε να στραφούν σε μια συγκεκριμένη ομάδα ταξιδιωτών, παρέχοντας εξειδικευμένες λύσεις, που θα τους διαφοροποιήσουν στην αγορά.

Η πορεία της αγοράς ταξιδίων στην Ασία το 2006

Οι περισσότερες αγορές της περιοχής Ασίας – Ειρηνικού θα πετύχουν μια μέτρια αύξηση στον τομέα των ταξιδίων, της τάξης του 4%-6%, με τις αγορές της Ινδίας και της Κίνας να εκτιμάται πως θα σημειώσουν αύξηση 9% και 12% αντίστοιχα.

Η αναδυόμενη αγορά της Μέσης Ανατολής θα συμβάλλει σημαντικά στην ανάπτυξη της ταξιδιωτικής βιομηχανίας της Ασίας, καθώς πολλά αεροδρόμια επεκτείνονται, ενώ οι αεροπορικές εταιρίες εντάσσουν όλο και περισσότερους προορισμούς της Ασίας στα προγράμματα τους, με αποτέλεσμα πολλές πόλεις να καθίστανται κόμβοι αεροπορικών συνδέσεων μεταξύ Μέσης Ανατολής και Αυστραλίας και ακόμη μεταξύ Η.Π.Α. και Ευρώπης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024