Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΣτις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης στρέφονται τα ξενοδοχεία
Δυνατότητα κράτησης δωματίων μέσω των social media

Στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης στρέφονται τα ξενοδοχεία

Δυνατότητα κράτησης δωματίων μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης άρχισαν να προσφέρουν πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων, που εκμεταλλεύονται τη δημοτικότητα του Facebook και των εφαρμογών “έξυπνων” κινητών τηλεφώνων, για να προσελκύσουν ταξιδιώτες που […]

Δυνατότητα κράτησης δωματίων μέσω ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης άρχισαν να προσφέρουν πολλές αλυσίδες ξενοδοχείων, που εκμεταλλεύονται τη δημοτικότητα του Facebook<...> και των εφαρμογών “έξυπνων” κινητών τηλεφώνων, για να προσελκύσουν ταξιδιώτες που επέλεγαν ταξιδιωτικές ιστοσελίδες.

Σύμφωνα με τους “The New York Times”, ο αντιπρόεδρος υπηρεσιών Διαδικτύου της αλυσίδας Starwood Hotels, David Godsman αναφέρει ότι η σελίδα της εταιρείας στο Facebook αποτελεί τρόπο επέκτασης της σχέσης του ξενοδοχείου με τους πελάτες του. Από τη μεριά του, ο Glenn Withiam, εκπρόσωπος της Σχολής Ξενοδοχειακών Επαγγελμάτων του Πανεπιστημίου Cornell, εκτιμά ότι οι ιστοσελίδες αυτές επιτρέπουν στον πελάτη να επιλέξει το είδος μαξιλαριού που προτιμά, τί ποτά θέλει να βρει στο mini bar ή τον τύπο δωματίου που επιθυμεί.

Η αλυσίδα Trump Hotel Collection προσφέρει δυνατότητα κρατήσεων μέσω Facebook στους πελάτες της εδώ και έξι μήνες. Η επικεφαλής της αλυσίδας Ivanka Trump λέει ότι η εταιρεία εξασφαλίζει σημαντικά οφέλη χάρη στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. “Όταν δημοσιεύω στο Twitter τη νέα προσφορά των ξενοδοχείων μας, ξέρω ότι ένα εκατομμύριο άνθρωποι θα τη δουν”, λέει η κα Trump.

Η εκπρόσωπος της εταιρείας Facebook, Jillian Carroll,δήλωσε ότι η τουριστική βιομηχανία αποτελεί φυσικό εταίρο των ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης. “Τα ταξίδια είναι μία κατΆεξοχήν κοινωνική διαδικασία. Εκτός από τη δυνατότητα πραγματοποίησης κρατήσεων, ορισμένες ταξιδιωτικές εταιρίες αξιοποιούν το Facebook για να απαντούν στα παράπονα των πελατών τους, να ειδοποιούν τους ταξιδιώτες για σχόλια που δημοσιεύουν φίλοι τους ή άλλοι πελάτες και να πραγματοποιούν διαγωνισμούς με έπαθλα ταξιδιωτικές προσφορές”.

Σε μία προσπάθεια να βοηθήσει τις εταιρείες να βελτιώσουν τις σελίδες τους στο Facebook, η εταιρεία προσφέρει αναλυτικές μελέτες των χρηστών της ιστοσελίδας, πραγματικές έρευνες αγοράς, κατάλληλες για βελτίωση και εξειδίκευση των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Τα ξενοδοχεία πειραματίζονται με διάφορους τρόπους στις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Οι πελάτες της αλυσίδας Hyatt μπορούν να ολοκληρώσουν το check in, αλλά και να εγκαταλείψουν τα δωμάτια στο τέλος της διαμονής τους, μόνο με το έξυπνο κινητό τους τηλέφωνο. Από τη μεριά της, η αλυσίδα Hilton Worldwide εκτιμά ότι 615.000 πελάτες της έχουν κατεβάσει την εφαρμογή της εταιρίας για κινητά τηλέφωνα, που επιτρέπει την πραγματοποίηση κρατήσεων, αλλά και την παραγγελία ειδικών γευμάτων.

Διαβάστε το πλήρες ρεπορτάζ των New York Times εδώ.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024