Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΤα Top10 ξενοδοχεία στο Instagram για το 2017 από το Travel Tripper
Ξενοδοχία

Τα Top10 ξενοδοχεία στο Instagram για το 2017 από το Travel Tripper

Ως μία από τις πλέον δημoφιλέστερες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων ενημέρωσης σήμερα, η αναμφισβήτητη δύναμη του Instagram στο να επηρεάζει τη λήψη αποφάσεων των καταναλωτών είναι ισχυρότερη από ποτέ.

Με 700 εκατ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως, η πώληση ενός προϊόντος στο Instagram δεν ήταν ποτέ ευκολότερη, ειδικά τώρα που το Facebook έχει επεκτείνει τις δυναμικές διαφημίσεις του και σε αυτή την πλατφόρμα. Η εταιρεία υπηρεσίας e-commerce Travel Tripper δημοσίευσε μια λίστα των κορυφαίων 10 πιο δημοφιλών λογαριασμών ξενοδοχειακών μονάδων που συναντάμε στο Instagram σήμερα. Όταν πρόκειται σε θέματα έμπνευσης για ταξίδι, τα ακόλουθα ξενοδοχεία κάνουν μερικά βήματα παραπάνω, για να αποκτήσουν μεγαλύτερη δύναμη μάρκετινγκ μέσω αυτής της δημοφιλούς πλατφόρμας κοινωνικών μέσων.

Conrad Hotels
@conradhotels, 40.000 followers
Η Conrad Hotels, θυγατρική εταιρεία της Hilton, είναι μία από τις πρώτες ξενοδοχειακές ομάδες που έχει πάει το Instagram της ένα βήμα παρακάτω: στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Like2Buy (αυτή τη στιγμή φιλόξενεί πολλούς μπλόγκερ μόδας), η Conrad είναι σε θέση να συνδέσει κάθε μία από τις φωτογραφίες της από το Instagram με την κράτηση μιας τοπικής εμπειρίας στα ξενοδοχεία της, στο πλαίσιο της εκστρατείας “Stay Inspired”.

Soho House
@sohohouse, 242.000 followers
Αρχικά ως ένα ιδιωτικό κλαμπ μελών που εδρεύει στο Λονδίνο, το Soho House έχει εξαπλωθεί σε ολόκληρο τον κόσμο προσφέροντας επίσης καταλύματα. Όχι μόνο ήταν σε θέση να δημιουργήσουν “το μέρος που πρέπει να δεις” σε μεγάλες πόλεις, αλλά φαίνεται ότι έχουν δημιουργήσει “τον λογαριασμό Instagram που πρέπει να ακολουθήσεις”. Το μυστικό τους συστατικό είναι να πωλούν τον τρόπο ζωής που παρέχουν -και όχι μόνο τα κλαμπ ή τα ξενοδοχεία. Ο λογαριασμός συχνά παρουσιάζει προϊόντα, μέρη και άτομα από το δίκτυο εμπορικών σημάτων και συνεργατών τους.

CitizenM
@citizenm, 17.800 followers
Μέσα από τα kitschy στιχάκια και τις χαρούμενες φωτογραφίες των επισκεπτών, τα CitizenM Hotels συχνά κάνουν δώρα και προσφορές μέσω του Instagram, προσφέροντας δωρεάν βραδιές στους followers τους – το μόνο που εκείνοι έχουν να κάνουν είναι να αφήσουν ένα σχόλιο σε μια φωτογραφία κάνοντας tag έναν φίλο τους. Όχι μόνο αυτό εμπλέκει τους followers, αλλά εξαπλώνεται επίσης από στόμα σε στόμα σε άλλους πιθανούς πελάτες.

Freehand Hotels
@freehandhotels, 29.500 followers
Τα Freehand Hotels διατηρούν την κοινότητα και τους ανθρώπους στο κέντρο του εμπορικού τους σήματος. Οικοδομώντας την κοινότητά τους γύρω από το καλό φαγητό και τον τοπικό πολιτισμό, τα Freehand χρησιμοποιούν συχνά το Instagram για να προωθήσουν εκδηλώσεις και πάρτι στα ξενοδοχεία τους.

Edition Hotels
@editionhotels, 102.000 followers
Με 100.000 οπαδούς και πάνω από 3.000 αναρτήσεις, ο λογαριασμός στο Instagram των Edition Hotels είναι πολύ ισχυρός. Χρησιμοποιώντας του συνδέσμους και τα link πολύ αποτελεσματικά, συνδέοντας την ιστοσελίδα τους σε οποιοδήποτε γεγονός ή δραστηριότητα θέλουν να τονίσουν. Χρησιμοποιούν επίσης link shorteners για την καταγραφή της εκάστοτε δραστηριότητας, όπως πόσοι άνθρωποι έκαναν κλικ στο σύνδεσμο και πότε. Αυτό τους επιτρέπει να καταλάβουν τι είδους αναρτήσεις αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο Instagram τους.

Ace Hotel
@acehotel, 148.000 followers
Τα Ace Hotel ακολουθούν μια παρόμοια προσέγγιση με το The Standard (ένα άλλο lifestyle εμπορικό σήμα που βρίσκεται στο Top10) δεν παρουσιάζει τα ξενοδοχεία της αλυσίδας στις αναρτήσεις, αλλά δημιουργούν μια συγκεκριμένη εικόνα της μάρκας. Υπάρχει μια οπωσδήποτε καλλιτεχνική αισθητική στο λογαριασμό τους (που αντικατοπτρίζεται επίσης και στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου) και οι φωτογραφίες φαίνονται σκόπιμα πιο αυθόρμητες και ελεύθερες από τον τυπικό λογαριασμό ενός ξενοδοχείου.

The Line Hotel
@thelinehotel, 46.400 followers
Από τη στιγμή που τα Line Hotels κατάφεραν να καταλάβουν μια θέση στη συγκεκριμένη λίστα για πρώτη φορά, διπλασίασαν τον αριθμό των οπαδών τους και αύξησαν περαιτέρω την αφοσίωση των followers στις φωτιγραφίες τους. Ένας από τους επαγγελματικούς τρόπους για να το πετύχουν αυτό στο Instagram ήταν το μοναδικό τους hashtag: #staycuriousplz. Όταν κάνει κανείς κλικ εκεί θα μεταβεί σε μια συλλογή με όλες τις εικόνες που έχουν αυτό το hashtag. Δεν είναι περίεργο, ότι υπάρχουν περισσότερες εικόνες με το συγκεκριμένο hashtag από ό,τι υπάρχουν στον επίσημο λογαριασμό του ξενοδοχείου, πράγμα που σημαίνει ότι και άλλοι χρήστες προσθέτουν στις φωτογραφίες τους το hashtag αυτό.

The Saguaro
@thesaguarops, 25.800 followers
Αυτός ο λογαριασμός είναι μια γιορτή για τα μάτια, καθώς είναι γεμάτος χρώματα, χρώματα και περισσότερα χρώματα στις εικόνες του. Φυσικά σε αυτό βοηθά το ξενοδοχείο, το οποίο είναι ζωγραφισμένο αντίστοιχα, σαν ουράνιο τόξο. Ένας πολύχρωμος λογαριασμός, δεν πρέπει να υποτιμάται, καθώς πρόκειται για μια δημοφιλή τάση στο Instagram, που ακολουθούν πολλές εταιρείες και προσελκύει οπαδούς των χρωμάτων απ’όλο τον κόσμο.

Tye Haus A-Frame
@tyehaus, 46.400 followers
Ενδεχομένως ένας από τους πιο συναρπαστικούς ταξιδιωτικούς λογαριασμούς του Instagram, το Tye Haus δεν είναι ένα κλασικό παραδοσιακό ξενοδοχείο. Πρόκειται για μια πλατφόρμα ενοικίασης καμπινών κλάσης A που κατάφερε να καθιερωθεί ως μια δημοφιλής τάση, χάρη σε πολλούς επαγγελματίες φωτογράφους και ταξιδιώτες που έμειναν σε αυτές. Ο λογαριασμός του στο Instagram ανταγωνίζεται εύκολα τα μεγάλα ξενοδοχεία. Και το πιο σημαντικό, ότι όλο το περιεχόμενο προέρχεται από τους επισκέπτες.

Hotel Villa Honegg
@villahonegg, 90.200 followers
Πώς ένα μικρό boutique ξενοδοχείο με 23 δωμάτια έχει περισσότερους από 90.000 οπαδούς στο Instagram; Η εκπληκτική τοποθεσία στα ελβετικά βουνά βοηθά οπωσδήποτε, αλλά το ίδιο το ακίνητο είχε μια μικρή προώθηση από την διαδικτυακή κοινότητα. Το 2016, ένας δημοφιλής ταξιδιώτης (blogger) από τη Βραζιλία δημοσίευσε το δικό του βίντεο στο Instagram, παρουσιάζοντας την εντυπωσιακή πισίνα του ξενοδοχείου. Και τα υπόλοιπα ανήκουν πλέον στην ιστορία…

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024