Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-Διατροφήtrivago: Ετήσια αύξηση 14% στη μέση τιμή των ελληνικών ξενοδοχείων τον Φεβρουάριο
Ξενοδοχειακές τιμές

trivago: Ετήσια αύξηση 14% στη μέση τιμή των ελληνικών ξενοδοχείων τον Φεβρουάριο

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα του Καταλόγου Ξενοδοχειακών τιμών της trivago.gr (trivago Hotel Price Index (tHPI) ) για τον Φεβρουάριο 2016, για διεθνείς, αλλά και εθνικούς προορισμούς, οι τιμές των ξενοδοχείων της Ευρώπης είναι συνολικά υψηλότερες κατά περίπου 1,6% συγκριτικά με τον Ιανουάριο.

Μετά από ανάλυση της trivago.gr των ξενοδοχειακών τιμών μεταξύ των μεγαλύτερων ευρωπαϊκών πόλεων, παρουσιάζονται σημαντικές μεταβολές, τόσο αυξητικές, όσο και μειωτικές, οι οποίες όμως στο σύνολό τους διατηρούν τα επίπεδα των τιμών σε σχετικά σταθερά επίπεδα. Πιο συγκεκριμένα, οι τιμές των ξενοδοχείων της Ευρώπης είναι συνολικά υψηλότερες κατά περίπου 1,6% συγκριτικά με τον Ιανουάριο. Σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του προηγούμενου έτους οι τιμές αυξήθηκαν κατά 1,2%.

Σε μηνιαία βάση, οι πιο αξιοσημείωτες μεταβολές εμφανίζονται σε ισπανικές και ιταλικές πόλεις. Η πιο μεγάλη αύξηση για τον τρέχοντα μήνα παρουσιάστηκε στα ξενοδοχεία της Βαρκελώνης, τα οποία αύξησαν τις τιμές τους κατά 25,8%. Αρκετά μεγάλη μεταβολή προς τα πάνω είχαν τα ξενοδοχεία της Βαλένθια, τα οποία για τον Φεβρουάριο είναι ακριβότερα κατά 20,8%. Σημαντική διαφορά είχαν και τα ξενοδοχεία της Φλωρεντίας, τα οποία ήταν κατά 17,2% οικονομικότερα. Πέραν αυτών, σημαντικές μειώσεις είχαν τόσο η Πράγα, όσο και η Βουδαπέστη, με τιμές χαμηλότερες κατά 12,9 και 10% αντίστοιχα.

Σε ετήσια βάση, οι τιμές παρουσιάζουν ακόμη πιο ενδιαφέρουσες μεταβολές. Η Βαρκελώνη αύξησε τις τιμές των ξενοδοχείων της κατά 27,1% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Αντίστοιχη πορεία είχαν και οι τιμές στο Πόρτο, στη Μαδρίτη και στο Άμστερνταμ, με αυξήσεις της τάξεως του 18,6, 13,3 και 12,6%, αντίστοιχα. Σημαντικές μειώσεις, ωστόσο, παρουσιάζονται σε πληθώρα χωρών. Η μεγαλύτερη μείωση συναντάται στην Κωνσταντινούπολη, της οποίας οι τιμές είναι κατά 19,1% χαμηλότερες. Αντίστοιχη μείωση έχουν και οι τιμές στη Βαλένθια, κατά 12,7%, ενώ η Βενετία διαθέτει ξενοδοχεία τα οποία είναι κατά 10,5% πιο οικονομικά προσιτά, σε σύγκριση με τον Φεβρουάριο του προηγούμενου έτους.

Τέλος, αξιοσημείωτο είναι το ότι η Ρώμη δε μετέβαλε καθόλου τις τιμές της, τόσο σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, όσο και βάσει του Φεβρουαρίου 2015, ενώ το Παρίσι μείωσε γενικότερα τις ξενοδοχειακές του τιμές κατά 6,1% σε μηνιαία βάση και 8,6 σε ετήσια. Η Αθήνα, ωστόσο, είχε αυξημένες τιμές, τόσο βάσει του Ιανουαρίου 2016, όσο και βάσει του Φεβρουαρίου 2015, κατά 2,4 και 12% αντίστοιχα.

Στον παρακάτω πίνακα παρουσιάζονται ενδεικτικά οι μέσες τιμές για 15 από τις μεγαλύτερες πόλεις:

Οι ξενοδοχειακές τιμές ελληνικών προορισμών
Τον Φεβρουάριο, η μέση τιμή των ξενοδοχείων της Ελλάδας διαμορφώθηκε στα 90 ευρώ, παραμένοντας απόλυτα σταθερή συγκριτικά με τον Ιανουάριο, αλλά έχοντας μια αύξηση 14% σε ετήσια βάση. Εξετάζοντας αναλυτικότερα τις τιμές των ξενοδοχείων σε επιμέρους

ελληνικούς προορισμούς, πέρα από τις μεταβολές της Αθήνας, είναι ιδιαίτερα αξιοσημείωτες και αυτές του Ναυπλίου, οι ξενοδοχειακές τιμές του οποίου είναι κατά 10,5% χαμηλότερες συγκριτικά με τον Ιανουάριο και 16% συγκριτικά με τον αντίστοιχο μήνα του προηγούμενου έτους. Σημαντική, επίσης είναι και η διαφορά στις τιμές των ξενοδοχείων των Ιωαννίνων, τα οποία παρότι είναι κατά 2,4% οικονομικότερα σε μηνιαία βάση, εμφανίζονται κατά 23,9% ακριβότερα συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρυσι.

Αντίστοιχες μεταβολές έχουν και τα ξενοδοχεία του Καρπενησίου, με μειωτική μηνιαία μεταβολή κατά 5,1% και αυξητική ετήσια κατά 21%. Τέλος, ενδιαφέρουσες αλλαγές είχαν και οι ξενοδοχειακές τιμές της Αράχωβας, οι οποίες έχουν αξιοσημείωτες μειώσεις τόσο σε μηνιαία, όσο και σε ετήσια βάση.

Στον παρακάτω πίνακα φαίνονται οι κυριότερες μεταβολές στις μέσες ξενοδοχειακές τιμές ελληνικών προορισμών για τον μήνα Ιανουάριο:

*Οι μέσες τιμές προκύπτουν από τη βάση δεδομένων της trivago έπειτα από τη σύγκριση τιμών από περισσότερα από 200 διαφορετικά  online booking sites.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024