Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςWTM: Το βρετανικό τουριστικό ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική παραμένει
Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής

WTM: Το βρετανικό τουριστικό ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική παραμένει

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, επιχειρηματίες ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες της περιοχής, συνομίλησαν με Βρετανούς TOs, αλλά και άλλων χωρών της Ευρώπης και διαπίστωσαν ότι το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική δεν εκλείπει.

Με αποσκευές γεμάτες αισιοδοξία για το 2013 επέστρεψαν οι εκπρόσωποι της Χαλκιδικής από το Λονδίνο, όπου συμμετείχαν με stand στην έκθεση World Travel Market. “Για πρώτη φορά μετά το 2010, το κλίμα ήταν θετικό για τη χώρα μας, απαλλαγμένο από τις προκαταλήψεις της ανασφάλειας και της χρεωκοπίας”, αναφέρουν.

Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής, επιχειρηματίες ξενοδόχοι και τουριστικοί πράκτορες της περιοχής, συνομίλησαν με Tour Operators της Αγγλίας, αλλά και άλλων χωρών της Ευρώπης και διαπίστωσαν ότι ούτε το ενδιαφέρον για τη Χαλκιδική εκλείπει ούτε η Ελλάδα βρίσκεται σε κάποια “μαύρη λίστα” που απαγορεύει την εισροή ξέων τουριστών.

Για τη WTM, το γραφείο του ΕΟΤ Βρετανίας οργάνωσε μια σειρά εκδηλώσεων όπως η βράβευση της συγγραφέως Victoria Hislop, η παρουσίαση της χώρας σε travel bloggers και δημοσιογράφους, η γευστική δοκιμή ελληνικού πρωινού και τοπικών εδεσμάτων από διάφορες περιοχές. Αυτές οι δράσεις προβλήθηκαν τόσο με δελτία Τύπου όσο και με newsletters στην έκθεση, προσελκύοντας επισκέπτες στα stands των εκθετών καθ’όλη τη διάρκειά της.

Η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ανακοίνωσε τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ, η οποία στηρίζεται στο σύνθημα “Greece – All Time Classic” και επικεντρώνεται στη διαδικτυακή προβολή κυρίως μέσω βίντεο. Οι τρόποι προβολής συνάδουν απόλυτα με την επικοινωνιακή καμπάνια της Χαλκιδικής που σύντομα θα παρουσιάσει μια σειρά βίντεο με πρόθεση να τα προωθήσει στο youtube.

Η Χαλκιδική προσέλκυσε το ενδιαφέρον του Τύπου, κυρίως λόγω του νέου ενημερωμένου τουριστικού οδηγού της που παρουσιάζει με κάθε λεπτομέρεια τον προορισμό. Προβλήθηκε επίσης μέσω της εταιρείας North Events, η οποία με περιοδικό και stand για τον “πράσινο τουρισμό” προώθησε τα ξενοδοχεία που διαθέτουν “Green Key” και τις παραλίες που βραβεύτηκαν με “Γαλάζιες σημαίες”.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν πολλές συναντήσεις μεταξύ επιχειρηματιών ή εκπροσώπων της Χαλκιδικής και Tour Operators, τουριστικών πρακτόρων και online δικτύων. Το συμπέρασμα της συμμετοχής της Χαλκιδικής στην έκθεση WTM που λειτουργεί ως βαρόμετρο της επερχόμενης χρονιάς είναι ότι η βρετανική αγορά θα βάλει φρένο στην πτωτική πορεία των κρατήσεων των τελευταίων ετών.

Επιπλέον, το φυσικό περιβάλλον, η τοποθεσία και η υποδομή της Χαλκιδικής, φαίνεται ότι θα δώσουν μακροπρόθεσμα ώθηση για την είσοδο του προορισμού σε νέες αγορές χωρών της Αμερικής και της Ασίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024