Τελευταία νέα
ΑρχικήΣτήλεςΆρθραEnergy travel. Η νέα τάση στον τουρισμό;
Άρθρο

Energy travel. Η νέα τάση στον τουρισμό;

Σε προορισμούς με ζεστό κλίμα αναμένεται να ταξιδέψουν το χειμώνα οι Ευρωπαίοι για να εξοικονομήσουν κόστος ενέργειας και να ζεσταθούν!

Βρετανική εταιρεία παροτρύνει τους ταξιδιώτες να κλείσουν χειμερινές διακοπές για να αποφύγουν τους υψηλούς λογαριασμούς ενέργειας.

Η TravelTime World εγκαινίασε μια εκστρατεία μάρκετινγκ με τίτλο “The Heat Is On”, η οποία εστιάζει στο χαμηλό ημερήσιο κόστος των διακοπών μακράς διάρκειας.

Η ιδέα προέκυψε μετά από αναφορές που θέλουν το μέσο νοικοκυριό στη Βρετανία να ξοδεύει μεταξύ 4-9.000 ευρώ το χρόνο για να ζεσταθεί (!)

Την ίδια στιγμή, προορισμοί εκτός αιχμής, όπως Μάλτα, νότια Ισπανία και Πορτογαλία, που έχουν σχετικά ήπιο χειμώνα, είναι εξαιρετικά συμφέρουσες τον Ιανουάριο και τον Φεβρουάριο. Εκείνη την εποχή ένα ξενοδοχείο ή διαμέρισμα (συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων και των μεταφορών) θα κοστίζει 20-25 λίρες Αγγλίας (23-29 ευρώ) ανά διανυκτέρευση, για διαμονή τεσσάρων εβδομάδων.

Η εκστρατεία απευθύνεται κυρίως στους συνταξιούχους αλλά και τους remote workers, οι οποίοι δύναται να διαμείνουν για σχετικά μεγάλο χρονικό διάστημα στο εξωτερικό.

Ήδη αρκετοί πελάτες έχουν κλείσει, για τον Νοέμβριο, κρουαζιέρες στην Καραϊβική συνολικής διάρκειας έξι εβδομάδων. Οι δε κρουαζιέρες έχουν πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής, καθώς περιλαμβάνουν φαγητό και μερικές φορές ακόμη και εκδρομές, ιδίως στην Ασία.

P.S. Την ίδια στιγμή, αυξάνονται κατακόρυφα οι πωλήσεις οικοπέδων / σπιτιών στα ελληνικά νησιά, αλλά και την ενδοχώρα σε Γερμανούς και Αμερικανούς, προς αναζήτηση ενός πιο ήπιου (και λιγότερο δαπανηρού) χειμώνα.

Kαθηγητής Μάρκετινγκ - Marketing Tips | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

O Ιωάννης Πρωτοπαπαδάκης είναι συγγραφέας, καθηγητής και εισηγητής σεμιναρίων σε θέματα μάρκετινγκ, ποιοτικής εξυπηρέτησης και διαχείρισης παραπόνων. Σπούδασε Διοίκηση Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και κατέχει MBA (Master of Business Administration) από το Cleveland State University. Έχει εργαστεί στο τμήμα μάρκετινγκ της Misko-Barilla, καθώς και από το 2000 έως σήμερα, ως καθηγητής μάρκετινγκ και ποιοτικής εξυπηρέτησης, στην τουριστική σχολή Le Monde. Είναι συνεργάτης της HotelTraining.gr.

18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024