Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑπροετοίμαστες οι αεροπορικές απέναντι στην τεράστια ζήτηση – ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων
Αερομεταφορές

Απροετοίμαστες οι αεροπορικές απέναντι στην τεράστια ζήτηση – ακυρώσεις εκατοντάδων πτήσεων

Αεροπορικές εταιρείες όπως η Delta, η Wizz Air και η easyJet έχουν ήδη ή πρόκειται να μειώσουν τα θερινά τους δρομολόγια, λόγω κλιμακούμενων προβλημάτων. Π.χ., η easyJet ανακοίνωσε τον Νοέμβριο του 2021 ότι προσθέτει χιλιάδες επιπλέον θέσεις σε πτήσεις προς Ελλάδα για το καλοκαίρι του 2022, αλλά άρχισε να αυξάνει σημαντικά τις προσλήψεις μόλις τους μήνες προ της φετινής, καλοκαιρινής περιόδου αιχμής.

Πολλές αεροπορικές εταιρείες πόνταραν στο ότι το προσωπικό θα επέστρεφες κατά ορδάς, όταν τα ταξίδια άρχισαν την επανεκκίνησή τους ουσιαστικά το 2022 και αύξησαν γρήγορα τα θερινά προγράμματά τους ως αποτέλεσμα, αναφέρει η διεθνής εταιρεία αναλύσεων GlobalData. Ωστόσο, η εταιρεία σημειώνει ότι οι αεροπορικές εταιρείες θα έπρεπε να είχαν μάθει από την πανδημία ότι τίποτα δεν είναι σίγουρο στο τρέχον κλίμα.

Ο Ralph Hollister, αναλυτής Ταξιδιών και Τουρισμού στην GlobalData, σχολιάζει: “Είναι κατανοητό γιατί οι αεροπορικές εταιρείες αύξησαν γρήγορα τα θερινά τους προγράμματα για το 2022, καθώς τα προγράμματα εμβολιασμού παρουσίασαν σημαντική πρόοδο σε πολλές βασικές αγορές για τον ταξιδιωτικό κλάδο, με αποτέλεσμα την αύξηση της εμπιστοσύνης στις κρατήσεις το 2021. Ωστόσο, πολλές αεροπορικές εταιρείες δυσκολεύτηκαν να προσλάβουν, να ελέγξουν και να εκπαιδεύσουν νέα μέλη του προσωπικού τους για να ανταποκριθούν στην απρόβλεπτη ζήτηση για διεθνείς πτήσεις – και τώρα πρέπει να ακυρώσουν εκατοντάδες πτήσεις”.

Αεροπορικές εταιρείες όπως η Delta, η Wizz Air και η easyJet έχουν ήδη ή πρόκειται να μειώσουν τα ανοιξιάτικα/θερινά τους δρομολόγια, λόγω κλιμακούμενων προβλημάτων. Εξετάζοντας συγκεκριμένα την easyJet, τον Νοέμβριο του 2021 ανακοινώθηκε ότι η αεροπορική εταιρεία προσθέτει χιλιάδες επιπλέον θέσεις σε πτήσεις προς την Ελλάδα για το καλοκαίρι του 2022. Ωστόσο, όταν εξετάζουμε τις τάσεις προσλήψεων της easyJet στη βάση δεδομένων Job Analytics της GlobalData, η εταιρεία δεν αύξανε τον αριθμό των αγγελιών θέσεων εργασίας (ενεργές θέσεις εργασίας) στις σελίδες σταδιοδρομίας της, είτε τον Νοέμβριο του 2021 είτε τους μήνες πριν από την παρούσα ανακοίνωση.

Η αεροπορική εταιρεία άρχισε να αυξάνει σημαντικά τις προσλήψεις μόλις τους μήνες προ της καλοκαιρινής περιόδου αιχμής του 2022, με τον αριθμό των ενεργών θέσεων εργασίας να αυξάνεται κατά 79,3% όταν συγκρίνουμε τον Νοέμβριο του 2021 με τον Απρίλιο του 2022. Τότε ήταν που οι αεροπορικές εταιρείες άρχισαν να συνειδητοποιούν το σημαντικό επίπεδο ζήτησης από τους ταξιδιώτες που θα υπάρχει καθ’όλη τη διάρκεια της ερχόμενης καλοκαιρινής περιόδου.

Kαι ο Hollister συνεχίζει: “Η έλλειψη δραστηριότητας σε προσλήψεις στο τέλος του 2021 και, στη συνέχεια, μια ξαφνική αύξηση τους μήνες πριν από το καλοκαίρι του 2022, υποδηλώνει ότι αεροπορικές εταιρείες όπως η easyJet μπορεί να υπέφεραν από κλιμακούμενα προβλήματα, γεγονός που οδήγησε σε overselling. Αυτές οι αεροπορικές εταιρείες θα μπορούσαν να έχουν αναπτύξει τις δραστηριότητές τους πιο συντηρητικά, για να αποφύγουν να ακυρώνουν επιπλέον πολλές πτήσεις λόγω πιέσεων για προσλήψεις”.

Με πολλούς δυσαρεστημένους ταξιδιώτες να ρωτούν γιατί αυτές οι αεροπορικές εταιρείες αύξησαν τα πτητικά τους προγράμματα αφού δεν είχαν τη δυνατότητα να εκτελέσουν επιπλέον πτήσεις, πρέπει να διασφαλιστούν έγκαιρες επιστροφές χρημάτων, για να περιοριστεί η ζημιά στη φήμητων αεροπορικών εταιρειών.

Και ο Hollister προσθέτει: “Πολλοί ταξιδιώτες θα εξακολουθήσουν να είναι ενοχλημένοι λόγω των εμποδίων που έπρεπε να περάσουν για να πάρουν τα χρήματα τους πίσω κατά την πρώτη περίοδο ακυρώσεων, που προκλήθηκαν από την πανδημία. Εάν οι αεροπορικές εταιρείες καθυστερήσουν να επεξεργαστούν τις επιστροφές χρημάτων μετά από ξαφνικές ακυρώσεις αυτό το καλοκαίρι, οι πελάτες ενδέχεται να μην επιστρέψουν ποτέ, για να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες τους. Οι ταξιδιώτες μπορεί να έδωσαν στις αεροπορικές εταιρείες το ‘πλεονέκτημα της αμφιβολίας’ κατά τη διάρκεια της κορύφωσης της πανδημίας, αλλά είναι απίθανο να είναι το ίδιο επιεικείς εάν παρόμοια ζητήματα προκύψουν και στην συνέχεια”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024