Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΑυξανόμενο κέρδος στις τουριστικές αγορές Γερμανίας, Βρετανίας και Κάτω Χωρών για το καλοκαίρι του 2011
Ευρωπαϊκές τάσεις στον τουρισμό 2011: Αποτελέσματα από την έρευνα GfK Tourism Panel

Αυξανόμενο κέρδος στις τουριστικές αγορές Γερμανίας, Βρετανίας και Κάτω Χωρών για το καλοκαίρι του 2011

Έχοντας φθάσει στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας 3-ετίας στα τέλη του2010/ αρχές 2011, ο δείκτης Καταναλωτικής Πίστης της GfK συνεχίζει να αυξάνεται. Τα κέρδη για τα πακέτα κρατήσεων διακοπών στα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία, όπως μετριούνται από την GfK Travel Insight, είναι αντίστοιχα υψηλά: τα…

Έχοντας φθάσει στο υψηλότερο επίπεδο της τελευταίας 3-ετίας στα τέλη του2010/ αρχές 2011, ο δείκτης Καταναλωτικής Πίστης της GfK συνεχίζει να αυξάνεται. Τα<...> κέρδη για τα πακέτα κρατήσεων διακοπών στα γερμανικά ταξιδιωτικά γραφεία, όπως μετριούνται από την GfK Travel Insight, είναι αντίστοιχα υψηλά: τα αθροιστικά στοιχεία μέχρι τα τέλη Ιανουαρίου παρουσιάζουν μια αύξηση της τάξεως του 18% στην ίδια περίοδο πέρυσι για τη θερινή εποχή του 2011. Μια παρόμοια τάση παρατηρείται στην Ολλανδία, με τις κρατήσεις διακοπών να παρουσιάζουν μια αύξηση της τάξεως του 11%. Αυτά τα ποσοστά ανάπτυξης καταγράφουν τζίρους ρεκόρ στις δύο αγορές, υπερβαίνοντας τα επίπεδα του καλοκαιριού του 2008 πριν την οικονομική κρίση. Στη Βρετανία η ζήτηση αυξήθηκε κατά 7%, παρόλο που τα κέρδη από τα πακέτα κρατήσεων δεν έχουν φθάσει το υψηλό επίπεδο της εποχής του 2008.

Όσον αφορά τους Γάλλους, Ιταλούς και Ρώσους τουρίστες, είναι ακόμα πολύ νωρίς για να αναφερθούμε στα σχέδια των καλοκαιρινών διακοπών τους για το 2011, δεδομένου ότι τείνουν να κλείνουν τα ταξίδια τους αργότερα: Μόνο το 2 έως 7% των συνολικών πακέτων θερινών διακοπών αυτών των αγορών κλείνονται πριν από το τέλος του προηγούμενου έτους. Οι κρατήσεις για την τρέχουσα χειμερινή εποχή εντούτοις δίνουν κάποια ένδειξη της τουριστικής ζήτησης για αυτές τις αγορές: για τη χειμερινή περίοδο 2010/2011, που τελειώνει τον Απρίλιο του 2011, οι κρατήσεις πακέτων διακοπών είναι πάνω από 24% στη Ρωσία, 3% στη Γαλλία και 1% στην Ιταλία, από έτος σε έτος.

Ο διαχωρισμός των καταναλωτών μεταξύ Βορρά – Νότου στην Ευρώπη από άποψη οικονομικών προοπτικών απεικονίζεται προφανώς στην αγορά τουρισμού: Η τάση των Γερμανών καταναλωτών να συνεχίζουν να αγοράζουν τα πακέτα των διακοπών τους είναι εντυπωσιακή, σε σύγκριση με μερικούς από τους Ευρωπαίους γείτονές τους. Οι Ολλανδοί ακολουθούν με πολύ μικρή διαφορά.

Στη Βρετανία, οι περικοπές που επιβάλλονται από την κυβέρνηση έχουν προσθέσει εμπόδια στην κατανάλωση, αλλά οι Βρετανοί έχουν μια πιο θετική άποψη όσον αφορά την οικονομία από ότι οι Γάλλοι και οι Ιταλοί.

Αυξανόμενες δαπάνες για τις καλοκαιρινές διακοπές
Το αυξανόμενο κέρδος στις τουριστικές αγορές της Γερμανίας, της Βρετανίας και των Κάτω Χωρών για την ερχόμενη θερινή περίοδο του περίοδο 2011 οφείλεται κυρίως στην αύξηση της ζήτησης αλλά και στην αύξηση των δαπανών για πακέτα διακοπών. Ενώ η διάρκεια των διακοπών έχει παραμείνει σχεδόν αμετάβλητη σε 10.7 νύχτες κατά μέσον όρο, οι Γερμανοί ξοδεύουν 4.6% περισσότερο στις καλοκαιρινές διακοπές τους σε σύγκριση με το περασμένο έτος. Στην Ολλανδία και τη Μεγάλη Βρετανία, ο μέσος όρος πρόσθετων εξόδων κατά τη διάρκεια των καλοκαιρινών διακοπών είναι αρκετά υψηλός της τάξεως του 3,6% και 3,7% αντίστοιχα.

Τάσεις προορισμών για το καλοκαίρι 2011
Η Ισπανία είναι ένας δημοφιλής προορισμός για τις καλοκαιρινές διακοπές φέτος. Τα κέρδη από τα πακέτα διακοπών με προορισμό την Ισπανία αυξήθηκαν σημαντικά στη Γερμανία (+23%), τη Βρετανία (+16%) και την Ολλανδία (+14%). Στη Γερμανία παρουσιάζεται αύξηση πάνω από το μέσο όρο στις κρατήσεις για την Τουρκία, την Ιταλία, τη Βουλγαρία, την Κροατία και τη Γαλλία, καθώς επίσης και για διακοπές στη Γερμανία. Η Μεγάλη Βρετανία, η Ελλάδα, η Κύπρος, το Μεξικό και η Ιταλία είναι άλλοι ιδιαίτερα ευνοημένοι προορισμοί με αυξημένα κέρδη από το κλείσιμο πακέτο διακοπών για τη φετινή θερινή περίοδο. Οι Ολλανδοί τουρίστες επιλέγουν την Τουρκία, τις Ηνωμένες Πολιτείες και Ολλανδικές Αντίλλες περισσότερο για τις καλοκαιρινές διακοπές τους αυτήν τη χρονιά.

Εκδότης - Αρχισυντάκης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

09/02/2023
08/02/2023
07/02/2023
06/02/2023
03/02/2023
02/02/2023