Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΑύξηση 27% του αριθμού των διαδικτυακών ξενοδοχειακών κριτικών το 2017
Έρευνα

Αύξηση 27% του αριθμού των διαδικτυακών ξενοδοχειακών κριτικών το 2017

Έρευνα διαπίστωσε ότι το 74% όλων των αξιολογήσεων στο διαδίκτυο προέρχεται από Booking.com, Google, TripAdvisor και Facebook. Η Booking.com διατήρησε το προβάδισμα ως η κορυφαία ιστοσελίδα κριτικών, το Facebook μπήκε στην πρώτη τετράδα για πρώτη φορά, ενώ η Google παρουσίασε θεαματική αύξηση των κριτικών της, διπλασιάζοντας το μερίδιό της σε σχέση με πέρυσι.

Η εταιρεία Revinate, η οποία παρέχει, μεταξύ άλλων, υπηρεσίες Software-as-a-Service social media, reputation management, guest feedback management, customer relationship management software και email marketing, έδωσε στη δημοσιότητα την έκθεση 2018 Global Hotel Reputation Report Benchmark Report. Στο τρίτο έτος της, η έρευνα ανέλυσε 132 εκατ. online κριτικές πελατών από 138.000 ξενοδοχεία σε 200 χώρες τα τελευταία δύο χρόνια.

Μεταξύ των κύριων ευρημάτων της, η αναλυτική έκθεση της Revinate επιβεβαίωσε τη σημαντική αύξηση του συνολικού όγκου των κριτικών. Το 2017, οι επισκέπτες έγραψαν 27% περισσότερες κριτικές, γεγονός που οδήγησε σε αύξηση του μέσου όρου ανά ξενοδοχείο, από 28 κριτικές το μήνα το 2016 σε 37 το 2017.

Οι ξενοδόχοι απάντησαν σε πσοοστό 29,7% στις κριτικές που τους έγιναν, τις περισσότερες φορές σε κριτικές 5άστερων μονάδων (32,8%), ακολουθούμενες από ξενοδοχεία 2 αστέρων (31,2%) και τέλος 1 αστέρος (28,8%). Η Ασία και η Λατινική Αμερική υπερέβησαν τον μέσο όρο της παγκόσμιας ανταπόκρισης, ενώ η Βόρεια Αμερική και η Eυρώπη, M. Ανατολή & Αφρική ήταν ελαφρώς πιο πίσω.

“Με τέτοια αύξηση στον αριθμό των κριτικών, είμαστε ευχαριστημένοι που βλέπουμε τους ξενοδόχους τουλάχιστον να συμβαδίζουν με τις απαντήσεις τους”, δήλωσε ο Marc Heyneker, συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Revinate. “Επίσης, είναι ενθαρρυντικό το γεγονός ότι οι ξενοδόχοι και οι ιστοσελίδες κριτικών γίνονται καλύτεροι στο να οδηγούν τους πελάτες των ξενοδοχείων να γράφουν κριτικές στο διαδίκτυο, μια προσπάθεια που τελικά οδηγεί σε περισσότερες κρατήσεις”.

Οι online αξιολογήσεις των ξενοδοχείων μέσα στο 2017 ήταν ως επί το πλείστον θετικές. Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες που ταξίδεψαν σε παγκόσμιο επίπεδο βαθμολόγησαν τις διαμονές τους σε ξενοδοχεία με 4,23, πράγμα που αποτελεί μια ελαφρά άνοδο από το 2016.

Όσον αφορά στην ετήσια αύξηση, τα ξενοδοχεία στη Λατινική Αμερική παρουσίασαν τη μεγαλύτερη βελτίωση (+ 1,18%).

Ο αριθμός των κριτικών στη Google αυξάνεται
Η έρευνα διαπίστωσε ότι το 74% όλων των αξιολογήσεων στο διαδίκτυο προέρχεται από τους τέσσερις κορυφαίους ιστότοπους αναθεώρησης: Booking.com, Google, TripAdvisor και Facebook. Η Booking.com διατήρησε το προβάδισμα ως η κορυφαία ιστοσελίδα κριτικών, το Facebook μπήκε στην πρώτη τετράδα για πρώτη φορά, ενώ η Google παρουσίασε μια θεαματική αύξηση των κριτικών της, διπλασιάζοντας το μερίδιό της σε σχέση με πέρυσι.

Συνοπτικά, ο χώρος των διαδικτυακών κριτικών συνεχίζει να αναπτύσσεται και να εξελίσσεται. “Συνιστούμε στους ξενοδόχους να χρησιμοποιήσουν την έρευνα για να συγκρίνουν τις δικές τους πρακτικές διαχείρισης κριτικών. Η έκθεση αυτή παρουσιάζει πόσο σημαντικό είναι να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή τόσο στα νεοεμφανιζόμενα όσο και στα καθιερωμένα κανάλια για να διατηρηθεί μια ισχυρή και θετική παρουσία στο διαδίκτυο”, είπε ο Heyneker.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024
10/04/2024
09/04/2024