Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΑυξητική η επιβατική κίνηση στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια και το γ' τρίμηνο 2015 – Η Αθήνα στο +18,3%
Αερομεταφορές

Αυξητική η επιβατική κίνηση στα ευρωπαϊκά αεροδρόμια και το γ' τρίμηνο 2015 – Η Αθήνα στο +18,3%

Το Σεπτέμβριο η επιβατική κίνηση στο ευρωπαϊκό αεροπορικό δίκτυο αυξήθηκε κατά 6,2%, ακολουθώντας τον μέσο όρο αύξηση που καταγράφηκε και για το γ' τρίμηνο του έτους (+6,3%). Στα αεροδρόμια εντός ΕΕ η μέση αύξηση της επιβατικής κίνησης ήταν 6,3% (+6,3% και για το γ' τρίμηνο του 2015), ενώ η επιβατική κίνηση στα εκτός ΕΕ αεροδρόμια εμφάνισε άνοδο κατά 5,8% (+6,4% για το γ' τρίμηνο 2015).

Η ACI Europe έδωσε στη δημοσιότητα τα στοιχεία της επιβατικής κινησης στην Ευρώπη για το Σεπτέμβριο και το γ’ τρίμηνο του 2015. Το Σεπτέμβριο η επιβατική κίνηση στο ευρωπαϊκό αεροπορικό δίκτυο αυξήθηκε κατά 6,2%, ακολουθώντας τον μέσο όρο αύξηση που καταγράφηκε και για το γ’ τρίμηνο του έτους (+6,3%). Στα αεροδρόμια εντός ΕΕ μέση αύξηση της επιβατικής κίνησης κινήθηκε στο 6,3% (+6,3% και για το γ’ τρίμηνο του 2015), ενώ η επιβατική κίνηση στα εκτός ΕΕ αεροδρόμια εμφάνισε άνοδο κατά 5,8% (+6,4% για το γ’ τρίμηνο 2015).

Ο Olivier Jankovec, γενικός διευθυντής της ACI Europe σχολίασε: “Με εξαίρεση τη Ρωσία και τη Νορβηγία, η αύξηση της επιβατικής κινησης ήταν εξαιρετικά δυναμική τους θερινούς μήνες σε όλη την Ευρώπη και σε όλα τα τμήματα των αερομεταφορών. Εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης,τα αερροδρόμια της Ουγγαρίας, της Ιρλανδίας, της Ρουμανίας, της Σλοβενίας και του Λουξεμβούργου παρουσίασαν διπλό ποσοστό αύξησης, ενώ οι απεργίες της Lufthansa το Σεπτέμβριο επηρέασαν την επίδοση των γερμανικών αεροδρομίων. Αντιθέτως, ατκετά γαλλικά αεροδρόμια ωφελήθηκαν συγκριτικά με τον περυσινό Σεπτέμβριο – όταν η απεργία διάρκειας δύο εβδομάδων των πιλότων της Air France pilots επηρέασε σοβαρά την κίνηση. Εκτός ΕΕ, τα αεροδρόμια σε Μολδαβία, Ισραήλ, Γεωργία και ΠΓΔτΜ είχαν ανάπτυξη 20%, ενώ και τα ουκρανικά αεροδρόμια κατάφεραν να επιστρέψουν σε κερδοφορία. Τα τουρκικά αεροδρόμια συνεχίζουν τις πολύ καλές τους επιδόσεις, αν και κάποια από αυτά που εξυπηρετούν δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς έχουν επηρεαστεί από τη μείωση της κίνησης από τη Ρωσία”.

Και πρόσθεσε: “Η εσωτερική κατανάλωση αποτελεί το σημαντικότερο παράγοντα οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη σε συνέχεια των χαμηλών τιμών του πετρελαίου. Αυτόι ισχύει περισσότερο εντός Ευρωζώνης, όπου η ανάπτυξη του ΑΕΠ, αν και αδύναμη, είναι σταθερή. Το γεγονός αυτό οδηγεί σε θετικά σενάρια για την επιβατική κίνηση τους επερχόμενους μήνες”.

Κατά το γ’ τρίμηνο του 2015 τα αεροδρόμια που υποδέχονται περισσότερους από 25 εκατ. επιβάτες ετησίως (ομάδα 1), ανέφεραν κατά μέσο όρο αύξηση της τάξης του 5%, εκείνα που υποδέχονται 10-25 εκατ. επιβάτες (ομάδα 2), είχαν αύξηση 7,6%, τα αεροδρόμια που υποδέχονται 5-10 εκατ. επιβάτες (ομάδα 3) κινήθηκαν με μια αύξηση κατά 6,3%, ενώ, τέλος, τα αεροδρόμια που υποδέχονται λιγότερο από 5 εκατ. επιβάτες ετησίως (ομάδα 4) εμφάνισαν αύξηση 7,4%.

Η ACI Europe Airport Traffic Report για το Σεπτέμβριο και το γ’ τρίμηνο 2015 περιλαμβάνει συνολικά 219 αερολιμένες. Τα αεροδρόμια αυτά αντιπροσωπεύουν πάνω από το 88% της συνολικής ευρωπαϊκής επιβατικής κίνησης.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024