Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΔιαφορετικές οι τάσεις των ευρωπαϊκών εξερχόμενων αγορών για διακοπές το 2006

Διαφορετικές οι τάσεις των ευρωπαϊκών εξερχόμενων αγορών για διακοπές το 2006

Διαφορετικές παρουσιάζονται οι τάσεις των ευρωπαϊκών εξερχόμενων αγορών για την τρέχουσα χρονιά, όσον αφορά στις χώρες με τη μεγαλύτερη ζήτησηγια διακοπές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας FVW, στην […]

Διαφορετικές παρουσιάζονται οι τάσεις των ευρωπαϊκών εξερχόμενων αγορών για την τρέχουσα χρονιά, όσον αφορά στις χώρες με τη μεγαλύτερη ζήτηση<...>για διακοπές, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της ετήσιας έρευνας FVW, στην οποία συμμετείχαν 50 κορυφαίοι τουριστικοί πράκτορες της Ευρώπης. Ωστόσο, κοινό χαρακτηριστικό τους είναι η αδιαμφισβήτητη πλέον αυξανόμενη χρήση του internet.

Στη Βρετανία, οι τουριστικοί πράκτορες κάνουν λόγο για αύξηση της κίνησης κατά 3-5% φέτος, έπειτα από τη διατήρηση των τιμών στα περσινά επίπεδα. Η Ισπανία φαίνεται να `πουλά` και πάλι καλά, μετά από μερικά χρόνια που εμφάνιζε πτωτική ζήτηση, ενώ ανοδικά κινείται στις προτιμήσεις των Βρετανών και πάλι η Τουρκία. Εντωμεταξύ, οι πράκτορες επικεντρώνουν περισσότερο τις προσπάθειες τους σε απευθείας πωλήσεις, όπως μέσω ταξιδιωτικών γραφείων ή ιστοσελίδων. Ενδεικτικά αναφέρεται ότι η TUI UK σήμερα πουλάει 75% των διακοπών της μέσω ελεγχόμενων καναλιών διανομής, ενώ για την First Choice το ποσοστό αυτό αναλογεί σε 57%. Παράλληλα, οι πράκτορες έχουν κόψει τις προμήθειες για τα ανεξάρτητα ταξιδιωτικά γραφεία από 13% σε 7%. Σε απάντηση όμως τα ταξιδιωτικά γραφεία στρέφονται σε προϊόντα DIY, αλλά και σε συνεργασίες με εξειδικευμένους πράκτορες.

Στις αγορές της Σκανδιναβίας μεγάλη κινητικότητα εμφανίζουν η Σουηδία και η Δανία, γεγονός που οφείλεται και στην οικονομική τους ανάπτυξη, ενώ δημοφιλέστεροι προορισμοί είναι οι παραδοσιακοί, όπως η Ελλάδα, η Ισπανία και η Κύπρος, ενώ μικρότερη είναι η ζήτηση για την Τουρκία. Χαρακτηριστικό είναι δε το γεγονός ότι οι πράκτορες κερδίζουν και πάλι πελάτες, που είχαν άσχημη εμπειρία κατά το παρελθόν σε κρατήσεις διακοπών από μόνοι τους. Αλλά τώρα πλέον το 40% των πωλήσεων πραγματοποιούνται μέσω του internet και μόλις το 20% αυτών μέσω ταξιδιωτικών γραφείων.

Η αγορά της Γαλλίας από την άλλη, ακόμη υποφέρει από την μείωση πωλήσεων για το γαλλικό νησί La Reunion, ενώ η TUI με ανακοίνωση της παραδέχεται πτώση στις κρατήσεις της τη φετινή χρονιά. Η Νότια Αφρική `πουλάει` καλά, ενώ προβλήματα ζήτησης εμφανίζουν Τουρκία και Αίγυπτος.

Αντίθετα, η αγορά της Ελβετίας αναπτύσσεται δυναμικά φέτος, με τις κρατήσεις για Ισπανία να παρουσιάζουν αύξηση 20% και για την Τουρκία 40-50%. Ωστόσο, διαφορετικό είναι το τοπίο της αγοράς στην γειτονική Αυστρία, που η ζήτηση παραδοσιακών προορισμών, όπως για Τουρκία, κινείται πτωτικά, ενώ αυξημένες είναι οι πωλήσεις για Ελλάδα και Ισπανία.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024