Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΔημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Ινδούς ταξιδιώτες αυτοί της Ασίας
PATA Travel Mart 2008

Δημοφιλέστεροι προορισμοί για τους Ινδούς ταξιδιώτες αυτοί της Ασίας

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – PATA Travel Mart 2008 – Hyderabad: Με το διαθέσιμο εισόδημά τους να αυξάνεται συνέχεια, ο αριθμός των Ινδών, που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για αναψυχή ή/και δουλειές, ακολουθεί ανάλογη ανοδική πορεία. Οι χώρες της Ασίας αναδεικνύονται ως δημοφιλέστεροι προορισμοί…

ΑΠΟΣΤΟΛΗ – PATA Travel Mart 2008 – Hyderabad: Με το διαθέσιμο εισόδημά τους να αυξάνεται συνέχεια, ο αριθμός των Ινδών, που ταξιδεύουν στο εξωτερικό για αναψυχή ή/και δουλειές, ακολουθεί ανάλογη ανοδική πορεία. Οι χώρες της Ασίας<...>αναδεικνύονται ως δημοφιλέστεροι προορισμοί, σύμφωνα με έρευνα India Outbound Travel Monitor 2008 της Nielsen, που διεξήχθη σε συνεργασία με την PATA (Pacific Asia Travel Association).

“Η ανοδική πορεία της οικονομίας, σε συνδυασμό με έναν πληθυσμό που `διψά` να ανακαλύψει τον κόσμο, τοποθετούν την Ινδία στην κορυφή των αναδυόμενων αγορών της τουριστικής βιομηχανίας” επεσήμανε η κα Vatsala Pant, Associate Director της Nielsen. “Όπως αποκάλυψε η έρευνα μας, οι περισσότεροι Ινδοί που ταξιδεύουν στο εξωτερικό προέρχονται από αστικά κέντρα, είναι υψηλού εκπαιδευτικού επιπέδου, γνωρίζουν τον κόσμο και θέλουν να μάθουν περισσότερα για αυτόν μέσω των ταξιδίων τους”.

Λόγοι ταξιδίων στο εξωτερικό

Σχεδόν τα 2/3 των συμμετεχόντων στην έρευνα (64%) αναφέρουν ως βασικό κίνητρο για τα ταξίδια τους στο εξωτερικό την επίσκεψη στα αξιοθέατα, ενώ περίπου οι μισοί (47%) αναφέρουν απλά την επιθυμία τους να εξερευνήσουν μια νέα χώρα. Επίσης, το ένα τρίτο των Ινδών ταξιδιωτών επιλέγει υπερατλαντικά ταξίδια, προκειμένου να ξεφύγει από την καθημερινή ρουτίνα, να χαλαρώσει, να περάσει καλά και να επισκεφτεί φίλους και συγγενείς.

Σύμφωνα με τον Oliver Martin, Associate Director του Strategic Intelligence Centre της PATA, “Όντας μια από τις πιο πολυπληθείς χώρες του κόσμου, με ολοένα αυξανόμενη την μεσαία τάξη της, η Ινδία διαθέτει όλα τα κριτήρια για την καθιέρωση της εντός των επόμενων δύο ετών ανάμεσα στους σημαντικότερους προορισμούς εξερχόμενου τουρισμού”.

Επιλογή προορισμών

Στα υπερατλαντικά ταξίδια, δημοφιλέστερος προορισμούς για τους Ινδούς είναι η Ασία, με το 72% των συμμετεχόντων στην έρευνα να την επιλέγουν για ταξίδια αναψυχής και το 63% για επαγγελματικούς λόγους. Η Ευρώπη, από την άλλη, μαγνητίζει τις επισκέψεις Ινδών κυρίως για δουλειές (18%) και λιγότερο για διακοπές (14%).

Σημαντικότερα κριτήρια για την επιλογή ενός προορισμού, σύμφωνα με τους Ινδούς, είναι η φύση και το περιβάλλον (62%), ο πολιτισμός και η τέχνη (53%), η ασφάλεια (50%) και η υγιεινή (48%).

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, η Σιγκαπούρη (24%) είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός για τους Ινδούς εντός των επόμενων 12 μηνών, ενώ ακολουθούν το Ντουμπάι (17%), η Αυστραλία (17%) και η Μαλαισία (17%).

Δαπάνες

Κατά μέσο όρο, οι Ινδοί ξοδεύουν περίπου 1,789 δολάρια (το άτομο) σε ταξίδια αναψυχής. Εκτός των εξόδων για την μεταφορά και τη διαμονή τους, οι Ινδοί ξοδεύουν επίσης πολλά σε ηλεκτρονικά είδη, αναμνηστικά αντικείμενα, ωραία δώρα, αρώματα, ρούχα και αξεσουάρ, τα οποία καταλαμβάνουν τις πρώτες θέσεις στις λίστες αγορών τους.

Αναζήτηση πληροφοριών και κρατήσεις

Σχεδόν οι μισοί (48%) από τους Ινδούς ταξιδιώτες χρησιμοποιούν το ίντερνετ, όταν αναζητούν πληροφορίες για κάποιο προορισμό, ενώ το 56% επιλέγει την λύση των τουριστικών γραφείων και των tour operators. Επίσης, το 38% αναζητεί ταξιδιωτικές πληροφορίες σε εφημερίδες και περιοδικά, ενώ συστάσεις από τους άλλους λαμβάνει σοβαρά υπόψιν του το 23%.

Για τις κρατήσεις τους, το 12% επιλέγει το ίντερνετ, ενώ η πλειοψηφία καταφεύγει παραδοσιακά στους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Επίσης, το 1/5 των Ινδών κλείνει απευθείας μέσω φίλων και συγγενών, που διαμένουν στη χώρα, που θέλουν να επισκεφτούν.

“Ενώ οι ηλεκτρονικές κρατήσεις γίνονται όλο και πιο δημοφιλείς, οι επισκέψεις σε κάποιον ταξιδιωτικό πράκτορα παραμένουν ακόμη πολύ σημαντικές και προτιμούνται από πολλούς Ινδούς καταναλωτές” επεσήμανε η κα Pant.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 ατόμων, γυναικών και αντρών, ηλικίας 18 ετών και άνω, με τη μέθοδο των προσωπικών συνεντεύξεων, απευθυνόμενη σε άτομα που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες με τουλάχιστον 2 διανυκτερεύσεις.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
02/12/2022
01/12/2022
30/11/2022
29/11/2022
28/11/2022