Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΈως το 2016 οι περισσότεροι Αμερικανοί τουρίστες θα 'κλείνουν' τα ταξίδια τους μέσω κινητών
Τάσεις

Έως το 2016 οι περισσότεροι Αμερικανοί τουρίστες θα 'κλείνουν' τα ταξίδια τους μέσω κινητών

Το 2016, το 51,8% των Αμερικανών που κάνουν ταξιδιωτική κράτηση ηλεκτρονικά, θα το κάνουν χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της eMarketer, σε έρευνα που αφορά στην έρευνα και κράτηση τουριστικών υπηρεσιών ηλεκτρονικά. Το ποσοστό αυτό είναι 43,8% φέτος.

Φαίνεται ότι τους Αμερικανούς δεν τους πειράζει να “κλείνουν” τη διαμονή τους και τα αεροπορικά τους εισιτήρια σε μικρές οθόνες. Το 2016, το 51,8% των ταξιδιωτών που κάνουν κράτηση ηλεκτρονικά, θα το κάνουν χρησιμοποιώντας μια κινητή συσκευή, σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις της eMarketer, σε έρευνα που αφορά στην έρευνα και κράτηση τουριστικών υπηρεσιών ηλεκτρονικά. Το ποσοστό αυτό είναι 43,8% φέτος.

Από τις προβλέψεις του β’ 4μήνου η eMarketer αναπροσάρμοσε τα νούμερά της της προς τα πάνω όσον αφορά στις κρατήσεις μέσω smartphone bookers και προς τα κάτω όσον αφορά στις κρατήσεις μέσω tablets, καθώς οι άνθρωποι νοιώθουν ολοένα κλαι περισσότερα άνετα να πραγματοποιήσουν κράτηση σε συσκευές με μικρή οθόνη.

Από τα 48,5 εκατ Αμερικανών ενηλίκων που κάνουν κράτηση για εκδρομές μέσω του κινητού του τρέχοντος έτους, το 78,6% (38,1 εκατομμύρια ευρώ) θα χρησιμοποιήσει ένα smartphone για να το πράξουν. Λιγότεροι ταξιδιώτες, 31300000, θα χρησιμοποιήσετε μια ταμπλέτα να κλείσετε ένα ταξίδι στο 2015, ή 64,4% του συνόλου των κινητών bookers ταξίδια.


“Ξενοδοχεία, αεροπορικές εταιρείες και ταξιδιωτικά site βελτιώνουν τις ιστοσελίδες τους για mobile κρατήσεις. Ως αποτέλεσμα, οι άνθρωποι βρίσκουν απλούστερο και ευκολότερο τρόπο να αγοράζουν και να κλείνουν τα ταξίδια τους κατευθείαν από τις συσκευές τους. Αυτό αποτελεί καλό οιωνό για τη βιομηχανία στο σύνολό της”, δήλωσε ο Oscar Orozco, αναλυτής τάσεων στην eMarketer.

Οι πωλήσεις των ταξιδιωτικών προϊόντων και υπηρεσιών που έγιναν μέσω κράτησης από κινητές συσκευές συνεχίζουν να αυξάνονται, ενώ οι πωλήσεις από υπολογιστές και laptop μειώνονται. Το 2015, οι τουριστικές πωλήσεις που γίνονται μέσω υπολογιστών θα ανέλθουν σε 115,91 δισ. δολ., σημειώνοντας μείωση κατά 1,8% από το 2014. Αυτή η πτώση θα συνεχιστεί μέχρι τουλάχιστον το 2019, σύμφωνα με τις προβλέψεις της eMarketer.

Ενώ οι ταξιδιωτικές πωλήσεις που γίνονται μέσω κινητών είναι μικρότερες (52,080 δισ. δολ. το τρέχον έτος), το τμήμα αυτό της αγοράς θα συνεχίσει να καταλαμβάνει μερίδιο της συνολικής “πίτας”. Οι πωλήσεις μέσω κινητών θα αντιπροσωπεύουν το 31% των ηλεκτρονικών τουριστικών πωλήσεων αυτόν το χρόνο. Το ποσοστό αυτό θα ‘σκαρφαλώσει” στο 46% έως το 2019.

Οι Αμερικανοί αναζητούν επίσης όλο και περισσότερο πληροφορίες για ταξίδια από τις κινητές συσκευές τους. Φέτος, το 62,6% των Αμερικανών που αναζητούν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές ηλεκτρονικά θα χρησιμοποιήσουν μια φορητή συσκευή για να το κάνου, από 25,9% που ήταν πέρυσι. Μέχρι το 2016, ποσοστό 73% θα χρησιμοποιεί κινητή συσκευή για την έρευνά του. Και πάλι, τα smartphones είναι η συσκευή της επιλογής τους. Το 2015 το 91% όσων εξερευνούν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές σε κινητές συσκευές θα χρησιμοποιήσουν smartphone για να το κάνουν, σε σύγκριση με 69,3% που θα χρησιμοποιήσουν tamplet.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024