Τελευταία νέα
ΑρχικήΟργανωτές ΤαξιδιώνTour OperatorsΕπέκταση του προγράμματος της γερμανικής Alltours σε 370 ελληνικά ξενοδοχεία το καλοκαίρι 2016
Τ.Ο.

Επέκταση του προγράμματος της γερμανικής Alltours σε 370 ελληνικά ξενοδοχεία το καλοκαίρι 2016

Για το καλοκαίρι του 2016, η Alltours μειώνει τις τιμές στις προκρατήσεις (έως τις 31 Ιανουαρίου 2016) κατά 2,5% κατά μέσο όρο, ενώ θα διατηρήσεις σταθρές τις τιμές για κρατήσεις από΄τον Φεβρουάριο και μετά. Θα προσφέρει διαμονή σε πάνω από 180 ξενοδοχεία αποκλειστικά για τη γερμανική αγορά, συμπεριλαμβανομένων 45 δικών της, όπως τα Allsun, Alltoura και Sunline.

Ο πέμπτος μεγαλύτερος τουριστικός οργανισμός της Γερμανίας, Alltours, με πωλήσεις 1,5 δισ. ευρώ την προηγούμενη χρονιά, θα “κλείσει” το οικονομικό έτος 2014-15 (στα τέλη Οκτωβρίου 2015) με αύξηση 2,2% και 1,87 εκατ. πελάτες (από τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ολλανδία και την Ελβετία) και αύξηση των αναμενόμενων κερδών προ φόρων 10%, σε 40 εκατ. ευρώ.

Ο ιδιοκτήτης της Alltours, Willi Verhuven, δήλωσε: “Πάρα τις πολλές κρίσεις σε τουριστικούς προορισμούς, ξεπεράσαμε τους στόχους μας και είμαστε πολυ΄ικανοποιημένοι με αυτό το αποτέλεσμα”. Για την σεζόν 2015-16 η εταιρεία σχεδιάζει προσεκτικά μία άνοδο κατά 1,8% περαιτέρω σε όγκο πελατών, στα 1,9 εκατομμύρια και περιγράφει ως “ικανοποιητικές” τις μέχρι σήμερα κρατήσεις.

Για το καλοκαίρι του 2016, η Alltours μειώνει τις τιμές στις προκρατήσεις (έως τις 31 Ιανουαρίου 2016) κατά 2,5% κατά μέσο όρο, ενώ θα διατηρήσεις σταθρές τις τιμές για κρατήσεις από΄τον Φεβρουάριο και μετά. Θα προσφέρει διαμονή σε πάνω από 180 ξενοδοχεία αποκλειστικά για τη γερμανική αγορά, συμπεριλαμβανομένων 45 δικών της, όπως τα Allsun, Alltoura και Sunline.

Η Ελλάδα, που αποτελεί την τρίτη μεγαλύτερη αγορά για την Alltours ήταν ο μεγάλος νικητής για την εταιρεία το φετινό καλοκαίρι, με αύξηση κατά 10% σε επισκεπτες και το πρόγραμμα θα επεκταθεί σε 370 ξενοδοχεία το επόμενο καλοκαίρι. Πιο συγκεκριμένα, τα περισσότερα ξενοδοχεία θα βρίσκονται στα μρικότερα ελληνικά νησιά.

Εν αντιθέσει, η Τουρκία, ο Νο2 προορισμός για την Alltours, εμφάνισε ασθενέστερη ζήτηση αυτό το καλοκαίρι, λόγω του αντίκτυπου της κρίσης στη Συρία. Επιπλέον, οι κρατήσεις για την Τυνησία έπεσαν σημαντικά φέτος το καλοκαίρι, ύστερα από τις τρομοκρατικές επιθέσεις κατά τουριστών στη χώρα.

Αυτό το καλοκαίρι η Alltours εμφάνισε αύξηση 6% στις κρατήσεις προς Ισπανία, τον κορυφαίο της προορισμό, και αναμένει αυτή η τάση να συνεχιστεί και το επόμενο καλοκαίρι, υποβοηθούμενη από τις σταθερές τιμές στις Βαλεαρίδες Νήσους και μια μείωση κατά 3% στα Κανάρια Νησιά. “Η Ισπανία θα έχει και πάλι αύξηση σε όγκο επισκεπτών το καλοκαίρι του 2016,” προέβλεψε ο Verhuven. “Έχουμε ανταποκριθεί σε αυτήν την πρόβλεψη με μια επιλεκτική αύξηση στο πρόγραμμά μας, καθώς θέλουμε να συνεχίσπυμε να μεγαλώνουμε στην Ισπανία”. Η εταιρεία ισχυρίζεται ότι ποσοστό 19% του συνόλου των Γερμανών τουριστών στη Μαγιόρκα φέτος “έκλεισαν” τις διακοπές τους μέσω της Alltours, σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία της GfK.

Όσον αφορά στις υπόλοιπες αγορές, η Alltours ανέφερε υψηλότερες κρατήσεις σε Αίγυπτο, Κροατία, Πορτογαλία, Καραϊβική και ΝΑ Ασία, καθώς και σταθερή ζήτηση για τη Βουλγαρία και την Κύπρο.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024