Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςExpedia: Οι μακρινοί προορισμοί επιστρέφουν, ισχυρή η ζήτηση για κρατήσεις και το β’ τρίμηνο του 2022
Τάσεις

Expedia: Οι μακρινοί προορισμοί επιστρέφουν, ισχυρή η ζήτηση για κρατήσεις και το β’ τρίμηνο του 2022

Η συνεχιζόμενη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών και των απαιτήσεων για τεστ συνέβαλε στη διψήφια αύξηση των διεθνών αναζητήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο στο 'παράθυρο' από 0 έως 90 ημέρες, με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο 'παράθυρο' 61-90 ημερών.

Η Expedia Group Media Solutions δημοσίευσε σήμερα την έκθεση Traveler Insights Report για το β’ τρίμηνο του 2022. “Παρά τις πολλές οικονομικές και επιχειρηματικές δυσχέρειες κατά το β’ τρίμηνο, οι άνθρωποι εξακολούθησαν να βρίσκουν τρόπο να ταξιδεύουν και σε πολλές περιπτώσεις πήγαν πιο μακριά”, δήλωσε η Jennifer Andre, Global Vice President, Media Solutions της Expedia. “Η επιστροφή των μακρινών και των διεθνών οικογενειακών ταξιδιών, οι υψηλότερες μέσες ημερήσιες τιμές ξενοδοχείων και οι υψηλότερες μέσες τιμές εισιτηρίων το β’ τρίμηνο είναι μόνο μερικοί θετικοί δείκτες για αυτό που ελπίζουμε ότι θα είναι ένα ισχυρό β’ εξάμηνο του 2022. Η τελευταία μας έκθεση παρέχει πολύτιμα δεδομένα και πληροφορίες που θα βοηθήσουν τους επαγγελματίες του μάρκετινγκ να προσεγγίσουν και να προσελκύσουν αποτελεσματικά πιθανούς ταξιδιώτες και να συλλάβουν την αειφόρα ταξιδιωτική ζήτηση”.

Τα βασικά ευρήματα από την Traveler Insights Report της Expedia για το β’ τρίμηνο 2022 περιλαμβάνουν:

Οι ταξιδιωτικές αναζητήσεις παραμένουν σταθερές
Μετά την αύξηση των αναζητήσεων κατά 25% σε τριμηνιαία βάση, σε παγκόσμιο επίπεδο, μεταξύ του δ’ τριμήνου του 2021 και του α’ τριμήνου του 2022 στους ιστότοπους του Ομίλου Expedia, ο όγκος αναζητήσεων παρέμεινε σταθερός το β’ τρίμηνο, υποδηλώνοντας διαρκές ενδιαφέρον και ενθουσιασμό για ταξίδια. Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) σημείωσε ισχυρή διψήφια ανάπτυξη μεταξύ του α’ και του β’ τριμήνου (30%), ακολουθούμενη από την Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική (EMEA) με 10%.

Ο όγκος των παγκόσμιων αναζητήσεων από εβδομάδα σε εβδομάδα κυμάνθηκε κατά τη διάρκεια του β’ τριμήνου, με τα μεγαλύτερα κέρδη να εμφανίζονται την εβδομάδα της 6ης-12ης Ιουνίου. Οι αναζητήσεις ανά εβδομάδα αυξήθηκαν παγκοσμίως κατά 10% μετά την ανακοίνωση της 10ης Ιουνίου ότι οι ΗΠΑ δε θα απαιτούσαν πλέον τεστ COVID-19 για τους διεθνείς ταξιδιώτες.

Τα χρονικά “παράθυρα” αναζητήσεων παραμένουν μικρά
Οι εποχιακές διακοπές και η επιθυμία για ταξίδια βραχυπρόθεσμα, σε συνδυασμό με ανησυχίες για την οικονομία και την πανδημία, καθώς  και η περιφερειακή αστάθεια, συνέβαλαν στην αύξηση των μικρότερων “παραθύρων” αναζήτησης κατά το α’ τρίμηνο. Το παγκόσμιο μερίδιο αναζητήσεων στο “παράθυρο” 0-90 ημέρες αυξήθηκε πάνω από 5% σε σχέση με το τρίμηνο, με το “παράθυρο” 61-90 ημερών να παρουσιάζει τη μεγαλύτερη τριμηνιαία αύξηση σε 15%. Το β’ τρίμηνο, οι περισσότερες αναζητήσεις έπεσαν στο “παράθυρο” 0-30 ημερών, ενώ το μερίδιο των αναζητήσεων στο “παράθυρο” 91-180+ ημερών μειώθηκε σε τριμηνιαία βάση. Η συνεχιζόμενη χαλάρωση των ταξιδιωτικών περιορισμών και των απαιτήσεων για τεστ συνέβαλε στη διψήφια αύξηση των διεθνών αναζητήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο από 0 έως 90 ημέρες, με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο “παράθυρο” 61-90 ημερών. Αυτό δείχνει ότι, παρ’όλο που οι ταξιδιώτες έχουν επιστρέψει στον προγραμματισμό για το εγγύς μέλλον, εξακολουθούν να εξετάζουν το ενδεχόμενο διεθνών ταξιδιών.

Οι προορισμοί μεγάλων αποστάσεων επιστρέφουν
Όπως και με τα προηγούμενα τρίμηνα, οι μεγάλες πόλεις και οι παραθαλάσσιοι προορισμοί σε όλο τον κόσμο παρέμειναν δημοφιλείς στους ταξιδιώτες το β’ τρίμηνο του 2022, αλλά το Λονδίνο και το Παρίσι ξεχώρισαν. Στην παγκόσμια λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς για κρατήσεις το β’ τρίμηνο, το Λονδίνο κατέλαβε την 3η θέση και μπήκε στη λίστα με τους 10 κορυφαίους προορισμούς στις κρατήσεις σε όλες τις περιοχές. Το Λονδίνο ήταν ο Νο1 προορισμός κρατήσεων από ταξιδιώτες από τις περιοχές APAC και EMEA και έκανε νέες εμφανίσεις στις 10 καλύτερες λίστες για ταξιδιώτες από τη Λατινική Αμερική (LATAM) και τη Βόρεια Αμερική (NORAM).

Το β’ τρίμηνο σημείωσε επίσης σημαντική αύξηση στη ζήτηση για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων (πτήσεις με διάρκεια 4+ ωρών), καθώς οι ταξιδιώτες θέλουν να πάνε πιο μακριά. Σημειώθηκε ετήσια αύξηση άνω του 50% στην παγκόσμια ζήτηση ταξιδιωτών για πτήσεις μεγάλων αποστάσεων. Μάλιστα, απεικονίζοντας την αύξηση των πτήσεων μεγάλων αποστάσεων, το β’ τρίμηνο πέτυχε πάνω από 100% ετήσια αύξηση στη ζήτηση ταξιδιωτών για πτήσεις από τις ΗΠΑ προς την Ευρώπη.

Η ζήτηση παραμένει ισχυρή παρά το αυξανόμενο κόστος
Το β’ τρίμηνο συνέχισε τη δυναμική ανάπτυξης από το α’ τρίμηνο, με τις κρατήσεις καταλυμάτων στο υψηλότερο επίπεδο στην ιστορία του Ομίλου Expedia. Μια σύγκριση του προηγούμενου έτους δείχνει ότι οι συνολικές (ακαθάριστες) κρατήσεις αυξήθηκαν κατά διψήφιο αριθμό, καθώς η ζήτηση ταξιδιών βελτιώθηκε περαιτέρω. Η ζήτηση για καταλύματα αυξήθηκε σε σχέση με το β’ τρίμηνο, με την περιοχή APAC να σημειώνει την ισχυρότερη ανάπτυξη. Με τη διατήρηση της ζήτησης παγκοσμίως, οι μέσες ημερήσιες τιμές (ADR) το β΄ τρίμηνο αυξήθηκαν σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019, ενώ τα ποσοστά ακύρωσης δωματίων μειώθηκαν παγκοσμίως κατά διψήφιο ποσοστό σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019.

Η ισχυρή ζήτηση, το αυξανόμενο κόστος καυσίμων και η αύξηση των κρατήσεων σε πτήσεις long-haul οδήγησαν σε αύξηση της μέσης τιμής των εισιτηρίων παγκοσμίως κατά το β’ τρίμηνο. Σε σύγκριση με το β’ τρίμηνο του 2019, η παγκόσμια μέση τιμή εισιτηρίων αυξήθηκε διψήφια το β’ τρίμηνο του 2022, με επικεφαλής τις περιοχές EMEA και APAC.

Αυξανόμενο ενδιαφέρον για ταξίδια χωρίς αποκλεισμούς
Οι άνθρωποι σε όλο τον κόσμο αναζητούν ολοένα και περισσότερο τρόπους για να έχουν πιο ουσιαστικές και ευσυνείδητες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Σύμφωνα με την πρόσφατη έκθεση της Expedia, “Inclusive Travel Insights”, το 92% των καταναλωτών πιστεύει ότι είναι σημαντικό για τους ταξιδιωτικούς παρόχους να καλύπτουν τις ανάγκες προσβασιμότητας όλων των ταξιδιωτών, ωστόσο μόνο οι μισοί καταναλωτές έχουν δει επιλογές που είναι προσβάσιμες για όλους όταν αναζητούν και κάνουν κράτηση ένα ταξίδι.

Αυτές οι πληροφορίες υποδεικνύουν το κενό στις προσβάσιμες και χωρίς αποκλεισμούς επιλογές στην ταξιδιωτική αγορά, καθώς και τις ευκαιρίες για τις ταξιδιωτικές μάρκες να βελτιώσουν τις προσφορές και να κάνουν τα ταξίδια προσβάσιμα σε όλους τους ταξιδιώτες, παντού.

Οι καταναλωτές δίνουν επίσης προσοχή στη δέσμευση μιας ταξιδιωτικής μάρκας για μη-αποκλεισμό, ποικιλομορφία και προσβασιμότητα και αυτές οι δεσμεύσεις επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς. Στην πραγματικότητα, το 78% των καταναλωτών δήλωσαν ότι έχουν κάνει μια επιλογή ταξιδιού με βάση προωθήσεις ή διαφημίσεις που θεώρησαν ότι τους αντιπροσώπευαν μέσω μηνυμάτων ή οπτικών πληροφοριών, ενώ 7 στους 10 καταναλωτές θα επέλεγαν έναν προορισμό, ένα κατάλυμα ή μια επιλογή μεταφοράς που να περιλαμβάνει όλους τους τύπους ταξιδιωτών, ακόμα κι αν είναι πιο ακριβά.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024