Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΔιεθνείςΗ Ελλάδα ξεπέρασε την Τουρκία στη γερμανική τουριστική αγορά
Τάσεις

Η Ελλάδα ξεπέρασε την Τουρκία στη γερμανική τουριστική αγορά

Με την αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά 30% πέρυσι, η Ελλάδα προσπέρασε την Τουρκία και είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες. Αντίθετα, η Ισπανία είχε μέτρια αύξηση των εσόδων της με ποσοστά κατά 4,5% αυξημένα για φέτος, καθώς οι υψηλότερες τιμές έπληξαν τη ζήτηση.

Οι βασικές τάσεις της γερμανικής αγοράς για το καλοκαίρι του 2018, σύμφωνα με ερευνητές και εμπειρογνώμονες, δείχνουν διψήφια αύξηση των κρατήσεων για καλοκαιρινές διακοπές με αυξήσεις για την Ελλάδα και την Τουρκία, θετικά νούμερα για τη Βόρεια Αφρική, μέτρια ανάπτυξη για την Ισπανία και πτώση των πωλήσεων κατά 20% για τις ΗΠΑ. Η ισχυρή οικονομία, η χαμηλή ανεργία και η αύξηση των καταναλωτικών δαπανών των Γερμανών αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που οδηγούν στην αύξηση της συγκεκριμένης αγοράς.

Οι Γερμανοί έχουν τη διάθεση να κάνουν διακοπές, όπως καταγράφει η Γερμανική Ένωση Ταξιδιωτικών Πρακτορείων DRV. Οι κρατήσεις από τα ταξιδιωτικά πρακτορεία αυξήθηκαν κατά 16% τον Ιανουάριο, ενώ οι μέσες τιμές αυξήθηκαν κατά 2%, προκαλώντας αύξηση κατά 18% στα έσοδα για το καλοκαίρι του 2018, σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση των μηνιαίων πωλήσεων που πραγματοποίησε η GfK.

“Η τάση για προκρατήσεις συνεχίστηκε τις πρώτες εβδομάδες του τρέχοντος έτους”, επιβεβαίωσε ο πρόεδρος του DRV, Norbert Fiebig. “Οι κρατήσεις για διακοπές μέχρι στιγμής μας κάνουν να είμαστε σίγουροι ότι η ζήτηση θα είναι ιδιαίτερα υψηλή το 2018 και ότι μπορούμε να περιμένουμε περαιτέρω αύξηση των πωλήσεων για ολόκληρη την τουριστική χρονιά”.

Η Ελλάδα για άλλη μια φορά διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην τάση αυτή και οδεύει για ένα ακόμη έτος-ρεκόρ. Τα έσοδα από πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 40% σε σχέση με το ήδη θετικό προηγούμενο έτος -και είναι ακόμη υψηλότερα από αυτά που σημείωσαν οι Βαλεαρίδες Νήσοι. Με την αύξηση των εσόδων από πωλήσεις κατά 30% πέρυσι, η Ελλάδα προσπέρασε την Τουρκία και είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος προορισμός για τους Γερμανούς τουρίστες.

Αντίθετα, η Ισπανία είχε μέτρια αύξηση των εσόδων της με ποσοστά κατά 4,5% αυξημένα για φέτος, καθώς οι υψηλότερες τιμές έπληξαν τη ζήτηση. Οι πωλήσεις για τη Μαγιόρκα και τις άλλες Βαλεαρίδες Νήσους είναι μόλις 3% πάνω από τον προηγούμενο χρόνο, ενώ τα Κανάρια Νησιά σημείωσαν αύξηση κατά 7%.

Η Τουρκία επίσης κάνει μια θεαματική επιστροφή αυτήν τη περίοδο. Οι κρατήσεις έχουν διπλασιαστεί σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με την GfK, παρόλο που είναι ακόμη πολύ χαμηλότερα από τα ανώτατα επίπεδα του 2015.

Σε άλλα μέρη του κόσμου, η Βόρεια Αφρική σημειώνει μια καλή ανάκαμψη με υψηλούς δηψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης. Η Αίγυπτος (+64%) συνεχίζει την ισχυρή ανάκαμψη που ξεκίνησε από το περασμένο έτος, ενώ η ζήτηση είναι πολύ καλύτερη για την Τυνησία και το Μαρόκο. Τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα έχουν επίσης καλές επιδόσεις, με αύξηση 33%.

Μεταξύ των μακρινών ταξιδιωτικών προορισμών, οι “πρωταθλητές” με τους καλύτερους ρυθμούς ανάπτυξης περιλαμβάνουν τον Μαυρίκιο, την Κένυα, τις Σεϋχέλλες, τη Νότια Αφρική και την Ταϊλάνδη. Αντίθετα, ο μεγαλύτερος μακρινός προορισμός, οι ΗΠΑ, σημειώνει πτώση της τάξης του 20% στα έσοδα, πέραν της περυσινής πτώσης κατά 17%, σύμφωνα με τα στοιχεία της GfK. Η ζήτηση είναι επίσης χαμηλότερη για την Καραϊβική και ειδικά για την Κούβα.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024