Τελευταία νέα
HomeΤεχνολογίαInternet και MobileΗ συνολική ταξιδιωτική αγορά της Κίνας θα διπλασιαστεί μεταξύ 2008 και 2013
Με "αιχμή του δόρατος" τις online πωλήσεις, ο τουρισμός γιγαντώνεται στην Κίνα

Η συνολική ταξιδιωτική αγορά της Κίνας θα διπλασιαστεί μεταξύ 2008 και 2013

Οι ταξιδιωτικές κρατήσεις στην Κίνα θα ξεπεράσουν τα 105 δισ. δολ. το 2013, από τα οποία πάνω από 15 δισ. δολ. θα είναι online συναλλαγές. Η online τουριστική αγορά θα αυξηθεί κατά περίπου 500% μεταξύ του 2008 και του 2013.

Σύννεφα αβεβαιότητας μπορεί να κρέμονται πάνω από την παγκόσμια οικονομία, αλλά η Κίνα αποδεικνύεται ακτίνα φωτός για τον τουρισμό. Η ταξιδιωτική αγορά της Κίνας έχει υποστεί εκρηκτική ανάπτυξη και σχεδόν θα διπλασιασθεί μεταξύ 2008 και 2013. Μια νέα παγκόσμια έκθεση από τη PhoCusWright για την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού αποκαλύπτει ότι η αυξανόμενη ζήτηση για τα ταξιδιωτικά προϊόντα, μαζί με σημαντικές δεσμεύσεις μερικών από τους μεγαλύτερους “παίκτες” του ηλεκτρονικού εμπορίου και του Internet της χώρας, οδηγούν σε εντυπωσιακή αύξηση της τουριστικής βιομηχανίας της Κίνας, την ίδια στιγμή οι άλλες αγορές σε όλον τον κόσμο δεν έχουν ακόμη πλήρως απαλλαγεί από τις επιπτώσεις της οικονομικής ύφεσης.

Σύμφωνα με την 5η έκδοση της PhoCusWright που αφορά στην επισκόπηση της κινεζικής online αγοράς με τίτλο “Ο γίγαντας ξύπνησε”, οι κρατήσεις ταξιδίων στην Κίνα θα ξεπεράσουν τα 105 δισ. δολ. το 2013 -πάνω απο 15 δισ. ευρώ θα προερχονται από το online κανάλι πώλησης. Η online ταξιδιωτική αγορά θα αυξηθεί κατά περίπου 500% μεταξύ 2008 και 2013, τροφοδοτούμενη από την ταχεία υιοθέτηση του Διαδικτύου στο εμπόριο και μια σειρά υψηλού προφίλ επενδύσεων και εταιρικών σχέσεων ανάμεσα στους κορυφαίους του Διαδικτύου στη χώρα και online ταξιδιωτικών γραφείων. Το 2011, η Baidu (η ηγέτιδα μηχανή αναζήτησης της Κινας) κατέστη ο πλειοψηφών μέτοχος στην Qunar, κορυφαία μηχανη μετα-αναζήτησης για ταξίδια και σχεδιασμού ταξιδιών. Ακόμη, ο ηγέτης της αγοράς παροχής Internet, Tencent, και ο “γίγαντας” του ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba έχουν επενδύσει “επιθετικά” στην online ταξιδιωτική αγορά.

“Η οnline ταξιδιωτική αγορά δεν είναι κάτι νέο στην Κίνα, αλλά με τέτοια ισχυρή ανάπτυξη για το σύνολο της συγκεκριμένης αγοράς και την ταχέως μεταβαλλόμενη συμπεριφορά των καταναλωτών, βιώνουμε μια βίαιη ανάπτυξη, που συνήθως βλέπουμε μόνο στις αναδυόμενες online αγορές”, λέει ο Douglas Quinby, Senior Director, Research στην PhoCusWright. “Η online τουριστική αγορα εκτυλίσσεται βάσει των ευδιάκριτων χαρακτηριστικών του ιδιάζοντος διαδικτυακού χώρου της Κίνας. Έχει διαμορφωθεί όχι μόνο από τα online ταξιδιωτικά πρακτορεία και του δικτυακούς τόπους των προμηθευτών, αλλά και από τις σημαντικότερες ειδησεογραφικές πύλες, τα κοινωνικά δίκτυα, online εμπορικά κέντρα, online συναλλαγές και την ανάγκη για υποστήριξη εκτός σύνδεσης στο Internet. Η έκθεσή μας εξετάζει αυτή την τεράστια, αλλά και απίστευτα ιδιαίτερη ευκαιρία, για την παγκόσμια ταξιδιωτική βιομηχανία”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

23/09/2022
22/09/2022
21/09/2022
20/09/2022
19/09/2022