Τελευταία νέα
ΑρχικήΕναλλακτικός ΤουρισμόςΑθλησηςΗ Βρετανία γίνεται ολοένα πιο 'φιλική και φιλόξενη' για τους τουρίστες
Έρευνα του VisitBritain

Η Βρετανία γίνεται ολοένα πιο 'φιλική και φιλόξενη' για τους τουρίστες

Σύμφωνα με έρευνα του VisitBritain, οι αγορές με τα αγγλικά ως βασική γλώσσα (ΗΠΑ, Αυστραλία και Καναδάς) είναι μεταξύ αυτών που αισθάνθηκαν πιο ευπρόσδεκτες στους Ολυμπιακούς Αγώνες Λονδίνο 2012.

Καθώς οι Παραολυμπιακοί Αγώνες ξεκινούν αυτήν την εβδομάδα, μια νέα έρευνα από το VisitBritain δείχνουν ότι η καλή υποδοχή των τουριστών από τους Βρετανους είναι πιθανό να παρακινήσει τους επισκέπτες να προτείνουν ένα ταξιδι στο Ην. Βασίλειο και σε άλλους, με το 80% των επισκεπτών να αισθάνονται “πολύ ευπρόσδεκτοι” το 2011.

Το VisitBritain χρηματοδότησε μια ερώτηση στην έρευνα της Υπηρεσίας Πολιτικής Αεροπορίας της χώρας, η οποία απευθυνόταν σε σχεδόν 9.000 επισκέπτες από το εξωτερικό. Ύστερα από τα τρία χρόνια που διεξήχθη η συγκεκριμένη μελέτη, τα αποτελέσματα δείχνουν ότι υπήρξε μια σταθερή βελτίωση τόσο στο πόσο καλοδεχουμενοι αισθάνονται οι επισκέπτες και στο πόσο πιθανό είναι να συστήσουν τη Βρετανία σε άλλους. Συνολικά, πάνω από ένας στους τέσσερις επισκέπτες αισθάνθηκε “εξαιρετικά ευπρόσδεκτος” στη Βρετανία, κάτι που αποτελεί βελτίωση τα τελευταία χρόνια. Αναμένεται ότι η επιτυχία των Ολυμπιακων Αγώνων του Λονδίνου θα βοηθήσει παραιτέρω στην προώθηση αυτής της αντίληψης.

Οι αγορές με τα αγγλικά ως βασική γλώσσα (ΗΠΑ, Αυστραλία και Καναδάς) είναι μεταξύ αυτών που αισθάνθηκαν πιο ευπρόσδεκτες, με σχεδόν το 40% να αναφέρουν ότι αισθάνθηκαν “εξαιρετικά ευπρόσδεκτοι”, κατά τη διάρκεια της επίσκεψής τους.

Τα ευρήματα της έρευνας αποκάλυψε επίσης ότι πάνω από το 40% των ερωτηθέντων θεωρούν “πολύ πιθανό” να προτείνουν μια επίσκεψη στη Βρετανία για διακοπές στους φίλους και την οικογένειά τους, έναντι 5% το 2010. Κάτι που είναι ιδιαίτερα σημαντικο, καθώς οι ταξιδιωτικές συστάσεις από την οικογένεια και τους φίλους έχουν πολύ μεγαλύτερη επιρροή από ό,τι οποιαδήποτε ταξιδιωτικό φυλλάδιο, ειδική προσφορά ή διαφήμιση.

Την άνοιξη του 2012, διεθνείς τουρίστες σε 14 πόλεις σε όλο τον κόσμο, συμπεριλαμβανομένων εκείνων στο Παρίσι, τη Νέα Υόρκη, τη Σαγκάη και το Ρίο, ρωτηθηκαν για το πόσο αυτοί αντιλαμβάνονται τη Βρετανία ως “φιλική και φιλόξενη” χώρα. Μέχρι στιγμής, οι τουρίστες με τη μεγαλύτερη ταξιδιωτική δαπάνη στο Ην. Βασίλειο, δηλαδή οι Αμερικανοί, ήταν και πάλι γενικά πιο θετικοί στο βρετανικό καλωσόρισμα, με έναν στους πέντε Αμερικανούς ερωτωμενους να αναφέρει τη Βρετανία ως “φιλόξενη”. Οι Κινέζοι ήταν εξίσου θετικοί -ένας καλός οιωνός, καθώς η Βρετανία ελπίζει να τριπλασιάσει τον αριθμό των Κινέζων τουριστών εως το 2015.

Συγκριτικά, περίπου ένας στους 20 ανθρώπους από τις ανεπτυγμένες αγορές της Ασίας στο Τόκιο και το Χονγκ Κονγκ, θεωρούν τη Βρετανία “φιλόξενη”, ενώ οι Γάλλοι γενικά αισθάνθηκαν το Ην. Βασίλειο τον λιγότερο φιλόξενο προορισμό στα ταξίδια τους.

Πού αισθάνθηκαν πιο ευπρόσδεκτοι οι τουρίστες;
Τα τουριστικά αξιοθέατα (22%) και τα εστιατόρια (21%) ήταν τα πρώτα σημεία που αναφέρθηκαν ως πιο φιλόξενα. Οι παμπ και τα μπαρ ήταν επίσης δημοφιλή σημεία φιλοξενίας με 13%. Τα καταστήματα και τα καταλύματα αναφέρθηκαν επίσης από το 1/3 περίπου των ερωτώμενων (32% και 31% αντίστοιχα).

Η Patricia Yates, διευθύντρια Στρατηγικής και Επικοινωνιών του VisitBritain, δήλωσε: “Ενισχύοντας τις αντιλήψεις του κόσμου για το βρετανικό καλωσόρισμα μας βοηθά να προσελκύσουμε περισσότερους επισκέπτες τα επόμενα χρόνια. Οι Ολυμπιακοί Αγώνες του Λονδίνου 2012 ήταν μια μεγάλη διαφήμιση για τη Βρετανία. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα συνεχίσουμε να θεωρούμαστε φιλόξενος προορισμός για τους επισκέπτες μας, έτσι ώστε να θέλουν να ξανάρθουν και να μας συστήνουν στους φίλους και την οικογένειά τους”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024