To 2008, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.050 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών. Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή του, οι Τουριστικές Υπηρεσίες είναι έκτες στη λίστα παραπόνων, ενώ…
To 2008, το ΚΕ.Π.ΚΑ. – Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών δέχθηκε 12.050 καταγγελίες – παράπονα Καταναλωτών.<...> Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωσή του, οι Τουριστικές Υπηρεσίες είναι έκτες στη λίστα παραπόνων, ενώ παρατηρείται μία μείωση 5,37% σε σχέση με το 2007, (720), σε σύγκριση με 648 το 2008.
Το σύνολο σχεδόν των καταγγελιών λύθηκε, προς όφελος των Καταναλωτών, μετά από παρέμβαση του ΚΕ.Π.ΚΑ. στους προμηθευτές. Οι Καταναλωτές – μέλη του ΚΕ.Π.ΚΑ. ωφελήθηκαν, με τη μεσολάβηση του ΚΕ.Π.ΚΑ., με το ποσό των 234.101,30 ευρώ. Αύξηση σε σχέση, με το 2007, 7%. Αναλυτικά από τουριστικές επιχειρήσεις ωφελήθηκαν κατά 18.911,88 ευρώ.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.