Έρευνα του Business Travel Show αποκαλύπτει ότι για τρίτη συνεχόμενη χρονιά αυξάνεται διεθνώς ο προϋπολογισμός για τα επαγγελματικά ταξίδια. Το 2013, το 72% των συγκεκριμένων προϋπολογισμών είχαν ήδη αυξηθεί ή είχαν παραμείνει σταθεροί σε σχέση με το 2012.
Πάνω από 3/4 (το 76%) των αγοραστών (buyers) επαγγελματικών ταξιδιών θα δαπανήσουν περισσότερα χρήματα το 2014, σύμφωνα με την ετήσια έρευνα για τα επαγγελματικά ταξίδια που διενεργείται από το Business Travel Show. Αυτό συμβαίνει επειδή το 49% των αγοραστών καλούνται να κάνουν περισσότερα ταξίδια.
Η έρευνα αποκαλύπτει ότι είναι ο τρίτος συνεχόμενος χρόνος που τα επαγγελματικά ταξίδια σημειώνουν άνοδο στους προϋπολογισμούς τους. Το 2013, το 72% των προϋπολογισμών ήταν υψηλότεροι ή ίδιοι σε σχέση με το 2012. Και το 2012, το 67% των προϋπολογισμών είχαν εμφανίσει ετήσια αύξηση. Ποσοστό 76% των προϋπολογισμών για αεροπορικά εισιτήρια και 74% των προϋπολογισμών για διαμονή θα παραμείνει ίδιο ή θα αυξηθεί το 2014. Το 83% των πελατών αναμένεται να “κλείσει” τα ίδια σε αριθμό ή και περισσότερα ταξίδια.
Στην έρευνα του Business Travel Show (4-5 φεβρουαρίου, στο Λονδίνο) συμμετείχαν 183 διευθυντές του χώρου των επαγγελματικών ταξιδίων. Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων είχαν έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο. Το 55% των προϋπολογισμών κυμαίνονται άνω των 3 εκατ,. λιρών (στερλινών) και το 65% διαχειρίζεται προγράμματα με πάνω από 500 επιχειρηματίες-ταξιδιώτες.
Όταν ρωτήθηκαν για τα μεγαλύτερα ζητήματα που θα τους απασχολήσουν κατά τη διάρκεια των επόμενων 12 μηνών, το NDC (New Distribution Capability) κατέλαβε την πρώτη θέση, ακολουθούμενο από το travel management 2.0, την παροχή και διακίνηση δεδομένων, την αειφόρο ανάπτηξη, τη διαχείριση των επαγελλματικών συναντήσεων και την εξέλιξη της τεχνολογίας στα κινητά τηλέφωνα. Οι 20 κορυφαίοι απαντήσεις είναι οι παρακάτω:
1 | NDC | 11 | Gamification |
2 | Travel management 2.0 | 12 | Relaxation of policy |
3 | Data | 13 | Airline bankruptcy |
4 | Sustainability | 14 | Integration of social and travel tools |
5 | Meetings management | 15 | Ancillary fees |
6 | Mobile apps | 16 | Airline consolidation |
7 | Technological developments | 17 | Risk management |
8 | Free Wi-Fi in hotels and on airlines | 18 | Virtual meetings |
9 | CSR | 19 | Fuel increases |
10 | Terrorism | 20 | Less reliance on TMCs |
“Τα αποτελέσματα της έρευνας είναι πολύ σημαντικά για τους buyers, οι οποίοι αντιμετωπίζουν έντονες πιέσεις τα τελευταία δύο χρόνια για να μειώσουν το κόστος και τους προϋπολογισμούς τους”, σχολίασε ο David Chapple, Event Director του Business Travel Show. “Τα στοιχεία στην έρευνά μας υποστηρίζουν επίσης τις προβλέψεις του GBTA (Global Business Travel Association) ότι δηλαδή τα επαγγελματικά ταξίδια στη Βρετανία να εμφανίσουν ισχυρή ανάπτυξη το 2014 και το 2015 και μετά από κάποια χρόνια οι μεγάλες αγορές της δυτικής Ευρώπης θα σημειώσουν μία υποχώρηση την επόμενη πενταετία”.
Τα στατιστικά της έρευνας
2014 v 2013 | 2013 v 2012 | 2012 v 2011 | |
Buyers with increased budgets | 76% |
72% |
67% |
Airline budgets | 39% – greater 37% – the same |
||
Accommodation budgets | 38% – greater 36% – the same |
||
Number of trips managed | More – 49% The same – 34% Fewer – 9% |
More – 57% The same – 22% Fewer – 22% |
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.