Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΟι Αμερικανοί τουρίστες 50+ λένε αντίο στην Ευρώπη και στρέφονται στη Λατ. Αμερική
Τάσεις

Οι Αμερικανοί τουρίστες 50+ λένε αντίο στην Ευρώπη και στρέφονται στη Λατ. Αμερική

Η ετήσια έρευνα του AARP έδειξε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες 50+ προσελκύονται από την ιδέα μιας αυθεντικής ή έξω από τα συνηθισμένα ταξιδιωτικής εμπειρίας τόσο εντός ΗΠΑ όσο και εκτός. Το 44% αυτής της γενιάς Αμερικανών τουριστών θέλουν να κάνουν περισσότερα εγχώρια ταξίδια το 2017.

Με το 99% των Αμερικανών ηλικίας 50 ετών και άνω να ταξιδεύουν για διασκέδαση και να ξοδεύουν περίπου 125 δισ. δολ. για τα ταξίδια αναψυχής, δεν είναι απορίας άξιο ότι η λεγόμενη γενιά των “Boomers” ξοδεύουν τις μέρες των διακοπών τους για να ταξιδέψουν νότια των αμερικανικών συνόρων, αλλά και εντός της χώρας, σύμφωνα με τα στοιχεία της νέας έρευνας για τις ταξιδιωτικές τάσεις του 2017 από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό AARP, με περίπου 38 εκατ. μέλη.

Η πλειοψηφία αυτής της γενιάς σχεδιάζει να κάνει ένα τουλάχιστον ταξίδι αναψυχής το 2017 και ο μέσος τουρίστας σχεδιάζει να κάνει πέντε ή περισσότερα ταξίδια αναψυχής όλο το χρόνο.

Όσον αφορά στους προορισμούς εντός ΗΠΑ εξακολουθούν να προτιμούνται η Φλόριντα, η Καλιφόρνια και το Λας Βέγκας, όπως και τα προηγούμενα χρόνια. Αλλά μεταξύ των διεθνών προορισμών η Λατινική Αμερική βρίσκεται σε άνοδο, ενώ τα ταξίδια στην Ευρώπη εμφανίζουν σημαντική υποχώρηση.

Η ταξιδιωτική “πρέσβειρα” του AARP, Samantha Brown πιστεύει ότι πολλοί παράγοντες μπορεί να επηρεάζουν αυτήν την αλλαγή. “Οι ‘Boomers’ ταξιδεύουν στην Ευρώπη από το 1960 – και ήταν κατά πάσα πιθανότητα το πρώτο μεγάλο ταξίδι τους. Κοιμόντουσαν σε τρένα και έμεναν σε ξενώνες. Πηγαίνουν ξανά και ξανά στην Ευρώπη και τώρα θέλουν μια αλλαγή”, υποστηρίζει.

Η Λατινική Αμερική έχει αναδειχθεί ως ο πιο δημοφιλής προορισμός για “Boomers” που ταξιδεύουν διεθνώς – με τους 3 από τους κορυφαίους 5 προορισμούς να βρίσκονται στα νότια των συνόρων των ΗΠΑ.

Οι Top5 προορισμοί για διεθνείς ταξίδια στις ηλικίες 50+:

  • Μεξικό
  • Καραϊβική
  • Αγγλία / Ηνωμένο Βασίλειο / Ιρλανδία
  • Κεντρική / Νότια Αμερική
  • Ιταλία

Σύμφωνα με την Brown, “το ταξίδι στη Λατινική Αμερική είναι μια πιο κοντινή πτήση ή μια πιο εύκολη πτήση. Υπάρχουν ταξιδιωτικές τάσεις, που καταδεικνύουν ότι η Λατινική Αμερική ‘μιλά’ περισσότερο στην καρδιά αυτού του τουρίστα από ό,τι η Ευρώπη, όπως είναι ο τουρισμος ευεξίας. Θα μπορούσε ακόμη αυτό να είναι μαθήματα γιόγκα, πεζοπορία ή συμμετοχή στις τοπικές κοινότητες”.

Οι Αμερικανοί ταξιδιώτες 50+ προσελκύονται από την ιδέα μιας αυθεντικής ή έξω από τα συνηθισμένα ταξιδιωτικής εμπειρίας τόσο εντός ΗΠΑ όσο και εκτός.

  • Το 50% θέλουν να φάνε ένα γεύμα με τους ντόπιους
  • Το 23% θέλουν να περιηγηθούν με τους ντόπιους
  • Το 18% θέλουν να μείνουν με στο σπίτι κάποιου ντόπιου ή οικογένειας από την περιοχή.

“Οι άνθρωποι ταξιδεύουν για να αισθάνονται ότι συμπεριλαμβάνονται στον κόσμο, έτσι δε θέλουν να γυρίζουν πια με πούλμαν ή να περιμένουν σε μεγάλες ουρές. Θέλουν να ζουν τη στιγμή και να πάνε εκεί όπου υπάρχουν άνθρωποι“, λέει η Brown.

Το 44% αυτής της γενιάς Αμερικανών τουριστών θέλουν να κάνουν περισσότερα εγχώρια ταξίδια το 2017. Και σύμφωνα με την Brown, οι δημοφιλείς προορισμοί εσωτερικού παραμένουν δημοφιλείς λόγω των τοπίων τους και της μεγάλης γκάμας τιμών.

“Η Καλιφόρνια θα μπορούσε από μόνη της να είναι χώρα: Προσφέρει ερήμους, βουνά, δάση… Υπάρχουν ατελείωτες δυνατότητες για περιπέτεια, πολιτισμό και διασκέδαση, ενώ η Φλόριντα διαθέτει μια τεράστια ακτογραμμή”.

Επίσης αυτές οι ηλικίες δεν ανησυχούν πολύ για τον προϋπολογισμό τους. Μόνο το 40% ορίζει έναν προϋπολογισμό – σε αντίθεση με το 62% των “Millennials” και το 54% των “GenXers”. Επιπλέον, η πλειοψηφία των “Boomers” δε φαίνεται να αποθαρρύνονται από τις υψηλές τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων. Και όσοι το λαμβάνουν υπόψη τους δεν το αφήνουν να τους πτοήσει: κάνουν οδικό ταξίδι αντί αεροπορικό.

Τέλος, οι περισσότεροι Αμερικανοί “Boomers” είναι μέλη σε ένα ή περισσότερα ταξιδιωτικά προγράμματα επιβράβευσης και συνήθως κάνουν online κράτηση απευθείας μέσω αυτών των προγραμμάτων.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
03/02/2023
02/02/2023
01/02/2023
31/01/2023
30/01/2023
27/01/2023