Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΟι επιβάτες θα ξόδευαν έως και 100 δολ. για να βελτιώσουν την προσωπική τους ταξιδιωτική εμπειρία
Έρευνα

Οι επιβάτες θα ξόδευαν έως και 100 δολ. για να βελτιώσουν την προσωπική τους ταξιδιωτική εμπειρία

Σε έρευνα της Sabre, όταν οι συμμετέχοντες ρωτήθηκαν σε τι είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν χρήματα στα αεροπορικά τους ταξιδια, οι περισσότεροι απάντησαν για αναβάθμιση της αεροπορικής τους θέσης, φαγητό και ποτό εν ώρα πτήσης και επιπλέον χώρο για τα πόδια – όλα με ποσοστό απαντήσεων 11%. Ακολούθησε η δυνατότητα Wi-Fi στην πτήση (9%) και οι επιπλέον αποσκευές (9%).

Πόσα χρήματα είναι διατεθειμένοι να ξοδέψουν οι επιβάτες αεροπορικών εταιρειών σε παρελκόμενα στις πτήσεις τους, όπως για θέση, τις βαλίτσες ή το φαγητό τους, όταν ταξιδεύουν; Μια νέα έρευνα από την Sabre Corporation, ανακάλυψε πως οι ταξιδιώτες θα έκαναν λογαριασμό ακόμη και 100 δολαρίων για να φέρουν το ταξίδι τους λίγο περισσότερο ‘στα μέτρα τους’.

Η Sabre διεξήγαγε την έρευνά της σε περισσότερες από 20 χώρες σχετικά με τις προτιμήσεις και τον λόγο που θα ξόδευαν τα χρήματά τους οι επιβάτες. Τα αποτελέσματα έδειξαν πως 80% των επιβατών αγόρασε κάποια επιπλέον πράγματα στο τελευταίο του ταξίδι, με μέσο όρο τα 62 δολάρια. Όταν ρωτήθηκαν αν θα ξοδευαν περισσότερα για να εξατομικεύσουν περισσότερο το ταξίδι τους, η απάντηση ήταν “ναι” -ακόμη και έως 99 δολάρια, αν αυτό θα βελτίωνε την ταξιδιωτική τους εμπειρία.

Η έρευνα ανακοινώθηκε στο IATA World Passenger Symposium που έγινε στο Ντουμπάι, στα πλαίσια στρογγυλής τραπέζης που διοργάνωσε η Sabre και με αντικείμενο το πως οι αεροπορικές εταιρείες και τα ξενοδοχεία μπορούν να προσφέρουν περισσότερο προσαρμοσμένες προσφορές και υπηρεσίες στους πελάτες τους.

Διαφοροποιήσεις ανά περιοχή του κόσμου για τις αγορές “βοηθητικών” υπηρεσιών
Όταν ρωτήθηκαν σε τι είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν χρήματα, οι περισσότεροι απάντησαν για αναβάθμιση κατηγορίας της αεροπορικής τους θέσης, φαγητό και ποτό εν ώρα πτήσης και επιπλέον χώρο για τα πόδια – όλα με ποσοστό απαντήσεων 11%. Ακολούθησε η δυνατότητα wi-fi στην πτήση (9%) και οι επιπλέον αποσκευές (9%). Η δημοτικότητα της κάθε επιλογής κυμαινόταν αναλόγως της γεωγραφικής περιοχής, με τους Βορειαμερικανούς και τους Ευρωπαίους να επιλέγουν επιπλέον χώρο για τα πόδια, τους Λατινοαμερικανούς να επιλέγουν το Wi-Fi και τους επιβάτες της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού να επιλέγουν τις επιπλέον αποσκευές. Για τους επιβάτες από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή, τα ποτά και τα τρόφιμα εν πτήσει, καθώς και ο γρήγορος έλεγχος ήταν οι κορυφαίες τους επιλογές.

“Είναι προφανές ότι αν και υπάρχουν τοπικές διαφοροποιήσεις στις προτιμήσεις των αεροπορικών επιβατών, το 80% του συνόλου ξοδεύουν ή προθυμοποιούνται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για δική τους ευχαρίστηση, αντιπροσωπεύοντας μια σοβαρή οικονομική ευκαιρία για τις αεροπορικές εταρείες” δήλωσε ο Dino Gelmetti, αντιπρόεδρος για της περιοχή EMEA, Airline Solutions της Sabre. “Οι αεροπορικές εταιρείες ξέρουν τι θέλουν οι πελάτες τους, με βάση τα δεδομένα που έχουν συγκεντρώσει από προηγούμενες αγορές. Μεγάλο μέρος των δεδομένων αυτών όμως παραμένει αχρησιμοποίητο σήμερα. Ωστόσο, χρησιμοποιώντας την τελευταία τεχνολογία, οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να ‘ξεκλειδώσουν’ αυτά τα δεδομένα και να δείξουν ότι γνωρίζουν τους ταξιδιώτες τους, προσφέροντας τα σωστά προϊόντα στο σωστό χρόνο και προσαρμόζοντας μια πλήρως εξατομικευμένη εμπειρία, που θα βελτιώσει την εμπιστοσύνη των πελατών και να δημιουργήσει περισσότερα έσοδα”.

Αν και η τεχνολογία είναι η πρώτη προτίμηση των περισσότερων επιβατών σχετικά με τις κρατήσεις και το σχεδιασμό των ταξιδιών τους, η αλληλεπίδραση με άλλους ανθρώπους παίζει ακόμη σημαντικό ρόλο σε κάποιες χώρες. Στη Λατινική Αμερική σχεδόν οι μισοί (48%) προτιμούν τη βοήθεια ενός ειδικού ειδήμονα για να σχεδιάσουν και να “κλείσουν” τα ταξίδια τους, σε σύγκριση με σχεδόν το 1/3 των ταξιδιωτών από άλλες περιοχές, 37% στη Μέση Ανατολή, 36% στην Ασία, 35% στην Αφρική και τη Β. Αμερική και 33% στην Ευρώπη.

Η έρευνα επίσης αποκάλυψε διαφοροποιήσεις στον χρόνο που χρειάζεται για τους ταξιδιώτες ανά τον κόσμο να κάνουν κράτηση. Οι Αφρικανοί ήταν οι ταχύτεροι διοργανωτές ταξιδιών, με το 33% να λένε ότι ξόδεψαν λιγότερο από μια ημέρα για να σχεδιάσουν το τελευταίο ταξίδι τους, σε σύγκριση με τους ταξιδιώτες από την περιοχή Ασίας – Ειρηνικού, των οποιων το αντίστοιχο ποσοστό (για τον ίδιο χρόνο) ήταν μόλις 12%. Στο άλλο άκρο, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες προγραμματίζουν από νωρίς, με ποσοστό 9% να κάνουν κρατήσεις περισσότερο από ένα μήνα πριν, σε σύγκριση με μόλις το 3% των ταξιδιωτών από την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.

“Τόσο οι αεροπορικές, όσο και οι τουριστικοί πράκτορες παίζουν ρόλο στη σωστή παροχή υπηρεσιών για τις κρατήσεις των ταξιδιών των πελατών τους. Οι υπηρεσίες αυτές πρέπει να συνδυάζουν την άνεση που παρέχει η τεχνολογία και τη δύναμη της ανθρώπινης αλληλεπίδρασης” είπε η Shelly Terry, αντιπρόεδρος Μάρκετινγκ Travel Network της Sabre. “Οι αεροπορικές εταιρείες μπορούν να μεγιστοποιήσουν τα έσοδά τους μέσω της εμπειρίας των ταξιδιωτικών γραφείων και να εξασφαλίσουν ότι τα αποθέματά τους είναι εύκολα διαθέσιμα στους επιβάτες μέσω άμεσων και έμμεσων καναλιών, δίνοντας στους ανθρώπους την επιλογή και την ελευθερία να κλείσουν τα ταξίδια τους με τον τρόπο που τους ταιριάζει”.

Sabre – Personalisation and the Regional Traveller

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024